تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798120905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم


واضح آرشیو وب فارسی::


تمامی افرادی که به صورت حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت میکنند و دارای حساب شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشند برایشان سوال شده که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم. ایا باید اکانت خود را بیزینسی کنند؟ یا باید چه اقدامی انجام دهند تا وارد اکسپلور شوند.

به نقل از  tntlike.ir  سایت فروش خدمات اجتماعی  وارد کردن پست‌ به اکسپلور اینستاگرام اصلا کار سختی نیست فقط باید چندتا نکته رو رعایت کنیم که در این مقاله به صورت کامل خدمت شما خواهیم گفت.

پس خیال شما راحت باشه چون با رعایت کردن این نکات به راحتی پست‌هایتان وارد اکسپلور می‌شود.

 

اکسپلور اینستاگرام 

اول تعریف اکسپلور را برایتان میگوییم که کدوم بخش اینستاگرام محسوب‌ می‌شود. وقتی وارد اکانت خود میشوید به قسمت ذره‌بین در پایین صفحه اکسپلور گفته میشود، که روزانه‌ میلیون‌ها پست در ان به نمایش گذاشته میشه. سوال اینجاست که این محتوا‌ها بر چه اساس وارد اکسپلور میشوند؟ اساس طبقه‌بندی ان چیست؟

تمام محتواهایی که در اکسپلور اینستاگرام به نمایش گذاشته می‌شود توسط ربات‌های اینستاگرام انتخاب میشوند و بعد به صورت طبقه بندی برای کاربران نمایش داده‌ میشود. پس اولین نکته که باید رعایت‌کنید، طبقه بندی درست پست‌هایمان است، برای اینکار میتوانید از هشتگ استفاده کرد البته‌ هشتگ‌هایی که با پست ما تناسب دارند باید انتخاب کنیم. مثلا اگر موضوع پست ما طبیعت است باید از #هشتگ‌های طبیعت استفاده کنیم تا پست ما برای ربات‌ها طبقه‌بندی شود. 

اکسپلور اینستاگرام برای پیج‌های بلاگری، فروشگاهی، اینفلوئنسر‌ها و هنرمندان ‌اهمیت بسیاری دارد چون با وارد شدن به اکسپلور بیشتر دیده ‌می‌شوند. همچنین فالوور‌های زیادی دریافت‌ می‌کنند و در نتیجه پیج پیشرفت زیادی خواهد کرد به همین دلیل چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ سوال بیشتر‌ افراد فعال اینستاگرام هست.

خرید اکسپلور اینستاگرام

بعد از مرتب سازی کردن پست و انتخاب هشتگ مناسب ؛ نوبت به خرید اکسپلور اینستاگرام می‌شود ولی نکته‌ای که هست خرید اکسپلور معنی ندارد! ولی عوامل موثر برای رفتن به اکسپلور نرخ ایمپرشن و ریچ پست‌‌هایمان هست برای افزایش این نرخ باید میتوانید برای پست‌هایمان اقدام به خرید ایمپرشن و ریچ یا حتی سیو پست کنیم.

برای اینکه بتونیم نرخ ایمپرشن و ریچ پست‌هایمان را مشاهده کنیم باید به بخش امار پیج برویم تا تمام امار پیجمون رو مشاهده کنیم. برای خرید ایمپرشن ریچ یا سیو پست‌ هم میتوانید از پنل فالوور استفاده کنیم برای اینکار نیازی به پسورد نیست و نگرانی نداره. با وارد کردن لینک پست خود میتوانید کامنت و لایک ویو و.. خریداری کنید. 

ساخت محتوا باکیفیت

محتوا‌ باید باکیفیت باشد برای اثبات این موضوع میتوانید وارد اکسپلور شوید و پست‌های نمایش داده شده را مشاهده کنید. پست‌های نمایش‌ داده شده محتوای باکیفیت هستند و حتی کاور پست هم دارند ما هم باید محتوای باکیفیت تولید کنیم و به‌ اشتراک بزاریم.

 فعال کردن اکسپلور اینستاگرام

همانطور که گفته شد ما باید کارهایی انجام دهیم تا پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شود فعال کردن اکسپلور نداریم و این جمله معنی نمیدهد. بعد از انتخاب هشتگ مناسب و ساخت محتوای باکیفیت نوبت به این میرسه که پست‌های خودمان رو به اشتراک بگذاریم فرقی نداره در چه شبکه اجتماعی مثلا محتوای ما در اینستاگرام پست میشود میتوانید در گروه‌های واتساپ و تلگرامی و.. به اشتراک بگذاریم و شِیر کنیم.  همانطور که میدانید اینستاگرام هر روز در حال بروزرسانی می‌باشد دانستن قوانین جدید اینستاگرام هم به ما خیلی کمک می‌کند. 

تبلیغات اکسپلور اینستاگرام

تبلیغات پیج در بعضی مواقع می‌تواند ما رو به نتیجه برسونه و بهتره قبلش به چندتا نکته خیلی مهم توجه کنیم. اولین نکته این هست که ایا پیج ما برای تبلیغات اماده هست؟

اماده بودن پیج به این معنی هست که ما پست‌های جذاب داشته باشیم مثلا حدود 10تا 15 پست که وقتی هزینه میکنیم پیج ما تبلیغ میشه، ما با این کار برای خودمون کاربر جذب میکنیم وقتی کاربری وارد پیجمون شد پیج برای ان جذاب باشه و مارو فالو کنه و پست‌هایمان را تماشا کنه و یا حتی شِیر و به اشتراک بگذارد.

دومین نکته این هست که ما به چه پیج هزینه تبلیغ میدهیم ؟ این موضوع به خود شما مربوط میشه ولی بهتره موضوع پیجی که برای شما تبلیغ میکنه با پیج شما تناسب داشته باشه.



سومین نکته مربوط میشه به اقدامات بعد از تبلیغ، بعد از تبلیغ ما باید تلاش خود را کنیم تا مخاطبانی که جذب کردیم را نگه داریم میتونیم از ایده‌های جذاب استفاده کنیم مثلا ایجاد مسابقه ساخت استوری‌های جذاب و کلی ایده دیگر... 

از کجا بفهمیم پست ما وارد اکسپلور شده

برای اینکه متوجه شویم یا پست ما وارد اکسپلور شده یا خیر میتوانید از بخش امار مشاهده کنیم برای اینکار باید وارد بخش امار پیج شویم و بعد وارد قسمت پست‌ها شوید تعداد سیو لایک ویو ریچ ایمپرشن و.. قابل مشاهده هست  نرخ اکسپلور هم از این قسمت میتونید ببینید. 

بهترین پیج اینستاگرام

ما باید تمام سعی خود را کنید تا فالوورهای شما به پیجتون علاقه‌مند بشه و به پست‌های شما واکنش نشون بده و تعامل برقرار کنه برای همین باید هر ترفندی را انجام دهیم تا به این سطح برسیم. 

نکته مهم این هست که نباید فعالیت خودمون رو قطع کنیم. باید به صورت منظم محتوا تولید کرد و تا جایی که امکان داره استوری برای پست داشته باشیم. 

مزایای حضور در اینستاگرام

حضور در اکسپلور مزایای خیلی بسیاری دارد که به مهم‌ترین‌ها اشاره خواهیم کرد. با حضور در اینستاگرام شاهد موارد زیر هستیم.

1افزایش تعامل.

2افزایش فالوور.

3افزایش لایک.

4جذب مخاطب.

5دیده شدن بیشتر. 

توجه کردن به امار پیج و تحلیل ان

بعد از اینکه محتوا تولید کردیم و پست‌هایمان وارد اکیپلور شد و به هدف خود رسیدیم  نباید از امار پیج خود غافل شویم. نباید بگذاریم امار ما افت کند و کاهش یابد. اگر این اتفاق افتاد و امار پیجمان قرمز شد میتونیم چندین کار رو انجام دهیم ولی بهترین کار این هست که یک مسابقه نسبتا ساده یا یک چالش داخل پیجمان برگزار کنیم. ایده‌های بسیاری برای این کار وجود دارد و شما میتوانید انجام دهید. 

 

نتیجه‌گیری: با انجام مراحلی که به شما گفته شد شما به راحتی وارد اکسپلور می‌شوید فقط کافیه وقت بگذارید و منظم این کارها را انجام دهید. 

منبع: تی‌ان‌تی لایک






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2839]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن