تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798723561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش سئو در وب سایت چگونه است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از تاثیر گذارترین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل انجام سئو تصاویر و بهینه سازی آنها است. بهتر است آموزش سئو تصاویر را یاد بگیرید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین  تصاویر را برای کاربران و مخاطبان خود بهینه سازی نمایید. در این مقاله قرار است تمام نکات لازم برای سئو تصاویر به شما همراهان گرامی به طور کامل آموزش داده شود.

آخرین محتوایی که در وب سایت خود نشر داده اید به یاد آورید و به عکس های آن فکر کنید،  به نظر شما چه کارهایی را می توان  برای اینکه عکس های سایت شما بهینه شود انجام داد؟ 


آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

 

 

 نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که برای بهینه سازی تصاویر فقط انجام کم نمودن حجم تصاویر کافی نیست بلکه عوامل زیادی می تواند در مسئله کار ساز باشند. اگر کارهایی که مرتبط با بهینه سازی تصاویر سایت شما است را به درستی انجام ندهید گوگل تصاویر شما نمی پذیرد با آموزش سئو تصاویر دیگر نگران این موضوع نباشید. 

 طبق اطلاعاتی که از سال ۲۰۱۹ به دست آمده نشان می دهد قرین به ۲۵ درصد سرچ هایی که صورت می گیرد توسط کشور آمریکا است البته در کشور ایران نیز سرچ و جست و جو در گوگل در حال افزایش است و همین امر سبب می شود که عکس هایی که شما در وب سایت خود قرار داده اید در قسمت تصاویر گوگل به نمایش گذاشته شود و باعث بهبود و پیشرفت سئو سایت شما گردد. 

اگر به دنبال این هست که راهکارهایی را برای افزایش بازدید سایت خود آموزش ببینید پیشنهاد می کنیم آموزش سئو وردپرس سایت Seoedu  را از دست ندهید. 

 ترفند هایی که با آن میتوان سئو تصویر های وبسایت را بهبود بخشید

در این قسمت قرار است ترفندهای لازم برای بهبود تصاویر گفته شود برای آموزش سئو تصاویر به این نکات توجه نمایید.

ترفند اول: فرمت درست را برگزینید 

 

زمانی که شما  با آموزش سئو تصاویر یاد می گیرید که یک فرمت درست و اصولی را برای تصاویر خود انتخاب نمایید، همین امر موجب می شود که فرمت های نادرست و غیر اصولی دانلود ننمایید، چون امکان دارد برخی از تصاویر که فرمت درست ندارند و شما آن ها را برگزیده اید  در قسمت ایمیج تصاویر به نمایش گذاشته نشود. بنابراین داشتن یک فرمت درست و مناسب تا حد زیادی در در روند بهبود سئو سایت تاثیر گذار است پس حتما آموزش سئو تصاویر را جدی بگیرید.

امروزه فرمت های زیادی برای تصاویر وجود دارد و شما هر کدام از این فرمت ها را می توانید انتخاب کنید اما فرمت هایی که مناسب وب سایت هستند و مورد تایید و شناخت گوگل است  و در سئو  می تواند اثر گذار باشند فرمت PNG  و JPEG  است.


سئو تصاویر

ترفند دوم: از حجم تصاویر تا حد امکان بکاهید 

یکی از معضلات اکثر مدیر های سایت ها حجم زیاد عکس های قرار گرفته در محتوا است این امر برای وب سایت هایی که مخصوص عکاسی هستند از اهمیت بیشتری برخوردار است. زمانی که شما عکس هایی با کیفیت بالا برای سایت خود انتخاب می کنید همین امر سبب می شود که سایت شما به کندی بالا بیاید و طبق بررسی های به عمل آمده نشان می دهد اگر بالا آمدن سایتی برای مخاطب بیشتر از ۳ ثانیه طول بکشد مخاطب از باز کردن سایت اجتناب می نماید، نگران نباشید با آموزش سئو تصاویر این مشکل دیگر برای سایت شما رخ نمی دهد.

 حجمی که تصاویر در وب سایت شما اشغال می نماید چیزی در حدود ۲۳ درصد است که بهتر است قبل از انجام بارگذاری تصاویر عمل فشرده سازی بر روی تصویر صورت بگیرد مطابق با آموزش سئو تصاویر این‌ کار را انجام دهید. 

روش های انجام فشرده سازی تصاویر به چه صورتی است؟

اواین‌ اقدام این است که تصاویر خود را با استفاده از ذخیره در وب در برنامه فتوشاپ انجام دهید

در دومین اقدام میتوان تصویر را از سایت ‌TinyPNG.com  دانلود نمود.

سومین اقدام بهتر است تصویر از سایت imagecompressor.com  انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرد.

و در آخر کمک گرفتن از wp smushit, short pixel در بخش وردپرس  است.

بنابراین میتوان گفت با آموزش سئو تصاویر به راحتی می توانید عمل فشرده سازی تصاویر را انجام دهید و قدمی مهم در بهبود سئو سایت خود بردارید.

سومین ترفند: استفاده از عکس های اورجینال و یونیک 

عامل مهمی دیگری که می تواند به سئو تصویر وب سایت شما کمک کند استفاده نمودن از تصاویر یونیک و منحصر به فرد است، به هیچ‌ عنوان از تصاویر کپی برای وب سایت خود استفاده ننمایند، بهتر است برای داشتن تصویر یونیک خود از یک گرافیک حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید زیرا زمانی که شما برای سایت خود تصویر اورجینال و متخص خود استفاده می‌کنید این تصاویر برای گوگل جذاب است و همین موضوع باعث می شود که سئو تصاویر شما بهبود باید و تصویر های شما به قسمت سرچ گوگل وارد شوند.


سئو سایت

چهارمین ترفند: به هیچ عنوان کپی نکنید

زمانی که شما تصاویر را برای سایت خود انتخاب می کنید مراقب باشید به هیچ عنوان کپی نباشد، زیرا گوگل به سرعت تصاویر کپی را شناسایی می کند و محتوای شما به کلی از قسمت سرچ گوگل حذف می کند. گاهی اوقات در برخی کشورها قوانین سخت گیرانه تری برای کپی کردن تصاویر وجود دارد به طوری که اگر سایتی این عمل را انجام دهد متحمل پرداخت هزینه های نقدی زیادی می شود. اما در ایران ابتدا برای سایت شما اخطار می آید و سپس در صورت تکرار ممکن است مشکلاتی برای سایت شما ایجاد گردد. پس بهتر است از تصاویر یونیک و متخص به خود استفاده نمایید.

پنجمین ترفند: برای تصاویر خود حتما از متن جایگزین یا Alt  استفاده کنید

اگر شما برای تصاویر خود متن جایگزین مناسبی انتخاب نکنید این امکان برای گوگل فراهم نمی شود که تصاویر شما را به درستی برای مخاطبان  نمایش دهد، زمانی که تصاویر متن جایگزین مناسب دارند باعث می شود که کاربر از وصف تصویر شما اطلاع پیدا کند. در بخش آموزش سئو تصاویر به شما گفته می شود که چگونه متن جایگزین تصاویر را قرار دهید: زمانی که تصویر را بارگذاری می کنید وقتی عکس به طور کامل لود شد یه ستون در قسمت چپ تصویر قرار می گیرد، که اولین کارد خالی که در بالای آن  کلمه متن جایگزین و alt  نوشته شده برای قرار دادن متن جایگزین است.  بهتر است برایalt  خود  از کلمه کلیدی محتوای در حال بار گذاری استفاده نمایید.

 قرار دادن متن جایگزین یا همان alt  دو نقطه مثبت دارد اول اینکه باعث می شود مخاطب منظور تصاویر را متوجه شود و دوم اینکه توسط موتور های جست و جوگر گوگل به خوبی شناسایی شود و در بهبود سئو تصاویر شما اثر گذار باشد.

 شما میتوانید جهت دریافت آموزش های بهتر و با کیفیت تر به وبسایت seoedu مراجعه نمایید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1782]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن