تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797777479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هتل فلاحتی کاشان تجربه اقامتی دلچسب و تاریخی در سرای فلاحتی


واضح آرشیو وب فارسی::

هتل فلاحتی کاشان یکی از زیباترین اقامتگاه های سنتی این شهر است که در سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل که در خانه ای تاریخی به قدمت دوران قاجاریه واقع شده است، از معماری بی نظیری برخوردار می باشد. معماری این اقامتگاه درون گرا بوده و دارای یک حیاط مرکزی با دو ایوان شمالی و شرقی است که واحدهای اقامتی در آنها و مشرف به حیاط قرار دارند. این هتل مساحتی در حدود 1555 مترمربع دارد و با فضای دلنشین و امکانات و خدمات رفاهی مناسب اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان فراهم می کند.  اگر قصد سفر به کاشان و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر دارید و به دنبال بهترین هتل کاشان برای اقامت هستید، به شما پیشنهاد می کنیم اقامتگاه سنتی فلاحتی کاشان را از سامانه رزرواسیون اقامت 24 رزرو نمایید. برای آشنایی بیشتر با این هتل سنتی همراه ما باشید. در این مطلب به بررسی جامع و کامل هتل فلاحتی می پردازیم.


هتل فلاحتی کاشان

اتاق های هتل فلاحتی کاشان

اقامتگاه سنتی فلاحتی کاشان که در بهمن ماه سال 1384 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، دارای 3 طبقه و 20 اتاق سنتی و زیبا می باشد. اتاق های این هتل از تنوع خاصی برخوردار بوده و در قسمت های مختلف این خانه تاریخی مانند طبقه همکف، بالاخانه و سرداب یا همان زیرزمین واقع شده اند. 

در طبقه زیرزمین که سردابی دنج و منحصربفرد می باشد، چهار اتاق دو تخته، یک اتاق چهار تخته و یک اتاق شش تخته وجود دارد. اتاق های دو تخته به صورت دبل با یک تخت دونفره و یا به صورت توئین با دو تخت سینگل هستند. در اتاق های چهار تخته یک تخت دبل و دو تخت سینگل در نظر گرفته شده است و برای اتاق های شش تخته نیز دو تخت دبل و دو تخت سینگل تعبیه شده است. اتاق های بخش سرداب بسیار شیک و تمیز بوده و از حال و هوای دلنشین و خاصی برخوردارند. اتاق های چهار تخته و شش تخته این بخش دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن بوده و بهترین گزینه برای اقامت مسافران با تعداد بالا مانند گروه های دوستانه یا خانوادگی محسوب می گردند. اتاق های سردابچه این هتل سنتی با اینکه فاقد پنجره می باشند اما از فضایی دنج برخورداند و امکان ارائه سرویس نفر اضافه نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. 

در طبقه همکف هتل فلاحتی کاشان چهار اتاق دو تخته، دو اتاق سه تخته و چهار اتاق چهار تخته قرار دارد. این اتاق ها با نام های مختلفی همچون اتاق زمستان نشین، اتاق حوضخانه، اتاق گوشواره و اتاق سه دری شناخته می شوند که از امکانات و خدمات رفاهی کامل و بسیار خوبی برخوردارند. مسافران می توانند با رزرو هتل فلاحتی و اقامت در یکی از اتاق های طبقه همکف آن در محیطی سنتی با دکوراسیون جذاب و نمای حیاط دوست داشتنی مجموعه استراحت کنند و لذت ببرند. این اتاق ها نیز همانند اتاق های بخش سرداب یا زیرزمین دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی بوده و با دکوراسیون و مبلمان بسیار شیک و زیبا آراسته شده اند. تمامی امکانات و خدمات رفاهی استاندارد جهت اقامتی راحت تر برای مهمانان نیز در نظر گرفته شده است.


هتل فلاحتی کاشان

اگر در سفر به کاشان قصد رزرو هتل فلاحتی و اقامت در بهترین اتاق های آن را دارید باید به سراغ اتاق های طبقه بالاخانه بروید. این بخش از اقامتگاه سنتی فلاحتی کاشان شامل دو اتاق دو تخته و دو اتاق چهار تخته است که اتاق شاه نشین با بهترین موقعیت در این خانه تاریخی و داشتن امکانات و دکوراسیون ویژه بهترین اتاق هتل محسوب می گردد. این اتاق دو نفره بوده و از یک تخت دبل با بهترین کیفیت و خدمات و امکانات منحصربفرد و چشم انداز فوق العاده ای از حیاط باصفای مجموعه برخوردار است.

 از مهمترین امکانات و خدمات اتاق های هتل فلاحتی می توان به اینترنت رایگان، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی و ... اشاره نمود. 

امکانات ویژه هتل فلاحتی کاشان

اقامتگاه سنتی فلاحتی کاشان که در خانه ای تاریخی واقع شده به خاطر فضای زیبا و منحصربفرد و ارائه امکانات و خدمات ویژه به عنوان یکی از بهترین هتل های کاشان شناخته می شود. یکی از مهمترین مزیت های این هتل داشتن پرسنل آموزش دیده و مجرب است که به زبان انگلیسی مسلط هستند و می توانند به بهترین نحو از مهمانان خارجی پذیرایی و آنها را راهنمایی نمایند. همچنین در این هتل راهنمایان رسمی گردشگری نیز برای گشت های داخل شهر و بازدید از جاذبه های کاشان در نظر گرفته شده است که مهمانان می توانند با خیالی آسوده به کم این راهنمایان به خوبی از اماکان دیدنی بازدید نموده و از سفر خود لذت کافی را ببرند. 

اگر دوست دارید طعم غذاهای ایرانی و محلی و سنتی کاشان را بچشید می توانید به سراغ رستوران اقامتگاه بروید. رستوران هتل فلاحتی در محیطی فوق العاده جذاب و با انواع غذاهای لذیذ مانند گوشت لوبیا، استیک، چلو ماهیچه و گردن، ماهی، کباب های مختلف، کوفته تبریزی و ... که از بهترین مواد اولیه برای طبخ آنها استفاده شده است، از مهمانان پذیرایی می کند.

کافی شاپ هتل که حیاط مجموعه قرار دارد بهترین گزینه برای جلسات و دورهمی های دوستانه و خانوادگی محسوب می گردد. لذت نوش جان کردن یک عصرانه دلچسب در محیطی باصفا می تواند خاطره ای به یادماندنی از سفر به کاشان و اقامت در هتل فلاحتی را برای مهمانان رقم بزند. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند قهوه، چای، دمنوش، آبمیوه های طبیعی و بستنی ها و دسرهای لذیذ سرو می شوند. این هتل امکانات و خدمات دیگری را برای رفاه حال بیشتر مهمانان فراهم نموده که از مهمترین آنها می توان لابی، صندوق امانات، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر، اینترنت و ... را نام برد.


هتل فلاحتی کاشان

جاذبه های نزدیک هتل فلاحتی کاشان

اقامتگاه سنتی فلاحتی به عنوان یکی از بهترین هتل های کاشان از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل که در خیابان محتشم و در کوچه پس کوچه های بافت سنتی مرکز شهر کاشان واقع شده، دسترسی راحتی را برای مسافران جهت بازدید از جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری فراهم نموده است. 

بازار تاریخی کاشان، مسجد و مدرسه آقابزرگ، تیمچه امین الدوله، بیمارستان میلاد، خانه تاریخی بروجردی ها، خانه تاریخی طباطبایی ها، خانه تاریخی عامری ها و دیگر مراکز و اماکن مهم شهر کاشان در فاصله کمی از هتل فلاحتی قرار دارند. شما می توانید با رزرو هتل فلاحتی از سامانه اقامت 24 و انتخاب یکی از اتاق های دلنشین آن، سفری خاطره انگیز به شهر تاریخ، به شهر گل و گلاب را تجربه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 808]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن