تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797055147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مدل های مختلف آیفون تصویری تکنما آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی::

آیفون تصویری تکنما جزو بهترین و پرفروش ترین درب باز کن های ایرانی است که تا کنون در مدل های مختلفی تولید و در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما هم در ساختمان خود یکی از مصرف کنندگان آیفون تصویری تک نما باشید به خوبی میدانید که این برند از درب باز کن تصویری از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و از سویی عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود نشان میدهد. این برند آیفون تصویری تنها در یک مدل تولید نشده و از ابتدای شروع به فعالیت شرکت تکنما تا کنون مدل های متعددی از آن وارد بازار شده اند که هر یک نیز تفاوت هایی را با یکدیگر دارند. اگر مایل هستید تا با انواع آیفون تصویری تکنما آشنا شوید پس تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید.


آیفون تصویری

انواع آیفون تصویری تکنما

هدف شرکت تکنما برای تولید انواع آیفون تصویری تکنما در واقع باز گذاشتن دست خریدار برای انتخاب مناسب ترین درب باز کن تصویری است تا بتواند بر اساس شرایط ساختمان و از همه مهمتر بودجه خود یک مدل مناسب را خریداری کند. در حال حاضر انواع آیفون تصویری تکنما توسط شرکت تولید میشود که مانیتورهای آن که مهمترین جز درب باز کن تصویری نیز محسوب میشوند به 4 مدل مختلف تقسیم بندی میشوند. از انواع آیفون تصویری تکنما باید به مدل های D ، C ، E و F اشاره نمود که در ادامه به صورت مختصر در رابطه با هر یک از مدل ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیفون تصویری تکنما سری D ( اقتصادی و پرفروش )

یکی از مدل های پرفروش آیفون تصویری تک نما سری D است و با توجه به قیمت بسیار مناسب و همچنین کیفیت بالایی که دارد به یکی از پرفروش ترین های تکنما بدل شده است. آیفون تصویری تکنما سری D به طور کلی به چهار مدل مختلف تقسیم بندی میشود که این مدل ها عبارتند از D43 ، D70 ، D43M ، D70M که تفاوت هر یک نیز به ابعاد نمایشگر و همچنین حافطه مربوط میشود.

آیفون تصویری تکنما مدل D43 و آیفون تصویری تکنما مدل D70 هر دو از لحاظ امکانات مشابه یکدیگر هستند و تنها تفاوت آنها به ابعاد صفحه نمایش باز میگردد. صفحه نمایش آیفون تصویری تکنما مدل D43 برابر با 4.3 اینچ است و در مقابل نیز ابعاد صفحه نمایش آیفون تصویری تکنما مدل D70 نیز برابر با 7 اینچ است. کلیه کلید های آیفون تصویری تکنما سری D لمسی هستند و دیگر خبری از دکمه های فیزیکی بر روی آنها نیست.

اما مدل جدیدتری از آیفون تصویری تکنما سری D نیز تولید و به فروش میرسد که تفاوتی با مدل قبلی ندارد و تنها به صورت حافظه خور طراحی شده است. آیفون تصویری تکنما مدل D43M و آیفون تصویری تکنما مدل D70M از دو مدل درب باز کن تصویری سری D هستند که اگر به مدل هر دو دقت کنید متوجه خواهید شد که یک حرف M به هر کدام اضافه شده است و این M نشانگر حافظه خور بودن آنهاست. آیفون تصویری تکنما مدل D43M و آیفون تصویری تکنما مدل D70M به ترتیب از نمایشگری با ابعاد 4.3 اینچ و 7 اینچ برخوردار هستند.

آیفون تصویری تکنما سری C ( میان رده و بسیار محبوب )

از انواع آیفون تصویری تکنما که مانند سری D فروش بسیار بالایی دارد و به جرات میتوان گفت که حتی از فروش بالاتری نیز نسبت به سری D برخوردار است، آیفون تصویری تکنما سری C است. آیفون تصویری تکنما سری C را دیگر نمیتوان در زمره اقتصادی ها و ارزان قیمت ها قرار داد و از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سری D با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد برخوردار است. آیفون تصویری تکنما سری C نیز در چهار مدل مختلف به فروش میرسد که دو مدل قدیمی آن آیفون تصویری تکنما مدل C43 و آیفون تصویری تکنما مدل C70 است. این دو مدل آیفون تصویری تکنما به نمایشگری با ابعاد به ترتیب 4.3 اینچ و 7 اینچ برخوردار هستند و هر دو نیز امکانات متعددی را به خود اختصاص داده اند که میتوان به قابلیت ارتباط داخلی که برای خریدار اهمیت زیادی دارد اشاره نمود.

دو مدل جدید از این سری درب باز کن تصویری تکنما که مدتی پس از ورود این دو مدل راهی بازار شدند آیفون تصویری تکنما مدل C43M و آیفون تصویری تکنما مدل C70M هستند. این دو مدل آیفون تصویری تکنما نیز از نمایشگری با ابعاد 4.3 اینچ و 7 اینچ برخوردار هستند اما یک تفاوت عمده با دو مدل درب باز کن تصویری سری C دارند. آیفون تصویری تکنما در مدل های C43M و C70M به قابلیت حافظه خور مجهز شده اند و شما میتوانید عکس و ویدئو را که به صورت دستی یا خودکار ضبط میشوند را در این حافظه ذخیره کنید. این دو مدل نیز علاوه بر قابلیت حافظه خور به قابلیت ارتباط داخلی نیز مجهز هستند.


آیفون تصویری

آیفون تصویری تکنما سری E ( میان رده مناسب برای دفاتر و شرکت ها )

از انواع آیفون تصویری تکنما که بدون گوشی دهنی طراحی شده است و تنها با میکروفون و اسپیکر داخلی میتوان به ارتباط با فرد مقابل پنل پرداخت آیفون تصویری تکنما سری E است. آیفون تصویری تکنما سری E با توجه به حذف گوشی دهنی چندان برای منازل مناسب نیست که البته نا گفته نماند در موارد زیادی در ساختمان های مسکونی نیز نصب و مورد استفاده قرار گرفته است. آیفون تصویری تکنما مدل E43 و آیفون تصویری تکنما مدل E70 از دو مدل درب باز کن تصویری تولید شده در این سری هستند و هر دو نیز به ترتیب از نمایشگری با ابعاد 4.3 و 7 اینچ برخوردار هستند. آیفون تصویری تکنما سری E از قابلیت ارتباط داخلی بهره میبرد اما امکان اتصال کارت حافظه و به طور کلی ثبت و ذخیره عکس و فیلم در آن وجود ندارد.

آیفون تصویری تکنما سری F ( غول همه چیز تمام و البته گران قیمت )

از انواع آیفون تصویری تکنما که با تمامی مدل های یاد شده در بالا متفاوت است باید به آیفون تصویری تکنما مدل F10 اشاره نمود که تنها در یک مدل نیز تا کنون تولید شده است و از جدیدترین مدل ها نیز محسوب میشود. آیفون تصویری تکنما مدل F10 نمایشگری 10 اینچی را در اختیار دارد و نمایشگر آن بر خلاف دیگر مدل ها که تنها کلیدهای لمسی دارند به صورت تمام لمسی طراحی شده و از هیچ حاشیه ای نیز در صفحه نمایش برخوردار نیست. آیفون تصویری تکنما مدل F10 حافظه خور است و همچنین قابلیت ارتباط داخلی نیز دارد. همچنین از لحاظ دیگر امکانات نیز به مراتب امکاناتی بیشتر نسبت به مدل های دیگر دارد.

پنل آیفون تصویری تکنما از ساده ترین تا پیشرفته ترین

پنل آیفون تصویری تکنما از دیگر اجزا درب باز کن تصویری تکنما است که در ابتدا تنها در نوع ساده تولید میشد اما امروزه در دو مدل نامبرینگ و کدینگ و همچنین با امکانات متنوعی تولید و راهی بازار میشود.

پنل نامبرینگ تکنما برای ساختمان های تا 10 واحد مناسب است و پنل کدینگ تکنما نیز برای ساختمان های با بیش از 10 واحد مناسب و ایده آل است. امکاناتی نیز از زمان ورود این دو پنل و به مرور به هر یک افزوده شده که باید به باز کردن درب ورودی با کارت هوشمند و همچنین پسورد اشاره نمود. مدل های ساده پنل نامبرینگ تکنما و پنل کدینگ تکنما نیز برای خرید وجود دارند اما مدل های جدیدتری نیز تولید شده اند که کارتخوان و پسوردی هستند و یا هر دو قابلیت یعنی کارتی و پسوری را در خود جای داده اند که البته قیمت بالاتری نیز دارند.


آیفون تصویری

نکاتی که برای خرید آیفون تصویری تکنما باید مد نظر قرار دهید

برای خرید آیفون تصویری تکنما بهتر است شرکت هایی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی در زمینه فروش و نصب و راه اندازی و البته تعمیر درب باز کن تصویری تکنما فعالیت میکنند. زیرا آیفون تصویری تکنما از روش های نصب متفاوتی نسبت به دیگر درب باز کن ها برخوردار است و همچنین تکنولوژی های ابداعی به کار رفته در این درب باز کن کار را برای نصابانی که اطلاعاتی نسبت به این تکنولوژی ها ندارد دشوار کرده است. نمایندگی های رسمی مانند تکنماشاپ از بهترین گزینه ها برای خرید آیفون تصویری محسوب میشوند و کارشناسانی را در اختیار دارند که امکان فروش، نصب و تعمیر تخصصی را برای مشتریان خود فراهم آورده اند.

https://taknamashop.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1692]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن