تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816089806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید انواع مبلمان اداری از ایرانیان چوب


واضح آرشیو وب فارسی::

مجموعه‌ی کاری و فضایی که در آن کسب‌وکارتان جریان دارد، می‌تواند القا کننده‌ی شعار و چهره‌ی برند شما باشد. علاوه بر آن کیفیت ساخت و متریال در مبلمان اداری همیشه با سخت‌گیری زیادی همراه بوده است. فضاهای اداری بر خلاف دیگر فضاها، تغییر دکوراسیون‌های کوتاه مدت ندارند. آن‌ها به مبلمانی نیازمندند که بتواند در فضا با دوام و عمر طولانی‌تری همراه باشد.

علاوه بر آن مجموعه‌ی اداری همیشه سعی دارد تا در کنار سایر هزینه‌ها، برای مبلمان خرید مقرون‌ به صرفه‌تری داشته باشد. و به نسبت محصولات باکیفیتی را خریداری کند. بعد از مقرون‌ به صرفه بودن معیارهایی مانند کیفیت و راحتی در نظر گرفته می‌شود. مبلمان اداری تخصص برند ایرانیان چوب است. ایرانیان چوب علاوه بر کیفیت محصولات، به راحتی در عین شکیل بودن، اهمیت بسیاری داده‌ است. تمامی محصولات این برند را مي‌توانید در وب‌سایت مشاهده و جزییات آن‌‌ها را با دیگر محصولات مقایسه کنید. شعار ایرانیان چوب برای شما تجربه‌ی یک خرید لذت بخش است.



چرا اتاق مدیریت احتیاج به دکوراسیون اداری مناسب دارد؟

اتاق مدیر مرکز تمام جریانات یک کسب‌و‌کار یا برند است. در واقع تصمیمات در آن‌جا گرفته می‌شود. قراردادها در این اتاق نوشته می‌شود و حتی جلسات مهم در این اتاق شکل می‌گیرد. میز مدیریت به عنوان اصلی‌ترین عنصری که در این اتاق استفاده می‌شود، می‌تواند تاثیرگذاری زیادی بر وجهه‌ی کسب‌و‌کار داشته باشد. و در واقع شمایی از شخصیت کاری مدیر را نشان می‌دهد. معمولا کارمند‌ها، شرکا و مدیران دیگر شرکت‌ها، وقتی به اتاق مدیر وارد می‌شوند، سعی دارند تا نشانه‌هایی پیدا کنند که با آن‌ها بشود شخصیت کاری مدیر را حدس زد. پس اگر مدیر یک مجموعه هستید، طبیعتا با آدم‌های باهوشی مثل خودتان سر و کار دارید. و یادتان نرود که اتاق شما و وسایلش زیر ذره‌بین است. به هر بهایی میز مدیریت ارزان قیمت خریداری نکنید.

به میزهای اداری ساده، میزهای کارمندی گفته می‌شود. گستره‌ی‌ استفاده از این مبلمان در اداره‌ها و فضاهای کسب‌و‌کار، بسیار وسیع است. تقریبا در هر فضایی رسمی می‌شود از این میزها استفاده کرد. چه فضای اداری بیمارستان باشد، چه وزارت‌خانه و چه اداره‌ی کوچکی متعلق به یک برند تازه‌کار و چه در شعبه‌های بانک. از این میزهای پرکاربرد بسیار استفاده می‌‌شود. در میزهای اداری کارمندی، متریال با‌کیفیت و دوام حرف اول را می‌زند. چرا که این میزها سال‌های زیادی می‌توانند عمر کنند و هم‌چنان زیبا و نو به نظر برسند.

استفاده از میز کنفرانس در محیط اداری

با در نظر گرفتن فضایی که بخواهید میز کنفرانس را در آن قرار دهید و یا تعداد کارمندهایی که در مجموعه‌ی خود دارید، می‌توانید از میزهای کنفرانس استفاده کنید. به طور معمول میزهای کنفرانس به صورت مستطیل طراحی می‌شوند اما میزهای کنفرانسی که به شکل دایره یا بیضی در ایرانیان چوب طراحی شده‌اند، می‌توانند ارتباط بهتری بین اعضای جلسه ایجاد کنند. این طراحی هوشمندانه به صورت غیرمستقیم روی فضای گفت‌وگو تاثیر می‌گذارد و فضای گفتمان در جلسه را بهبود می‌دهد.

همان میزهایی هستند که جلوی مبل‌های اداری قرار می‌گیرند. میزهای کوتاهی که فضا را برای پذیرایی از مهمانان غیررسمی‌تر فراهم می‌کنند. در این فضای کم‌تر رسمی، شما فرصت گفت‌و‌گوی رو در رو، و یک قرار ملاقات نیمه‌رسمی خواهید داشت. درست است که گفت‌وگو در این فضا با صمیمت بیشتری پیش می‌رود، اما هم‌چنان باید در انتخاب مبلمان آن دقت داشته باشید. و اشیای تک رنگ و ساده را برای این فضا استفاده کنید.



معمولا در لابی و یا ورودی همه‌ی مجموعه‌های کاری، شخصی به عنوان منشی یا مسئول هماهنگی وجود دارد که هم مي‌تواند مراجعه‌کنندگان را راهنمایی کند و هم بر کارهای داخلی نظارت داشته باشد. میزهای کانتر به علت شکل طراحی‌شان همیشه جایگاه شغلی را نشان مي‌دهند. نیازی نیست که ما جایگاه فرد پشت کانتر را بدانیم، فقط کافیست از کسی که پشت کانتر نشسته کمک بخواهیم. طبیعتا مدیر مجموعه پشت کانتر نمی‌نشیند.

انتخاب میز کانتر اهمیتی هم‌راستا با میز مدیریت در یک مجموعه دارد. مراجعه کننده یا کسی که برای ملاقات یا بازدید مجموعه و دفتر شما قرار است بیاید، در وهله‌ي اول میز کانتر را در ورودی می‌بیند. این میز تاثیر بصری زیادی بر ذهن افراد می‌گذارد. فراموش نکنید که ملاقات کنندگان شما، زمان هر چند کوتاهی هم در لابی و جلوی میز کانتر بگذرانند، خیلی زود و در زمان کم ارزیابی شما را در ذهن‌شان شروع می‌کنند. شما را با چیزهایی که تا همان لحظه دیده‌اند قضاوت می‌کنند. پس برای تاثیرگذاری بهتر هم که شده در انتخاب مناسب‌ترین کانتر دقت کنید.

خرید صندلی مدیریت مهم و قابل توجه

معمولا سه نوع صندلی در محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. صندلی مدیریت، صندلی‌های کارمندی و صندلی‌های اتاق جلسات. هر سه نوع این صندلی‌ها را می‌توانید در سایت ایرانیان چوب ببینید. بسته به کاربرد هر کدام، برای خرید صندلی اداری باید ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید و سعی کنید که مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. معمولا شکوه و شکیل بودن برای صندلی مدیریت، راحتی و دوام برای صندلی‌های کارمندی و سایز معیار انتخاب است.

که با مبل‌های راحتی تفاوت دارد. معمولا تک رنگ یا همراه با نقش‌های ساده هستند. برند ایرانیان چوب برای تنوع بیشتر آن‌ها را به شکل یک نفره، دو نفره و نیم‌ست طراحی کرده است. بسته به فضایی که دارید می‌توانید از این مبل‌ها استفاده کنید. تنوع رنگ بین این مبل‌ها مي‌تواند در انتخاب متناسب با سلیقه‌ و چیدمان فضا، دست شما را برای انتخاب باز بگذارد.  



مبلمان اداری مناسب هر فضا

در معماری تعریف درست مبلمان این است: هر چیزی که برای پر کردن فضا از آن استفاده می‌شود، در حیطه‌ی مبلمان تعریف می‌شود. طبق این تعریف اصولی برند ایرانیان چوب سعی کرده تا ضروری‌ترین وسایل اداری را طراحی کند. نگهداری مدارک و پرونده‌ها در مجموعه‌های بسیاری نیازمند آرشیو کاغذی است. برای نگهداری این اسناد شما به قفسه‌های با فضای بسته نیاز دارید که تحت عنوان فایل‌های اداری در سایت ایرانیان چوب به فروش می‌رسند.

فضای کاری شما ممکن است متفاوت باشد و بسته به این که به چقدر فضا نیاز دارید، باید از فایل‌های اداری با ابعاد متفاوت استفاده کنید. فایل ها را در اداره‌ها معمولا نزدیک به فرم کتابخانه‌ خریداری می‌کنند. پلاستیک، ام‌دی‌اف و فلز معمولا پرطرفدارترین متریال‌ها برای خرید فایل هستند. هم‌چنین تعداد کشوهای بیشتر در طراحی فایل باعث می‌شود تا دسته‌بندی فایل‌ها آسان‌تر باشد و برای پیدا کردن مدارک‌تان نیازمند صرف زمان زیادی نباشید.

کتابخانه‌ها که بعضا با نام کمد، هنگام خرید مبلمان اداری به فروش می‌رسند، بخش مجزایی هستند که معمولا در لابی و یا اتاق مدیر مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از برندهای معروف دنیا، قفسه‌های کتاب زیادی در فضای استراحتگاه کارمندان خود قرار می‌دهند تا کارمندان برای ارتقای سطح دانش خود هم که شده، در این مکان و در ساعات خاصی بتوانند مطالعه کنند. طبیعتا هر چه افراد باسوادتر و حرفه‌ای‌تری در مجموعه وجود داشته باشند، کسب‌و‌کار با رشد بهتری همراه خواهد بود. بسیاری هم کتابخانه‌ها را به شکل نمادین و برای نگه‌داری کتاب‌های معروف در حیطه‌ی کسب‌و‌کارشان استفاده می‌کنند.

مخلص کلام این که جزییات همیشه مهم است...

این جزییات چیدمان و دکوراسیون فضای اداری شماست که در وهله‌ی اول مخاطب را تحت تاثیر قرار مي‌دهد. هر چه مبلمان اداری شما باکیفیت‌تر باشند، چیدمان بهتری داشته باشند، کارمندان شما احساس بهتری را در محیط کار تجربه مي‌کنند. با  دقت و سلیقه و با توجه به کیفیت محصولات، برای برند خود مبلمان خریداری کنید. ضمنا تمامی محصولاتی که از آن‌ها نام بردیم در سایت ایرانیان چوب قابل مشاهده و خریداری است.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 973]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن