تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796869531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان


واضح آرشیو وب فارسی::

تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان 

تحصیل در مجارستان به دلیل مزیت های قابل توجه ای همچون هزینه کم تحصیل و زندگی ، به ویژه تحصیل در رشته پزشکی د رمجارستان همواره مورد توجه بسیاری از علاقه مندان بوده است تا به این طریق بتوانند شرایط بهتری را برای خود رقم بزنند اما باید این را نیز فراموش نکنید که به راحتی نمی توان از مجموعه خدمات بی نظیر این کشور در راستای تحصیل بهره مند شد و در این مسیر باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید. ممکن است شما نیز با پرسش هایی مانند اینکه برای تحصیل در مجارستان نیاز به چه شرایطی می باشد ؟ مواجه گردید که در ادامه این نوشتار ضمن پاسخ به این پرسش به بررسی چگونگی دریافت ویزای تحصیلی مجارستان نیز پرداخته و به این طریق اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است کشور مجارستان شرایط آسانی را برای دریافت ویزای تحصیلی دانشجویان ایرانی فراهم نموده است و این امر اهمیت بالایی داشته و نباید به سادگی از کنار آن عبور نمود. شما با ورود به این کشور هزینه های کمتری را برای تحصیل نسبت به کشورهای دیگری همچون کانادا و امریکا پرداخت خواهید نمود و این تنها یکی از مزایای مهاجرت تحصیلی به کشور مجارستان می باشد.


تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان 

شرایط ویزای تحصیلی مجارستان

همان گونه که می دانید کشور مجارستان از کشورهایی به شمار می رود که در محدوده مرکزی اروپا واقع گردیده و شرایطی بسیار عالی جهت تحصیل دارد. این کشور طی تاریخ به عنوان مرکز مبادلات فرهنگی و فکری شناخته می شده و هم اکنون نیز دارای مراکز ارائه دهنده آموزش های عالی بی نظیری است. این مراکز با وجود وسعت پایین خود بسیار متنوع بوده و همواره مورد توجه دانشجویان خاصی از سراسر دنیا هستند، به گونه ای که می توان گفت افراد زیادی راغب به تحصیل در مجارستان می باشند. موقعیت جغرافیایی بی نظیر ، هزینه های کم تحصیلی و تنوع بالا در دوره های تحصیلی از جمله مزیت هایی هستند که با تحصیل در مجارستان می توانید از آن ها بهره مند شده و بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

دریافت ویزای تحصیلی از جمله گام های اساسی برای تحصیل در مجارستان به شمار می رود که نیاز به برنامه ریزی داشته و لازم است در این مسیر با دقت بالایی عمل نمایید. موسسه مهاجرتی پارس رادین به عنوان یک موسسه کاملا معتبر با مجوز رسمی از وزارت علوم از مجموعه خدمات قابل توجه ای برای مهاجرت برخوردار بوده و قادر است تا با ارائه مشاوره های تخصصی در این زمینه به  شما کمک های شایانی نماید.

اهمیت تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان

همان گونه که در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم مجارستان یکی از کشورهای مهم اروپایی شناخته می شود که در لیست بهترین کشورها برای تحصیل قرار گرفته است. با توجه به تحقیقاتی که تاکنون صورت گرفته اند طی سال های گذشته دانشکده های پزشکی این کشور توانسته اند رضایت افراد بسیاری را برای تحصیل جلب سازند و این امر به دلیل حضور کشور مجارستان در حوزه شنگن و بهره مندی آن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد. شما با تحصیل در این کشور قادر خواهید بود تا از جدیدترین امکانات ، تکنولوژی ها و تکنیک های تعاملی روز دنیا بهره مند شده و با توجه به هزینه های تحصیلی پایین مجارستان نیز بهترین ها را برای خود رقم بزنید. چنین شرایطی موجب می شوند تا شما با صرف کمترین هزینه، بتوانید مدارک پزشکی خود را در سطح بالایی از امکانات تحصیلی دریافت نمایید.


اهمیت تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی پزشکی مجارستان

مجارستان نیز همچون تمام کشورهای دنیا که هرساله دانشجویان بسیاری را از کشورهای دیگر می پذیرند قادر است تا در رشته های پزشکی دانشجویان بین المللی خاصی را پذیرش نموده و به آن ها بورسیه تحصیلی بدهد. برای دستیابی به چنین امری لازم است ابتدا فرم درخواست آنلاین خود را تکمیل نموده سپس تمام مدارکی را که لازم است جهت اهراز هویت خود ارسال نمایید. در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بیان مدارکی بپردازیم که ارائه آن ها جهت پذیرش در دانشگاه های پزشکی مجارستان الزامی هستند. این مدارک به شرح زیر هستند.

  • گذرنامه یا شناسنامه
  • مدارک تحصیلی(دیپلم و پیش دانشگاهی+ ریزنمرات)
  • رزرومه تحصیلی
  • گواهی های پزشکی
  • ارائه مدارک و گواهی های زبان

لازم به ذکر است برخی از دانشگاه های پزشکی علاوه براین مدارک ممکن است از شما درخواست هایی دیگری نیز داشته باشند که از مهم ترین آن ها می توان موارد زیر را نام برد.

  • شرکت در آزمون های ورودی دانشکده های پزشکی همچون آزمون های شیمی ، زیست شناسی ، زبان و زبان انگلیسی
  • شرکت در مصاحبه ای که توسط دانشکده مربوطه در مجارستان انجام می شود
  • ارائه ویزای تحصیلی مجارستان که در واقع همان ویزای دانشجویی می باشد که می توانید از سفارت مجارستان آن را درخواست نمایید. به طور معمول برای دریافت ویزای تحصیلی 60 روز زمان نیاز است.

میزان هزینه های تحصیل در مجارستان

اگر بخواهیم اشاره ای نیز به میزان هزینه های تحصیل در مجارستان داشته باشیم لازم است بدانید این هزینه ها نسبت به دیگر کشورهای اروپایی پایین بوده و این امر به عنوان یک مزیت می تواند به شما کمک های شایانی نماید.البته ناگفته نماند که تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی و دارو سازی در مجارستان به نسبت کشور های دیگر در اتحایه اروپا بسیار راحت تر اما هزینه برداراست. به طور متوسط برای تحصیل در دانشکده های پزشکی این کشور سالانه حدود 18000 یورو نیاز می باشد اما این مقدار پول برای تمام رشته یکسان نیست. به عنوان مثال میزان هزینه های رشته داروسازی از 11000 یورود بالاتر نخواهد رفت.


میزان هزینه های تحصیل در مجارستان

بورسیه تحصیلی کشور مجارستان

شما می توانید با دریافت بورسیه تحصیلی مجارستان میزان هزینه های تحصیلی خود را کاهش داده و شرایط بهتری را برای خود رقم بزنید. همان گونه که در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم کشور مجارستان نیز همچون دیگر کشورها بورسیه های تحصیلی خاصی را برای دانشجویان درنظر گرفته است تا به واسطه این بورسیه ها بتوانند وارد این کشور شده و در رشته های مختلفی تحصیل کنند. از مهم ترین بورسیه های تحصیلی این کشور می توان به موارد زیر اشاره نمود که  هرکدام شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند.

  • Stipendium Hungaricum
  • Bilateral State Scholarships
  • Erasmus+
  • CEEPUS
  • EEA





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1805]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن