تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817128642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی شرکت هواوی، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند


واضح آرشیو وب فارسی::

 



ما امروز قصد داریم تا شما افراد را با یک دیگر از شرکت های بزرگ دنیا که در ساخت موبایل های هوشمند معروف و بزرگ می باشد، آشنا کنیم. یکی دیگر از شرکت های بزرگ دنیا که در ساخت موبایل های هوشمند و قدرتمند توانسته است جایگاه بسیار بالا و خارق العاده ای در دنیای موبایل های هوشمند برای خود دست و پا کند، شرکت هواوی می باشد. همراه ما باشید با برسی بیشتر شرکت هواوی.

سال تاسیس شرکت هواوی و محصولات آن:

شرکت هواوی برای اولین بار در 15 سپتامبر سال 1987 در شهر بزرگ شنژن کشور چین تاسیس شد و از همان اولین روز تاسیس ،شروع به کار کرد و توانسته جدید ترین موبایل های هوشمند را برای اولین بار در کشور چین تولید کند. دو تا از بزرگترین شرکت های تولید موبایل های هوشمند که هر دو در کشور چین می باشند، شرکت شیائومی و هواوی هستند که تمامی تلاش خود را می کنند تا بهترین گوشی های هوشمند را تولید کنند و از قدیم برای یک دیگر یک رقیب سنتی به حساب می آمدند.

شرکت هواوی توانست در دنیا موبایل هوشمند جایگاه بسیار بزرگی بر خود ایجاد کند و این شرکت به دلیل داشتن طرفدار های بسیار زیاد، تصمیم گرفت تا کار خود را در ساخت موبایل هوشمند محدود نکند و در کار های بزرگ دیگر هم مانند ساخت لولزم خانگی، یا حتی لوازم جانبی وسایل هوشمند هم سرمایه گذاری کند و توانسته است الان به یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کنند لولزم خانگی تبدیل شود و در حال حاضر 90 درصد لوازم خانگی خود را به کشور های اروپایی و آفریقایی صادر می کند.



پر فروش ترین محصول شرکت هواوی:

پر فروش ترین محصول شرکت هواوی، گوشی های هوشمند این شرکت می باشد که این لقب، به گوشی هواوی میت 40 پرو می رسد. این موبایل هوشمند یکی به جز پرچمدار بودن گوشی های موبایل هواوی، جز پر فروش ترین محصول شرکت هواوی در بررسی موبایل ها نام گرفت. این موبایل هوشمند با مبلغ 24 میلیون در دنیا به فروش می رسد و در حال حاضر این قیمت در دنیای فروش موبایل های هوشمند برای این موبایل ثبت شده است.

آشنایی با بهترین موبایل های هوشمند هواوی برای خرید در سال 2022

ما در این بخش قصد داریم تا شما افراد را با جدی ترین و بهترین موبایل های هوشمند شرکت هواوی آشنا کنیم که کام از این موبایل های برای خرید در سال 2022 مناسب می باشد. شما می توانید در این قسمت شاهد این برسی باشید و برای خرید موبایل های هوشمند هواوی کدام گذینه بهتر می باشد. 

بهترین موبایل هوشمند هواوی برای گیمینگ، موبایل هواوی میت 40 پرو می باشد که بدیل داشتن پردازنده بسیار قدرتمند و مناسب، می تواند بدون هیچگونه مشکل سخت ترین بازی های دنیا را اجرا کند. بهترین موبایل شرکت هواوی برای عکاسی ، موبایل هواوی میت 30 پرو می باشد که از دوربین بسیار عالی برخورد دار است و می تواند عکس های خود را با بهترین کیفیت بگیرید و شما افراد را شگفت زده کند. 

ولی اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که موبایل های هوشمد خود را فقط برای عکاسی یا بازی انتخاب نمی کنید، و دوست دارید که موبایل هوشمند شما هم برای گیمینگ مناسب باشد و هم برای عکاسی، پیشنهاد می کنم موبایل هوشمند هواوی میت 40 پرو بهترین گزینه است و پیشنهاد می کنم این موبایل را حتما خریداری کنید زیرا بهترین موبایل هوشمند و آخرین موبایل شرکت هواوی است که معرفی شده است و یکی از بهترین گوشی های هوشمند شرکت هواوی به حساب می آید.

در این چند سال اخیر اصلا چندان به برند هواوی در ایران توجه نشد ولی باید گفت که شرکت در گذشته بزرگ ترین شرکت موبایل هوشمند که محصولاتش در ایران به فروش می رسید و در این چندسال اخیر کمی برندش کم رنگ شده است ولی باید گفت هنوز هم می شود محصولات این شرکت را در فروشگاه های بزرگ ایران پیدا کرد و خریداری کنید.

مشخصات موبایل هوشمند هواوی میت 40 پرو برای گیمینگ:

صفحه نمایشگر:6.76 اینچ، رنگ بندی: مشکی و نقره ای،وزن تقریبی:212 گرم، نوع بدن: جلو و پشت هرو شیشه ای و همراه با فریم آلومینیوم، پردازنده: 8 هسته ای، حافظه 256 گیگیبات همراه با رم 8، دوربین پشت به تریتیب 50.12.20 مگاپیکسل می باشد و دوربین جلو موبایل 13 مگاپیکسل می باشد، دارای باتری:4500 میلی آمپر ، شارژر سریع 66 وات و شارژر سریع بدون سیم 50 وات و شارژر مکوس بی سیم 5 وات. دارای حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و همچنین تشخیص چهره.

مشخصات موبایل هوشمند هواوی میت 30 پرو برای عکاسی:




صفحه نمایشگر: 6.53 اینچ، رنگ بندی: مشکی ،آبی ، سبز، طلائی، نارنجی. وزن تقریبی: 198، جنس بدنه : جلو و پشت از جنس شیشه همراه با فریم آلومینیومی،پردازنده: 8 هسته ای، حافظه: 256 گیگابایت و 8 گیگ رم، دوربین پشت  به ترتیب 40.8.40 مگاپیکسل می باشد و دوربین جلو 32 مگاپیکسل می باشد. باتری موبایل 4500 میلی آمپر می باشد و دارای شارژر سریع 40 واتی، شارژر سریع بی سیم 27 واتی و همچنین دارای شارژر معکوس.

سخن پایانی:

در آخر با بررسی اپلیکیشن ها و کالا های این شرکت باید گفت که شرکت هواوی چین در ساخت تمامی محصولات هوشمند، عملکردی خارق العاده دارد و اگر جزءآن دسته از افراد هستید که به وسایل هوشمند و موبایل های هوشمند خریداری می کنید و علاقه دارید، پیشنهاد می کنم برند هواوی را برای خرید وسایل هوشمند و موبایل های هوشمند، مدنظر داشته باشید. این شرکت نمی تواند شما را از خرید وسایل خود نا امید کند. امیدوارم این مطلب برای برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را نسبت به خود جلب کرده باشد.

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 986]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن