تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798351779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروز جنگ بین اس ۲۲ و آیفون ۱۳ پرومکس کدام گوشی است؟


واضح آرشیو وب فارسی::
 



گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر وارد یک رقابت بسیار جذابی شده‌اند. کاربران مختلفی در دنیا طرفدار برندهای مختلفی هستند. بسیاری از افراد عاشق گوشی آیفون 13 پرو مکس و برخی دیگر هم طرفدار اس ۲۲ سامسونگ بوده و هر کدام هم دلایلی برای خودشان دارند. در واقع قیمت گوشی سامسونگ و یا سایر گوشی‌های هوشمند، همیشه بر اساس امکانات جدید و تکنولوژی‌شان تعیین می‌گردد. از این روی، تمام گوشی‌های هوشمند رده‌بندی‌های کاملا مختلف و متفاوتی دارند. یعنی از گوشی‌های پرچم‌دار گرفته تا گوشی‌های میان‌رده و متوسط، همگی قیمت مخصوص و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

با این که برخی گوشی‌های مانند شیائومی و هواوی، سهم عظیمی در بازار را به خودشان اختصاص داده‌اند، اما رقابت اصلی همیشه میان سامسونگ و آیفون بوده است. یعنی حتی قیمت گوشی شیائومی یا هواوی که محصولات پرچم‌دار هستند، گاهی اوقات در کشور ما گران قیمت بوده و در همین شرایط، باز هم طرفداران گوشی‌های هوشمند، اکثرا یا محصولات سامسونگ را خریداری می‌کنند یا جذب محصولات شرکت اپل، نظیر آیفون 13 پرو مکس می‌شوند. ما هم در اینجا قصد داریم جدال میان دو پرچم‌دار قدرتمند یعنی سامسونگ اس 22 اولترا و همچنین آیفون 13 پرو مکس را بررسی کرده و نقاط قوت هر کدام را بر‌ای‌تان توضیح دهیم. البته این بررسی می‌تواند بسیار تخصصی و مفصل باشد، اما ما فقط به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

رقابت در صفحه نمایشگر در دو گوشی پرچم‌دار

با این که قیمت گوشی سامسونگ اس 22 اولترا تفاوت زیادی با آیفون 13 پرو مکس ندارد، اما گاهی اوقات می‌توانیم شاهد تفاوت‌های جزئی در این دو گوشی پرچم‌دار باشیم. اول از همه باید طراحی و ویژگی صفحه نمایشگر را بررسی کنیم. سامسونگ اس 22 اولترا مجهز به یک دوربین سلفی از نوع پانچ بوده و آیفون 13 پرو مکس هم همچنان از ناچ استفاده می‌کند. با این که ناچ آیفون 13 پرو مکس نسبت به نسل قبلی کمی کوچک‌تر شده، اما هنوز به طور کلی حذف نشده است. البته شایعات زیادی در مورد iNotch در نسل‌ بعدی آیفون وجود دارد که قرار است طراحی آن به طور کلی تغییر پیدا کند. اما تا روی کار آمدن نسل 14 آیفون باید منتظر بمانیم.

هر دو گوشی سامسونگ اس 22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس، مجهز به صفحه نمایشگر از نوع AMOLED هستند، اما به نظر می‌رسد وضوح رنگ و شارپ بودن تصاویر در اس 22 اولترا نسبتا بیشتر از آیفون 13 پرو مکس باشد. البته وضوح تصویر آیفون 13 پرو مکس بسیار عالی و باکیفیت است و هیچ جای بحثی در این مورد نیست. ولی هنگامی که بخواهیم تفاوت‌های بسیار جزئی را بررسی کنیم متوجه چنین ویژگی‌هایی در گوشی اس 22 اولترا می‌شویم. هر دوی این گوشی‌ها دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی هستند و در این زمینه عملکرد عالی دارند. ابعاد صفحه نمایشگر اس 22 اولترا حدود 1 اینچ بزرگ‌تر از آیفون 13 پرو مکس است. گوشه‌های اس 22 اولترا شکل هلالی دارند، اما صفحه نمایشگر آیفون 13 پرو مکس کاملا تخت طراحی شده است.



کیفیت دوربین سامسونگ اس 22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس

نکته مهم دیگر در رقابت این دو گوشی پرچم‌دار، بحث کیفیت دوربین و لنزهای‌ آن‌هاست. در واقع اگر قیمت گوشی سامسونگ اس 22 اولترا نسبت به باقی مدل‌های هم‌رده خودش گران‌تر است، می‌تواند به خاطر دوربین و لنزهای بسیار قدرتمندش باشد. البته آیفون 13 پرو مکس، هیچ دسته کمی از امکانات اس 22 اولترا نداشته و دارای لنزهای بسیار قدرتمندی است. اگر بخواهیم از لحاظ کیفیت فیلم‌برداری هر دو گوشی پرچمدار را مقایسه کنیم، بدون شک آیفون 13 پرو مکس برتری بیشتری در این رقابت خواهد داشت. چرا که بیشتر افرادی که قصد فیلم‌برداری حرفه‌ای با گوشی هوشمندشان را دارند، اکثرا گوشی آیفون 13 پرو مکس را انتخاب می‌کنند. اما در بحث عکس، به خصوص قدرت زوم کردن تصاویر، ماجرا کاملا متفاوت است.

همان‌طور که گفتیم، قیمت گوشی سامسونگ اس 22 اولترا به خاطر دوربین قدرتمند و سایر امکانات خارق‌العاده‌اش است. چرا که در مقایسه با رده‌بالاترین گوشی پرچم‌دار شرکت اپل، اس 22 اولترا قدرت بیشتری از لحاظ زوم کردن تصاویر دارد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران این گوشی، عکس‌های خیره‌کننده‌ای توسط لنز تله‌فتو اس 22 اولترا بگیرند. البته لازم به ذکر است که باکیفیت‌ترین عکس‌ها هم نیاز به قرار دادن گوشی روی سه‌پایه دارد. چرا که هر چقدر گوشی در حالت زوم شدن بی‌حرکت باشد، به همان اندازه می‌تواند عکس‌های باکیفیت و جذابی هم بگیرد. به همین دلیل، بیشتر عکس‌های جذابی که توسط اس 22 اولترا در حالت زوم گرفته شده‌اند، همگی به کمک سه‌پایه یا یک سطح صاف بوده‌اند.

امکانات بیشتر با قلم اس پن سامسونگ

قلم اس پن (S-Pen) یکی از بهترین امکانات گوشی اس 22 اولترای سامسونگ است که تاثیر زیادی هم روی بالا رفتن قیمت گوشی سامسونگ اس 22 اولترا می‌گذارد. چرا که با استفاده از این قلم می‌توان کارهای مختلفی را انجام داد. در واقع با وجود این قلم، گوشی شما تبدیل به یک نوت‌پد عالی می‌شود که می‌توانید به یک سری از ویژگی‌های بیشتر دسترسی داشته باشید. شاید شما هم به این موضوع پی برده باشید که شرکت سامسونگ دیگر گوشی‌های پرچم‌دار مدل نوت (Note) را تولید نمی‌کند. اما این شرکت با یک تیر دو نشان زده و فقط قلم نوت را به سری S اضافه کرده است. چرا که اس پن دقیقا همان امکانات را در اختیار کاربران سامسونگ قرار می‌دهد.

از آنجایی که امکانات اس پن بسیار زیاد است، بدون شک قیمت گوشی سامسونگ اس 22 اولترا هم بیشتر از مدل‌های دیگر سری S22 خواهد بود. اما اگر بخواهیم آیفون 13 پرو مکس را از این دیدگاه با اس 22 اولترا مقایسه کنیم، باید امتیاز برتر را به گوشی سامسونگ بدهیم. با این که می‌توان از قلم نوری اپل برای آی‌پدها استفاده کرد، اما باید توجه داشت که این قلم‌ها هزینه‌ جداگانه دارند و روی گوشی آیفون 13 پرو مکس هم، هیچ تاثیر و یا کاربردی ندارند. به همین دلیل، گوشی اس 22 اولتر در این رقابت، به خاطر قلم اس پن، امتیاز برتری پیدا می‌کند. البته ممکن است بسیاری از افراد هیچ علاقه‌ای به استفاده از قلم نوری نداشته باشند. اما باز هم می‌توان با استفاده از آن، کارهای مختلفی انجام داد.


عمر باتری و قدرت شارژ اس 22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس

عمر باتری و قدرت شارژ اس 22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس

اگر بخواهیم هر دو گوشی‌ها را از لحاظ عمر باتری مقایسه کنیم، هر دوی‌شان در رده کاملا بالایی قرار دارند. یعنی ظرفیت باتری اس 22 اولترا 5000 میلی‌آمپر بوده و آیفون 13 پرو مکس هم باتری 4373 میلی‌آمپری دارد. البته شاید از لحاظ عددی، باتری اس 22 اولترا نسبت به آیفون 13 پرو مکس بیشتر باشد، اما هر دو از لحاظ عملکرد باتری در یک رده کیفی قرار دارند. شاید قیمت قیمت گوشی سامسونگ اس 22 اولترا به همین دلیل نسبت به سایر مدل‌هایش گران‌تر باشد، اما در رقابت با آیفون 13 پرو مکس شاهد تفاوت چندانی در این زمینه نخواهیم بود.

تنها تفاوتی که میان این دو گوشی پرچم‌دار از لحاظ امکان شارژ کردن وجود دارد، قابلیت اشتراک‌گذاری شارژ بی‌سیم است. همان‌طور که می‌دانید، شما می‌توانید با برخی از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، بسیاری از وسیله‌ها مانند ساعت هوشمند و یا گلکسی بادز را به صورت بی‌سیم شارژ کنید. چنین قابلیتی در اس 22 اولتر هم وجود دارد و همین موضوع در قیمت گوشی سامسونگ هم می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. با این که شما می‌توانید گوشی آیفون 13 پرو مکس را به صورت بی‌سیم شارژ کنید، اما هرگز توسط آن قادر نخواهید بود ایرپاد یا اپل‌واچ‌تان را شارژ کنید.

بهترین گوشی‌های پرچم‌دار را از مقداد آی تی تهیه کنید

شما می‌توانید به‌روزترین گوشی‌های پرچم‌دار هوشمند را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی تهیه کنید. قیمت گوشی سامسونگ و یا آیفون 13 پرو مکس در وب‌سایت مقداد آی تی موجود بوده و می‌توانید تمام مدل‌های آن‌ها را از این فروشگاه خریداری نمایید. برای مطلع شدن از قیمت گوشی شیائومی، هواوی و... هم می‌توانید دقیقا از همین طریق اقدام کنید. تمام گوشی‌های هوشمند دارای ضمانت معتبر مقداد آی تی و اصالت کالا هستند. این موضوع شامل تمام محصولات مقداد آی تی می‌شود و همگی توسط کارشناسان این مجموعه تست شده و کالاهای کاملا مطمئن و سالم برای مشتریان ارسال می‌گردند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1766]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن