تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797802027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات مهم که برای خرید گوشی اپل باید در نظر بگیرید


واضح آرشیو وب فارسی::


یکی از دغدغه های اصلی عموم مردم خرید کالاهای اصل و با کیفیت می باشد. برند آیفون از جمله برندهای محبوبی به شمار می رود که طی سالیان گذشته با طراحی و عرضه گوشی های باکیفیت همراه با قابلیت های بی نظیر توانسته است به جایگاه ها قابل توجه در بازارهای جهانی دست یابد. 

از مهم ترین دلایلی که موجب شده اند تا این برند بتواند به چنین جایگاهی دست یابد می توان به کیفیت بالا ،رابط های کاربری بی نظیر ، پلتفرم های خاص و طراحی های زیبا اشاره نمود که هر کدام در راستای جذب کاربر اهمیت خاصی دارند. این عوامل موجب شده اند تا شما با خرید گوشی آیفون از فروشگاه های معتبر بتوانید به سادگی متوجه متمایز بودن محصولات برند آیفون شوید اما لازم است پیش از خرید نکات مهمی را عایت نموده و براساس این مجموعه نکات خرید بهتری را انجام دهید. 

 

اهمیت رعایت نکات خرید گوشی آیفون 

همان گونه که بیان نمودیم برند آیفون از جمله برندهای برتر دنیاست اما در کشور ما نمایندگی نداشته و همین امر موجب شده است تا حین خرید با سردرگمی های بسیاری مواجه شوید. زمانی که شما به نمایندگی آیفون مراجعه کنید فروشندگان اطلاعات لازم را به طور دقیق در اختیار شما قرار می دهند اما در کشور ما به دلیل عدم وجود نمایندگی ارائه چنین خدماتی امکان پذیر نیست. به همین دلیل لازم است قبل از خرید نکات مهمی را رعایت کنید تا در انتها بتوانید صاحب کالایی با کیفیت شوید. از مهم ترین نکات خرید گوشی آیفون می توان موارد زیر را نام برد که هرکدام اهمیت خاص خود را داشته و دانستن آن ها خالی از لطف نیست. 

حتما توجه داشته باشید گوشی آیفون شما پک اصلی باشد 

براساس ساختاری که برای تمام گوشی ها وجود دارند برند آیفون نیز گوشی های خود را به روش های خاصی بسته بندی و به بازار عرضه می کند. چنین بسته بندی هایی را با نام پک اصلی می شناسند و عمدتا یک شیرینگ نایلونی مخصوص است که جعبه گوشی شما درون آن قرار گرفته است. 

توجه داشته باشید که این نایلون ها ویژگی ها خاص خود را دارند و باید حتما گوشه های آن ها را مورد بررسی قرار دهید. کیفیت بالای گوشه های شیرینگ نایلونی اهمیت بسیاری دارد و اگر متوجه پایین بودن کیفیت این نایلون ها شدید حتما گوشی شما قبلا یکبار باز شده است. در چنین شرایطی گوشی موردنظر ریپک شده است اما گاهی همین گوشی های ریپک شده نیز کاملا سالم هستند. با این وجود بهتر است حتما گوشی های موردنظر خود را با پک های اصلی خریداری کنید. 

لازم به ذکر است که گوشی های آیفون اصلی و تقلبی 10 تفاوت مهم با هم دارند، اگر میخواهید با تفاوت ها آشنا شوید بر روی عبارت آیفون اصلی کلیک کنید. 



نسبت به سالم بودن ظاهر گوشی اطمینان یابید 

مود بررسی قرار دادن ظاهر گوشی آیفون دومین نکته ای است که باید هنگام خرید گوشی های آیفون رعایت نمایید. گوشی موردنظر باید از نظر ظاهری کاملا سالم بوده و هیچگونه نقصی نداشته باشد. برای اطمینان از سالم بودن گوشی حتما صفحه نمایش ، قاب پشتی ، دوربین ، دور استیل و ... را با دقت ارزیابی نمایید و توجه داشته باشید تمام این بخش ها باید کاملا سالم باشند. 

سریال نامبر گوشی را مورد ارزیابی قرار دهید 

سایت های خاصی برای وارد نمودن سریال گوشی ها و اطمینان از اصل بودن آن ها راه اندازی شده اند که به واسطه این سایت ها می توانید خرید بهتری داشته باشید. شما با وارد شدن به سایت موردنظر لازم است ابتدا سریال نامبر گوشی خود را وارد نموده سپس آن را ثبت کنید. زمانی که این سریال نامبر ثبت می گردد اطلاعات مفیدی از گوشی موردنظر همچون تاریخ اکتیو شدن ، پارت نامبر ، کشور فروش ، تاریخ اتمام گرانتی ، تاریخ تولید و ... رویت می شوند. این اطلاعات نشان دهنده اصل بودن گوشی آیفون می باشد اما توجه داشته باشید که حتما باید سریال گوشی یا همان کد IMEI با سریال درج شده بر روی جعبه گوشی مطابقت کامل داشته باشد. 

 

نسبت به فعال نبودن Activation lock گوشی خود اطمینان یابید 

نکته بعدی که می تواند در این زمینه به شما کمک های شایانی نماید بررسی عدم فعال بودن Activation lock می باشد. برای چنین ارزیابی هایی لازم است ابتدا وارد بخش مربوط به تنظیمات گوشی خود شده سپس از قسمت apple id گزینه find my iphone را مورد بررسی قرار دهید. این گزینه نباید روشن باشد و اگر روشن بود نشان دهنده این است گوشی موردنظر قبلا با پسورد کاربری قفل گردیده است وشما امکان ثبت اطلاعات جدید را ندارید. 

گوشی آیفون حتما باید آب نخورده باشد 

در برخی از مدل های گوشی آیفون مخصوصا آیفون 8 به بالا زمانی که سوکت های مربوط به سیم کارت را از جای خود خارج می کنید متوجه تغییر رنگ این سوکت ها خواهید شد. به طور معمول اگر گوشی موردنظر شما آب خورده باشد این سوکت ها به رنگ قرمز در می آیند. در چنین شرایطی گارانتی خاصی به شما تعلق نخواهد گرفت و همین امر می تواند هنگام تعمیرات شما را با مشکلات خاصی مواجه سازد.

فروشگاه الوآیفون به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات گوشی آیفون و محصولات اپل فعالیت دارد.

شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه با خیالی راحت تعمیر گوشی آیفون خود را به آنها بسپارید.

 



گارانتی گوشی آیفون 

با توجه به مطالبی که در بخش های قبل بیان نمودیم لازم است اشاره ای نیز به گارانتی گوشی های آیفون داشته باشیم که اهمیت خاصی داشته و حین خرید لازم است نسبت به این گارانتی ها به اطلاعات کافی دست یابید. در بخش های قبل بیان نمودیم که  هرگوشی دارای یک سریال نامبر منحصر به فرد است و برند آیفون براساس این سریال نامبرها یک گارانتی یک ساله را برای محصولات خود در نظر گرفته است. زمانی که شما گوشی موردنظر خود را از این برند خریداری می کنید پس از فعال سازی گارانتی دستگاه نیز آغاز می گردد. 

به طور معمول تمام گوشی های تولید شده توسط این برند اکتیو نشده اند اما اگر اکتیو باشد دیگر شامل گارانتی نخواهد شد. توجه داشته باشید که در برخی مواقع گوشی آیفون کاملا نو و آکبند است اما اکتیو   می باشد بنابراین بهتر است خریدهای خود را از مراکز فروش معتبر انجام دهید تا در ادامه خرید خود با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.این نکته را در نظر بگیرید در حال حاضر کمپانی اپل فقط گوشی های آیفون سری 11 و بالاتر را تولید میکند. 

اما مدل های قبلی نیز در بازار موجود هستند که پرفروش ترن آنها آیفون x است . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر که خدمات گارانتی این گوشی ها را نیز ارائه می کنند اقدام به خرید مدل های پاینتر از آیفون 11 نمایید . فروشگاه الو آیفون با توجه به این که محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد کلیه محصولاتی که شامل گارانتی شرکت اپل نمی شوند را با گارانتی یکساله در اختیار مشتریان قرار می دهد ، و در صورت بروز هر گونه مشکلی اقدام به تعویض و یا تعمیر این گوشی ها به صورت رایگان می نماید.

بررسی نکاتی که بیان نمودیم به شما کمک می کنند تا صاحب کالایی کاملا باکیفیت و اصل شوید و در ادامه نیز از تمام خدمات پس از فروش برند آیفون نیز بهره مند گردید. 

 

.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1464]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن