تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796786132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با ایو ۳۴، ارایه دهنده ی خدمات مهاجرت به ترکیه در کمترین زمان


واضح آرشیو وب فارسی::


آشنایی با ایو ۳۴، ارایه دهنده ی خدمات مهاجرت به ترکیه در کمترین زمان

کشور ترکیه در چند دهه اخیر موفق شده تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری جهان شود. فرهنگ غنی، غذاهای بسیار خوشمزه، هتل‌ّهای پنج ستاره لوکس، جاهای دیدنی خارق‌العاده و... همگی باعث شده‌اند تا گردشگرها از سرتاسر دنیا کشور ترکیه را برای سفر انتخاب کنند. چرا که حتی اگر به مدت چند روز سفر در ترکیه را تجربه کرده باشید، خودتان پی به زیبایی این کشور و جاذبه‌های تفریحی‌اش خواهید برد. اما کشور ترکیه فقط به عنوان یک مرکز گردشگری معروف نیست،‌ بلکه امروزه بسیاری از افراد آنجا برای مهاجرت و زندگی کردن انتخاب می‌کنند. با ایو 34 همراه باشید تا در ادامه مطلب، توضیحات بیشتری راجع به این موضوع ارائه دهیم.

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، شرایط فعلی کشور ترکیه، نه تنها به خاطر گردشگری بلکه از لحاظ اقامت، برای مهاجرت بسیار مناسب شده است. جالب است بدانید که در آمارهای اخیر، کشور ترکیه به خاطر شرایط ویژه‌ای که برای مهاجران گذاشته، تبدیل به محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت شده است. به همین دلیل، بسیاری از ایرانی‌ها هم، در سال‌های اخیر از طریق خرید خانه ارزان در استانبول اقدام به مهاجرت کرده‌اند. البته راه‌های مختلف دیگری هم برای مهاجرت به کشور ترکیه وجود دارد که به نظر می‌رسد راحت‌ترین و ارزان‌ترین روش برای این کار، خرید آپارتمان در استانبول باشد. البته به چند مورد از این روش‌ها هم، در اینجا اشاره خواهیم کرد.

روش‌های مختلف اقامت در ترکیه

به جز خرید آپارتمان در استانبول، می‌توان از طریق سرمایه‌گذاری هم برای اخذ اقامت دائم در ترکیه اقدام کرد. اما هزینه‌ای که سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه دارد، بسیار بالا است. یعنی شما باید سپرده‌گذاری به مبلغ 500 میلیون دلار در یکی از بانک‌های ترکیه داشته باشید تا به شما اقامت دائم و یا پاسپورت ترکیه‌ای داده شود. این در حالیست که قبل از سال 2018 این مبلغ بسیار کمتر بوده و افراد می‌توانستند با 3 میلیون دلار هم اقدام به سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت دائم ترکیه بکنند. یکی دیگر از روش‌ها تاسیس شرکت در ترکیه و کارآفرینی برای حداقل 50 نفر شهروند ترک است که این موضوع هم،‌ ظاهرا هزینه بالایی داشته و نیاز به تخصص‌های فراوان دارد.


روش‌های مختلف اقامت در ترکیه

در نتیجه،‌ با توجه به شرایط و قوانین فعلی ترکیه، چنین به نظر می‌رسد که خرید آپارتمان در استانبول کم‌دردسرترین روش‌ها برای اخذ اقامت دائم باشد. چرا که با توجه به قانونی که سال 2018 در کشور ترکیه وضع شد، اتباع خارجی می‌توانند با خرید خانه به ارزش 250 هزار دلار، بلافاصله اقدام به اخذ اقامت دائم ترکیه و همچنین پاسپورت معتبر این کشور بکنند. این مبلغ قبل از قانون وضع شده سال 2018، حدود 1 میلیون‌ دلار بود! خوشبختانه با کمتر شدن این مبلغ، شرایط برای مهاجرت از طریق خرید خانه ارزان در استانبول برای اکثر افرادی که توانایی پرداخت این هزینه را دارند، فراهم شده است. همان‌طور که گفتیم، دردسر این روش بسیار کمتر بوده و هزینه‌ پایین‌تری نسبت به راه‌های دیگری که در بالا توضیح دادیم، دارد.

اهمیت دریافت پاسپورت ترکیه

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا اخذ پاسپورت ترکیه انقدر بااهمیت است؟‌ در واقع باید برای پاسخ به این سوال بگوییم که پاسپورت ترکیه، در میان کشورها از لحاظ اعتبار و محبوبیت در رتبه 38 قرار دارد. این بدین معناست که شما برای سفر کردن به بیش از 68 کشور جهان، با پاسپورت ترکیه‌ای‌تان نیاز به اخذ ویزا نخواهید داشت. اخذ ویزا از برخی کشورهایی که محدودیت و یا سختگیری‌هایی از لحاظ صدور ویزا دارند هم، می‌تواند با داشتن پاسپورت ترکیه‌ای بسیار راحت‌تر باشد. چرا که با این پاسپورت معتبر جهانی، شما می‌توانید حتی از کشورهای سخت‌گیر هم به راحتی ویزا گرفته و بتوانید از بیشتر مراکز گردشگری دنیا دیدن کنید.

بیشتر افراد، زندگی کردن در ترکیه را به خاطر شرایط مناسب برای تحصیلات و برخوردار شدن از به‌روزترین مدارس و دانشگاه‌های آنجا انتخاب می‌کنند. چرا که سیستم آموزشی و تحصیلی ترکیه در سطح بسیار بالایی قرار دارد و مدارک دانشگاهی‌شان اعتبار بالایی در سطح دنیا دارد. این بدین معناست که شما با داشتن یکی از مدارک تحصیلی دانشگاهی ترکیه، دیگر نیازی به نگرانی بابت تایید شدن مدرکتان نخواهید داشت. به همین دلیل هم، بیشتر افرادی که اهمیت زیادی برای آینده تحصیلی فرزندانشان قائل هستند، با خرید خانه ارزان در استانبول، اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور کرده و آینده بهتری را برای فرزندانشان رقم می‌زنند.


خدمات اقامت در ترکیه با ایو ۳۴

خدمات اقامت در ترکیه با ایو ۳۴

اما حالا که راجع به شرایط اخذ پاسپورت و اقامت دائم کشور ترکیه توسط خرید آپارتمان در استانبول خواندیم، ممکن است این سوال هم برایتان پیش بیاید که دقیقا چگونه می‌توان اقدام به چنین کاری کرد؟‌ چرا که برای بیشتر افراد، خرید خانه ارزان در استانبول، کار بسیار سخت و یا تخصصی است. از این روی، شما نیاز به افراد کاملا متخصص و در عین حال مطمئن خواهید داشت. به همین دلیل، می‌توانید با استفاده از خدمات ایو 34 بدون کوچک‌ترین مشکل و یا دردسری اقدام به خرید خانه ارزان در استانبول کرده و اقامت دائم خود را در این کشور اخذ نمایید. مجموعه ایو 34 با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در این زمینه می‌تواند بهترین خدمات را برای مشتریانش ارائه بدهد.

متاسفانه بیشتر افرادی که از طریق موسسات دیگر، اقدام به این کار کرده‌اند، اکثرا گرفتار افراد سودجو شده و موفق به اخذ اقامت دائم کشور ترکیه نشده‌اند. اما تنها هدف مجموعه ایو 34 جلب رضایت مشتریان و کمک به تمام افرادیست که قصد مهاجرت از طریق خرید آپارتمان در استانبول را دارند. به همین دلیل، شما از مشاوره و راهنمایی بهترین افراد در مجموعه ایو 34 برخوردار خواهید شد و آن‌ها بهترین گزینه‌ها را با توجه به شرایط شما، در اختیارتان قرار خواهند داد. در نتیجه، می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی از انجام فرایند کارهایتان اطمینان حاصل کرده و در آینده‌ای نه چندان دور، صاحبت یک ملک خوب و باارزش در کشور ترکیه شوید و اقامت دائم و همچنین پاسپورت‌تان را هم اخذ نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 764]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن