تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817125062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سئو کلاه‌سیاه چیست و چه آسیبی به سایت می‌زند؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 



 

سئو کلاه‌سیاه عملی بر خلاف دستورالعمل‌های موتورهای جستجو است که برای کسب رتبه بالاتر سایت در نتایج جستجو استفاده می‌شود. این تاکتیک‌های غیراخلاقی برای جستجوگر حل نمی‌شود و اغلب به جریمه موتورهای جستجو ختم می‌شود. تکنیک‌های کلاه‌سیاه بیشتر از اینکه به شما کمک کنند می‌توانند به سئو سایت آسیب بزنند. سئو کلاه‌سیاه ممکن است مانند میان‌بری برای بهبود رتبه شما و به‌دست‌آوردن بازدید بیشتر در جستجو به نظر برسد، اما آسیب‌هایی به سایت شما می‌زند. اگر دوست دارید بدانید سئو کلاه‌سیاه چیست و با تکنیک‌های آن آشنا شوید مطالعه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم پس با ما همراه شوید.

سئو کلاه‌سیاه چیست؟

 

سئو کلاه‌سیاه به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌شود که برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو از طریق ابزارهایی که شرایط خدمات موتورهای جستجو را نقض می‌کنند، استفاده می‌شود. اصطلاح «کلاه‌سیاه» در فیلم‌های وسترن سرچشمه گرفت تا «آدم‌های بد» را از «آدم‌های خوب» که از کلاه سفید استفاده می‌کردند متمایز کند. خدمات سئو سایت اگر به‌صورت اصولی اجرا شود، نباید دربردارنده‌ی سئو کلاه سیاه باشد.

چرا سئو کلاه‌سیاه خطرناک است و می‌تواند به سایت شما آسیب برساند؟

سئو کلاه‌سیاه می‌تواند از طرق مختلف به وب‌سایت و برند شما آسیب برساند.

1) می‌تواند منجر به رتبه‌بندی جستجوی پایین‌تر شود یا حتی باعث شود یک سایت به طور کامل از نتایج جستجو محو شود. ازآنجایی‌که تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه صراحتاً با شرایط خدمات موتورهای جستجو مخالف است، موتورهای جستجو ممکن است در صورت استفاده از این تاکتیک‌ها، سایت‌ها را جریمه کرده و حتی از نمایش آن‌ها در صفحات نتایج جستجوی خود منع کنند.

2) فقط نتایج کوتاه‌مدت (در صورت وجود) ایجاد می‌کند. ازآنجایی‌که استراتژی‌های کلاه‌سیاه از حفره‌های موجود در دستورالعمل‌های جستجو سوءاستفاده می‌کنند، نتایجی که از طریق تاکتیک‌ها به دست می‌آیند، پس از رفع خلأ ناپدید می‌شوند. این وضعیت به طور مداوم اتفاق می‌افتد، زیرا موتورهای جستجو همیشه به دنبال و رفع حفره‌هایی هستند که مردم برای بازی‌کردن سیستم از آنها استفاده می‌کنند.

3) تجربه‌ای ضعیف، آزاردهنده یا گمراه‌کننده برای مخاطبان ایجاد می‌کند. بسیاری از تاکتیک‌های کلاه‌سیاه تجربه کاربری ضعیفی ایجاد می‌کنند که می‌تواند باعث شود کاربران صفحه را ترک کنند. همچنین می‌تواند یک برند را اسپم و غیرقابل‌اعتماد جلوه دهد.

اگر از تاکتیک‌های کلاه‌سیاه استفاده کرده‌اید چه باید کرد؟

همیشه بهترین کار این است که ایمن بمانید و از سئو کلاه سفید استفاده کنید. اما اگر از سئو کلاه‌سیاه استفاده کرده‌اید، در اینجا چند راهکار ارائه داده‌ایم:

  • اقدامات خود را برای گوگل توضیح دهید. گاهی اوقات وب‌سایت‌ها قربانی سئو منفی می‌شوند.
  • هر بک‌لینک بدی را حذف کنید.
  • در استراتژی سئوی خود تجدیدنظر کنید . برای به کارگیری سئو کلاه سفید مثبت زمان و تلاش خود را صرف کنید و به تدریج رتبه خود را بهبود خواهید بخشید.

تکنیک سئو کلاه‌سیاه



برای جلوگیری از نارضایتی موتورهای جستجو و کاربران، روی تکنیک‌های سئو کلاه سفید تمرکز کنید و از تاکتیک‌های سئو کلاه‌سیاه زیر اجتناب کنید:

 انتشار مجموعه‌ای از محتوای باکیفیت پایین

موتورهای جستجو وب‌سایت‌هایی را ترجیح می‌دهند که محتوای باکیفیت زیادی دارند. ازآنجایی‌که تولید محتوا سایت باکیفیت آسان یا ارزان نیست، بسیاری از بازاریابان کلاه‌سیاه سعی می‌کنند با انتشار بسیاری از محتوای بی‌کیفیت، کم‌ارزش و ارزان، سیستم را شکست دهند

پرکردن کلمات کلیدی و محتوای تکراری

پرکردن کلمات کلیدی عمل استفاده بیش از حد از یک کلمه کلیدی در محتوای خود است تا موتورهای جستجو را وادار کنید تا صفحه را برای عبارت موردنظر رتبه‌بندی کنند. اگر درصد چگالی کلمه کلیدی آن بسیار بالا باشد، ممکن است صفحه‌ای از پرکردن کلمات کلیدی استفاده کند .محتوای تکراری انتشار یک محتوا در چندین صفحه از یک وب‌سایت در تلاش برای جذب موتورهای جستجو است. هر دوی این تاکتیک‌ها معمولاً برخلاف دستورالعمل‌های موتورهای جستجو هستند.

 پنهان‌کاری

Cloaking یک تکنیک سئو کلاه‌سیاه است که برای فریب‌دادن موتورهای جستجو به‌منظور رتبه‌بندی محتوای یک عبارت جستجوی خاص که به بافت صفحه وب مرتبط نیست، استفاده می‌شود. Cloaking یک قسمت از محتوا را به کاربران نشان می‌دهد درحالی‌که محتوای متفاوتی را به موتورهای جستجو نشان می‌دهد.

 استفاده از تغییر مسیرهای گمراه‌کننده

تغییر مسیرهای کاذب یکی دیگر از ترفندهای سیاه است که برای گمراه کردن مخاطبان و موتورهای جستجو استفاده می‌شود. یک پیوند تغییر مسیر تنظیم شده است که کاربران و موتورهای جستجو را به صفحات مختلف هدایت می‌کند. از طرف دیگر، یک صفحه باکیفیت بالا به یک صفحه باکیفیت پایین هدایت می‌شود تا رتبه جستجوی صفحه باکیفیت پایین را افزایش دهد.

خرید بک‌لینک

پیوند دادن تعداد زیادی سایت باکیفیت بالا به سایت شما یک تکنیک سئوی خارجی است که می‌تواند رتبه جستجو را افزایش دهد. بازاریابان کلاه‌سیاه ممکن است به‌جای کسب بک‌لینک‌های باکیفیت بالا، به وب‌سایت‌ها برای پیوند به سایت خود پول پرداخت کنند.

استفاده از لینک مزارع و شبکه‌های وبلاگ خصوصی (PBN)

ایجاد لینک و شبکه‌های وبلاگ خصوصی دو روش دیگر هستند که کلاه‌سیاه سعی در ایجاد سریع و غیر ارگانیک لینک دارند. در این شرایط، بازاریاب برای استفاده از شبکه‌ای از وب‌سایت‌ها که صرفاً برای پیوند دادن به سایت‌هایی که می‌خواهند رتبه‌بندی جستجوی خود را بهبود ببخشند، استفاده می‌کند یا هزینه می‌پردازد.

ارسال هرزنامه به نظرات وبلاگ

در تلاشی دیگر برای به‌دست‌آوردن لینک به وب‌سایت خود، یک بازاریاب که از سئو کلاه‌سیاه استفاده می‌کند ممکن است در مورد ده‌ها و ده‌ها پست وبلاگ با یک پیوند به وب‌سایت خود نظر دهد.

سوءاستفاده از داده‌های ساخت‌یافته

داده‌های ساختاریافته یا نشانه‌گذاری طرح‌واره کدی است که به یک صفحه وب اضافه می‌شود تا به موتورهای جستجو بگوید چه اطلاعات غنی را در صفحات نتایج جستجو نمایش دهند. سئو کلاه‌سیاه داده‌های ساختاریافته را دست‌کاری می‌کند تا موتورهای جستجو اطلاعات نادرست را در نتایج جستجو نشان دهند.

سئوی منفی یا گزارش نادرست سایت‌های رقیب

سئوی منفی تاکتیکی است که از آن استفاده می‌شود تا به نظر برسد سایت رقیب درگیر سئو کلاه‌سیاه است. هدف این تاکتیک جریمه شدن رقبا توسط موتورهای جستجو است. این که به نظر برسد سایت دیگری درگیر سئوی کلاه‌سیاه است، یا ادعای نادرست آن و گزارش آن به موتور جستجو، دو تاکتیک ناخوشایند کلاه‌سیاه هستند.

جمع‌بندی

سئو کلاه‌سیاه ممکن است راهی سریع برای بازی‌کردن سیستم و افزایش رتبه جستجوی شما باشد. اما یک عمل غیراخلاقی است که می‌تواند برای همیشه به دیده‌شدن جستجو و اعتبار برند شما آسیب برساند. در دنیای سئو، ما باید سیاست‌های روشنی را دنبال کنیم. قوانین برای ارائه یک محیط مفید، مرتبط و ایمن و تضمین کیفیت تجربه کاربر ایجاد شده است. کسب رتبه بالا مستلزم همگام شدن با روندهای فعلی و در حال تغییر سئو و تنظیم مداوم رویکرد خود برای مطابقت با هر به‌روزرسانی الگوریتم جدید است. تکنیک‌های کلاه‌سیاه شامل پرکردن کلمات کلیدی، پنهان‌سازی و استفاده از شبکه‌های پیوند خصوصی است. اگر تصمیم به برون‌سپاری سئو سایت گرفته‌اید، می‌توانید با رعایت و درنظرداشتن چند نکته مثل داشتن نمونه کار، قرارداد محکم و دید واقع‌بینانه شانس خود را برای رسیدن به نتیجه مؤثر بالاتر ببرید. 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1497]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن