تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796727170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فنگ شویی قدرتی فراتر از دنیای فیزیکی است که شما را به خواسته هایتان می رساند


واضح آرشیو وب فارسی::

 



چی ، قدرتی فراتر از دنیای فیزیکی است که شما را به خواسته هایتان می رساند. پس اگر به دنبال تعادل و هماهنگی در خانه، محل کار و ... هستید، علم فنگ شویی را انتخاب کنید، چون معجزه‌آفرین است.
هدف فنگ شویی
استاد دایی زاده : برخی علم فنگ شویی را به عنوان یک افسانه قدیمی چینی یا یک متد جدید افراد پولدار می پندارند، اما حقیقتا اینگونه نیست. زیرا هدف علم فنگ شویی از رسیدن به هماهنگی در خانه تا به دست آوردن عشق و ثروت و رفاه را در بر می گیرد. طبق اصول دقیق و هماهنگ با طبیعت می باشد . پر واضح است که هر انسانی در آرزوی به دست آوردن آنها باشد. پس فنگ شویی در واقع سریعترین مسیر برای دستیابی به خواسته هاست.
فنگ شویی علم است یا هنر؟
بدیهی است برای اینکه بتوان به معنا و درک درستی از فنگ شویی دست یابیم نیاز به آگاهی بیشتر است. به همین دلیل من با استاد دایی زاده (متخصص و مدرس فنگ شویی ایران) سوالات متعدد که عموما پرسیده شده را مطرح کردم تا به شناخت صحیحی دست پیدا کنیم. در ادامه ماحصل این گفتگو رو از نظر می گذرانید که پیشنهاد می شود خواندن آن را از دست ندهید.
استاد به ساده ترین شکل ممکن تعریف فنگ شویی چیه؟
فنگ شویی به معنای باد و آب، یعنی کلمه فنگ به معنای "باد" و شویی به معنای آب ترجمه می شود. در تعریف فنگ شویی هم می توان گفت، فنگ شویی هنر چیدمان ساختمان ها، اشیاء، فضای زندگی برای دستیابی به هماهنگی و تعادل است. زیرا اصول فنگ شویی به این موضوع معتقد است که در جهان نیروهای نامرئی وجود دارد. بنابراین نیروها ممکن است آزادانه جریان داشته باشند، پس باید با اصولی تعادل آن را در یک فضا (یا زندگی) ایجاد کرد. این اصول ساختار فنگ شویی را تشکیل می دهد و ایده پشت آن «بازسازی» است که طبق اصول دقیق و محاسبات ریاضی و قوانین طبیعت است.
بازسازی یعنی چه؟
ببینید، به عنوان مثال فضاهای کوچک و اغلب با طراحی ضعیف و نادرست ما در آپارتمان‌های شهری می‌توانند داشتن احساس، شادی ، سلامتی و لذت بردن از خانه را برای ساکنان تحت تاثیر خود قرار دهند که متاسفانه در اغلب موارد چنین موضوعی وجود دارد. دقیقا، اینجا جایی است که هنر باستانی آسیای شرقی فنگ شویی به کمک ما می آید و اصولی را پیشنهاد می دهد که به افراد کمک می کند تا انرژی خود را با محیط اطراف خود هماهنگ کنند. شما چرا دوربینتان را روی سه پایه قرار می دهید؟
: خوب برای عدم لغزش احتمالی.
فنگ شویی هم دقیقا همین کار را می کنه. ما با توجه به سبک زندگی امروزه دچار اختلالاتی هستیم که باید رفع شود. علم فنگ شویی کمک می کند با استفاده از کهن الگوها درست، بتوانیم سبک زندگیمان را بازسازی کنیم و به تعادلی برسیم که عاری از لغزش باشه.

نتیجه استفاده از این اصول چیست؟
همانطور که قبلا هم اشاره شد، در یک کلمه ایجاد تعادل. این را به خاطر بسپارید که هر چیزی توازن و تعادل را به هم بریزد، اختلال ایجاد می کند، انرژی و فرکانس های محیط زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد و  ممکن است  موجب اختلالاتی در محیط شود. مثل دوربین شما که گفتم. بنابراین اگر یک نمایش متعادل در خانه خود ایجاد کنید، می تواند منعکس کننده واکنش شما نسبت به تجربیات بیرونی نیز باشد.مطمئناً، این موضوع ممکن است به نظر عجیب بیاید. اما هدف علم فنگ شویی همین است.
لطفا بیشتر توضیح بدید؟
ببینید، بررسی ها نشان داده که فضاهای زندگی بیش از حد شلوغ بر سلامت ما تأثیر می گذارد و به عنوان یک عامل استرس زا عمل می کند و همچنین در تحقیقات دیگری دیده شده که فضاها و محیط های ما، نقش بسیار زیادی در احساس و عملکرد ما دارند. خب این منطق اساس فنگ شویی است. وقتی شما دارای استرس باشید واکنش شما نسبت به عوامل بیرونی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.
و راهکار برای رسیدن به این تعادل خیلی سخته؟
نه کاملا برعکس. بسیاری از متخصصان فنگ‌شویی بر این باورند که اتخاذ چند نکته ساده برای ایجاد محیط مناسب می‌تواند تقریباً هر جنبه‌ای از زندگی را بهبود بخشد، بر فرض مثال برای پیدا کردن عشق یا کسب درآمد بیشتر و یا سلامت شما و چه رسیدن به خانه زیبا و ... . این هنر در مورد بهینه سازی ساختار کلی محیط زیست شماست.
اصول کلی فنگ شویی برای همه ی افراد قابلیت ارائه دارد؟
قطعا ، فنگ شویی مجموعه ای از اصول و قوانین است که به شما کمک می کند تا فضای زندگی فرد را با آن چه که هستند و چه می خواهند باشند، هماهنگ کند. این عمل هزاران سال است که وجود داشته، اما کهنه یا قدیمی نیست، بلکه پایه و اساس زندگی سالم  و اصولی درست است. شاید برایتان جالب باشد که در سال‌های اخیر، با چند ده مشاور آموزش‌دیده فنگ شویی که در حال حاضر خدماتی را در سراسر کشور ارائه می‌کنند، شاهد ظهور مجدد آن نیز هستیم. زیرا مردم به این باور رسیدند که باید به اصول و پایه های هستی احترام بگذارند.
حتی در کشور آمریکا که شاید خیلی عجیب به نظر برسد، دونالد ترامپ نیز در سال 1995 یک مشاور فنگ شویی را استخدام کرد.
ضمنا یک متخصص که فنگ شویی را هم هنر و هم علم می داند،  هم اکنون در حال همکاری بر روی کتابی با دانشمندان و محققان است، به این امید که از نحوه عملکرد واقعی فنگ شویی ابهام زدایی شود.
ما متوجه تاثیر اصول فنگ شویی شدیم. عناصر این اصول چی؟
همانطور که گفتم، فنگ شویی با هماهنگ کردن چی (جریان انرژی) به شما کمک می کنه از فضای زندگی خود نهایت استفاده و لذت را ببرید. همچنین فنگ شویی جهان را به پنج عنصر تقسیم می کند:
• چوب: خلاقیت و رشد
• آتش: رهبری و جسارت
• زمین: قدرت و ثبات
• فلز: تمرکز و نظم
• آب: احساس و الهام
کار برای متعادل کردن این پنج عنصر در خانه، می تواند به رشد ویژگی های مربوط به آنها در زندگی شما کمک کند که بر اساس نقشه باگوا ، مربع لوشو ، قطب نما و… چیدمان آن صورت می گیرد.
 




نقشه باگوا چیست؟
نقشه باگوا ابزاریِ که مناطق یا ایستگاه های مختلف زندگی از جمله سلامتی، ثروت، ازدواج و شهرت را نشان می دهد که طبق محاسبات ریاضی بر اساس قوانین طبیعت حرکت ماه و خورشید و فصل ها این نواحی مشخص شده و با بخش‌های مختلف یک ساختمان یا فضای زندگی مرتبط  می شود. در واقع به کمک نقشه باگوا می توانید به تعیین مکان مناسب با استفاده از رنگ ها، آثار هنری، اشیا و موارد دیگر بررسی می شود که در نهایت هماهنگی کنارهم بهترین فرکانس و انرژی را ایجاد می کند و این یعنی ایجاد تعادل یین و یانگ.
همچنین با استفاده از آن می توانید اگر جنبه خاصی در زندگی شما وجود دارد که احساس ناخوشایندی ایجاد می کند را تغییر دهید. مثلا با اضافه کردن چیزهای مختلف یا جابجایی وسایل موجود.
و منظور از تعادل یین و یانگ ؟
متعادل کردن انرژی های یین و یانگ بخشی از فنگ شویی هست. بازهم به مثال قبلی برمیگردم، مثلا آپارتمان وقتی هر دو (یین و یانگ) را داشته باشه، بهترین احساس را ایجاد می کنه. یین انرژی زنانه است که با:
شب
خنکی
ساکت
زمستان
یانگ انرژی مذکر است و به این معناست:
• خورشید
• جامعه پذیری
• حرارت
• تابستان
بنابراین طبق تعریف شما با تغییر و جابجایی انرژی های محیط  احساس فضای خود را متناسب و با ساختار مورد نیاز خود، ایجاد می کنید.
اینها درست و قابل قبول هست. اما چگونه می تونیم فنگ شویی رو در زندگی واقعی بکار بگیریم؟
فکر کنم این موارد رو قبلا هم گفتم. اما از آنجایی که فضای زندگی هر کس متفاوت است، هیچ رویکرد یکسانی برای فنگ شویی وجود نداره. بنابراین اگه نیاز به بازسازی کامل یک آپارتمان کوچک و فرسوده دارید، بهتر است یک مشاور داشته باشید . اما اگر در مورد آزمایش کردن کنجکاو هستید، 2 مورد را می تونید انجام بدیدکه رویکرد عملی هدف فنگ شویی رو نمایان می کنه و هیچ هزینه ای هم نداره.
در گام اول بی نظمی ها را به خصوص در اتاق خواب از بین ببرید
بزرگترین پیشنهاد همه منظوره فنگ شویی ایران این است که بی نظمی های موجود در آپارتمان خود را از بین ببرید. مهم نیست که میلیونر هستید یا با بیکاری سروکله میزنید و حوصله و وقت کافی ندارید. مشکلی که همه در آن گرفتار می‌شوند، شلوغی است. این را هم به خاطر بسپارید، به هم ریختگی فقط به زیبایی شناسی مربوط نمی شود، بلکه ثابت شده که برای ذهن شما و برای نورون های مغز شما نیز، مضر است. چون استرس ایجاد می کند.
گیاهان (عنصر چوب) را برای الهام بخشیدن به بهره وری و پول اضافه کنید
برای بهبود بهره وری و افزایش جریان پول، فنگ شویی ایران پیشنهاد می کند یک یا دو گیاه را در نزدیکی میز، دفتر خانه یا محل کار خود در جهت مناسب اضافه کنید. "این به عنصر چوب مربوط می شود که به شبکه سازی، گسترش، رشد ثروت و فرصت ها متصل می شود. همچنین کارت ویزیت خود را روی میز خود قرار دهید.»
برای رفاه مالی، او توصیه می کند که کره زمین یا یک سکه ایچینگ که دارای خرد و انرژی خاصی است و یا مجسمه قورباغه خوش شانس تهیه کنید.
تحول در حد انتظارات شماست
اینکه ما بیان می کنیم تحول در انتظار شماست، دقیقا از قدمت ایران سرچشمه می گیرد. زیرا اکثر مواردی که در فنگ شویی بیان می شود، در فرهنگ کشورمان وجود داشته و دارد که این روسمات، متاسفانه با مدرن شدن به حاشیه رفته. به همین دلیل ما در بست و گسترش فنگ شویی بسیار خوشبین هستیم تا هدف فنگ شویی که همان داشتن آرامش توامان با آسایش است را محقق شود.
من سوال هایی بیشتری دارم، اما زمان جلسه شما فرا رسیده.
بله اگه اجازه بدین من از حضورتون مرخص بشم.
می تونم برای دیدار مجدد قول بگیرم.
بله حتما. در خدمتتون هستم.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 649]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن