تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798139485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازرگانی ایران زمین، مرکز تابلو‌سازی با قیمت ارزان


واضح آرشیو وب فارسی::

بازرگانی ایران زمین به‌عنوان یکی از مراکز تابلو‌سازی با سابقه ، در نظر دارد که خدمات خود و ملزومات وابسته به تابلو‌سازی را با قیمت بسیار مناسب عرضه دارد. این مجموعه وب‌سایت خود را به‌عنوان فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته است. لیست کلیه محصولات و خدمات بازرگانی ایران زمین در فروشگاه اینترنتی آن در معرض دید کاربران و خریداران قرار می‌گیرد.

تابلوی یک فروشگاه، مغازه یا مرکز ارائه دهنده خدمات، اولین تصویری است که مشتری با آن برخورد کرده و مشاهده خواهد کرد. بنابراین کیفیت، زیبایی، نوع طراحی و مواد اولیه استفاده شده در تولید آن، در معرفی بهتر خدمات و محصولات فروشنده تاثیر بسزایی خواهد داشت.

هزینه‌ای که یک فروشگاه‌ یا یک مرکز خدماتی برای تبلیغات خود می‌پردازد، مبلغ هنگفتی است. آنچه  به‌نظر می‌رسد این است که تابلوی یک فروشگاه یا مغازه، نقش مؤثری در معرفی و تبلیغ خدمات آن‌ مجموعه برعهده دارد.



بازرگانی ایران زمین، با معرفی و عرضه تجهیزات و لوازم با کیفیت و به‌روز که مرتبط با تابلو‌سازی هستند، تابلوی سر در مجموعه شما را به جلوه‌ای از زیبایی و هنر تبدیل خواهد کرد. استفاده از لوازم مدرن و پیشرفته در ساخت تابلو، آن را ابزاری برای جذب خریداران و مشتریان می‌سازد . با سپردن کار به دست یک مرکز طراحی پیشرفته و با تجربه و استفاده از لوازم و تجهیزات به‌روز، ورودی فروشگاه خود را به جلوه‌ای بی‌نظیر و خاص تبدیل خواهید کرد. 

بازرگانی ایران زمین با گردآوری مجموعه ای غنی و کامل از ملزومات و تجهیزات تابلو‌سازی در نظر دارد که به‌منظور کسب رضایت کلیه کاربران، محصولات خود را با قیمت عمده و بسیار مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهد.

ملزومات تابلو‌سازی چیست؟

امروزه تابلو‌سازی بسیار پیشرفته و متنوع شده است. برای اکثر کاربران آشنایی با ملزومات تابلو‌سازی جالب‌توجه خواهد بود. این شناخت به آن‌ها در انتخاب طراحی و مواد اولیه مناسب، کمک بسزایی می‌کند. در این بخش در نظر داریم که این ملزومات را به شما معرفی کرده و توضیحات مختصری در مورد هر یک از آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم:

دستگاه مخصوص لحیم یا هویه کاری

در تابلو‌سازی، قطعات فلزی برای اتصال به یکدیگر، نیاز به جوش دادن دارند. این کار توسط دستگاه لحیم و به‌ واسطه فلز قلع انجام می‌گیرد.

دستگاه CNC یا برش لیزری

از جمله لوازم تابلو‌سازی بسیار پر‌کاربرد، دستگاه CNC یا برش لیزری می‌باشد. این دستگاه‌های پیشرفته و چند بعدی هم با لیزر و هم با فرز کار خود را انجام می‌دهند. با ورود این دستگاه‌های مدرن، دیگر هیچ محدودیتی در طراحی تابلو وجود ندارد. برش لیزری یا سی ان سی، بر روی همه نوع متریالی مانند چوب، پلکسی، پلاستیک، استیل، فلز و دیگر سطوح، طرح مربوطه را اجرا می کنند. این دستگاه‌های پرکاربرد، با دقتی بسیار بالا و در عرض زمان کوتاهی، طرحی که در کامپیوتر آماده شده را بر روی سطح مربوطه اجرا خواهند کرد. کلیه ظرافت‌های طراحی نیز به واسطه این دستگاه بر روی متریال قابل‌اجرا می‌باشد.

در گذشته عملیات تابلو‌سازی با دخالت دست انجام می‌شد. این امر  علاوه بر پایین آوردن دقت و سرعت کار، در انتخاب طرح نیز محدودیت ایجاد می‌کرد. با رشد تکنولوژی و ورود دستگاه‌های جدید به بازار، کلیه طرح‌ها بدون هیچ محدودیتی و با دقت بالا به مرحله اجرا در می‌آیند. 

ملزومات تابلو‌سازی ، لوازم مربوط به نورپردازی

تابلو‌سازی در زمان گذشته با نورپردازی خاصی انجام نمی‌گرفت. بعدها با کمی تغییر و پیشرفت، یک نورپردازی ساده در پشت بنر چاپ شده، به تابلو جلوه‌ای نورانی می‌بخشید. امروزه با پیشرفت لوازم تابلو‌سازی و با ورود لامپ‌های ال‌ای‌دی و اس‌ام‌دی، بحث نورپردازی در ساخت تابلو، تنوع و جلوه‌ جدیدی به خود گرفته است.

 از نور ال‌ای‌دی برای نورپردازی زمینه و بک گراند تابلو استفاده می‌شود. لامپ های اس ام دی برای نورپردازی پشت حروف برجسته مورد استفاده قرار می‌گیرند. تابلوهایی که با یک نورپردازی حرفه‌ای همراه می‌شوند،  به یک تابلوی هنرمندانه خاص و بی‌نظیر برای یک فروشگاه یا مرکز خدماتی بدل خواهند شد. 

خم کننده یا خم زن

از‌جمله ملزومات تابلو‌سازی بسیار مهم خم زن می‌باشد. برای آنکه یک تابلویی با حروف نرم و نزدیک به تحریر تولید شود، وجود یک  دستگاه خم‌زن لازم می‌باشد. این دستگاه با خم زدن و انحنا دادن به حروف و کلیه خطوط طراحی، جلوه بی‌نظیری به آن‌ها خواهد بخشید. 

دستگاه چاپ

 از دیگر ملزومات تابلو‌سازی، دستگاه‌ چاپ می‌باشد. حروف، کلمات، لوگو یا هر آنچه که در طراحی تابلو در نظر گرفته شده است، بایستی در اولین مرحله به چاپ برسند. طرح‌های آماده شده در کامپیوتر، با فرمت مشخص به دستگاه چاپ ارسال می‌شوند. این دستگاه طرح‌ها را بر روی متریال مورد‌نظر به چاپ می‌رسانند. از جمله این دستگاه‌ها که چاپ‌هایی در اندازه و سایز بزرگ انجام می‌دهند، دستگاه لارج فرمت می‌باشد. 

ملزومات تابلو‌سازی ، دستگاه پانچ

دستگاه پانچ از دیگر دستگاه هایی است که برای ساخت تابلوهایی با طرح‌های خاص و بی‌نظیر پرکاربرد می‌باشد. این دستگاه با سوراخ‌هایی که در زمینه یا بک گراند تابلو ایجاد می‌کند، سبب اتصال بهتر حروف و طرح‌های برجسته بر روی آن خواهد شد.

ملزومات تابلو‌سازی ، دستگاه برش برچسب

در ساخت برخی از تابلوهای تبلیغاتی با هدف صرف هزینه کمتر، به‌جای استفاده از حروف برجسته، از حروف یا طرح‌های برچسبی استفاده می‌شود. این برچسب‌ها به‌صورت روز یا شبرنگ و با طرح‌های ویژه و خاصی آماده‌شده و بر روی تابلو نصب می‌شوند. برای آنکه برش این برچسب‌ها از کیفیت و ظرافت خوبی برخوردار شود، به دستگاه برش برچسب نیاز می‌باشد.



دستگاه حک

از دیگر ملزومات تابلو‌سازی، دستگاه حک می‌باشد. این دستگاه بر روی متریالی چون چوب، استیل، ام دی اف، پلکسی و ... حک می‌کند. تابلوهایی که در اثر حک شدن لوگوی یا متن آماده شده و با نورپردازی تکمیل می‌شوند، جذابیت و زیبایی چشم نوازی پیدا می‌کنند.

بازرگانی ایران زمین ، مرکز عرضه لوازم تابلو‌سازی عمده

بازرگانی ایران زمین ، به‌عنوان یکی از مراکز عرضه و فروش ملزومات و  پخش لوازم تابلو‌سازی در نظر دارد به‌منظور رفاه حال کلیه خریداران و کاربران، قیمت محصولات و لوازم خود را در پایین‌ترین حد ممکن نگه دارد. عرضه و فروش همه این لوازم از طریق وب‌سایت این مجموعه و به‌صورت کاملاً آنلاین می‌باشد. کاربران با پشت سر گذاشتن کلیه مراحل خرید، در اسرع وقت، با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت، محصولات خریداری شده خود را دریافت خواهند کرد. 

بازرگانی ایران زمین، در کنار فروش ملزومات تابلو‌سازی،خدمات پس‌از فروش خود را نیز به‌صورت کاملا حرفه ای و با قیمتی بسیار مناسب، در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن