تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817293550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تتر چیست و خرید و فروش تتر چگونه انجام می‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی::


اگر در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید، حتما با تتر (USDT) آشنا هستید. این رمز ارز یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، از اهمیت بالایی در بازار ارزهای دیجیتال برخوردار است. 

تتر نیز همانند سایر ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، یک رمز ارز است؛ اما با این تفاوت که قیمت ثابتی دارد. همین ویژگی، تتر را به یک ارز دیجیتال بسیار مهم تبدیل کرده است که افراد برای در امان ماندن از نوسانات شدید در بازار کریپتو، به آن روی می‌آورند. در این مقاله قصد داریم به برخی از مهم ترین سوالات پر تکرار کاربران پیرامون خرید و فروش ارز تتر در ایران پاسخ دهیم.

تتر چیست؟

تتر ابتدا در سال 2014 و توسط شرکت آیفینکس (iFinex) و با نام ابتدایی «Realcoin» پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشت. این شرکت پس از مدت کوتاهی، نام این ارز را به «تتر» تغییر داد. تتر(Tether) یک ارز دیجیتالی با قیمت ثابت است که اصطلاحا در بازار کریپتوکارنسی به این نوع از ارزهای دیجیتال، «استیبل کوین» گفته می‌شود. از آنجایی که هر واحد استیبل کوین‌ها با یک کالای ارزشمند پشتیبانی می‌شود، هر واحد تتر نیز با یک دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. به همین دلیل نشانه اختصاری این ارز نیز USDT یا مخفف عبارت United States Doller Tether انتخاب شده است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای تتر می‌توانید به سایت صرافی ارز دیجیتال همتاپی مراجعه نمایید. 

هدف از عرضه تتر در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

تتر کارکردهای بسیار مفیدی در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این رمزارز، در امان نگه داشتن دارایی افراد فعال این حوزه از نوسان‌های شدید بازار ارزهای دیجیتال است. وقتی قیمت‌ها به شدت نزولی می‌شود، تبدیل دارایی‌های دیجیتال به این ارز می‌تواند از ضررهای بزرگ جلوگیری کند.

 به عنوان مثال، وقتی قیمت بیت کوین به شدت در حال افت است، می‌توان آن را به تتر تبدیل نمود و پس از تثبیت بازار و با قیمت پایین‌تری دوباره اقدام به خرید بیت کوین کرد. به‌علاوه، به علت نوسانات قیمتی شدید در بازار ارزهای دیجیتال، از تتر برای قراردادها و داد و ستدهای روزانه نیز استفاده گسترده‌ای می‌شود. کارمزد خرید و فروش تتر نیز پایین‌تر از تراکنش‌ دیگر ارزهای دیجیتال است و تراکنش‌های آن نیز با سرعت بالایی تایید و انجام می‌شود.

یکی دیگر از کاربردهای مهم تتر این است که با استفاده از این ارز دیجیتال می‌توان به راحتی به کیف پول‌ و یا صرافی‌ها در هر جای دنیا، به صورت دلاری پول ارسال نمود. ذخیره و ارسال تتر برای افراد بسیار ساده است و تقریبا همه کیف پول‌های الکترونیکی از آن پشتیبانی می‌کنند.

چرا قیمت تتر تقریبا همیشه ثابت است؟



تتر (USDT) را می‌توان یک ارز دیجیتال متمرکز نامید. تعداد واحدهای تتر مانند دیگر ارزهای دیجیتال عرضه محدودی ندارد. تتر رمز ارزی با پشتوانه است و گفته می‌شود هر واحد تتر با یک دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. در واقع به ازای هر واحد تتر، شرکت تتر یک دلار در ذخایر بانکی نگهداری می‌کند. به همین دلیل، قیمت این ارز دیجیتال همواره ثابت و برابر با یک دلار امریکا است.

خرید و فروش تتر چگونه انجام می‌شود؟

کاربران ایرانی برای خرید تتر باید از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی مانند همتاپی اقدام نمایند. ابتدا باید در سایت صرافی ثبت نام کرده و با استفاده از مدارک شناسایی و کارت بانکی، احراز هویت کنید. پس از طی این مراحل شما می‌توانید با استفاده از ریال و از طریق کارت‌های بانکی، تتر بخرید و در کیف پول‌تان ذخیره نمایید. راه دیگر، تبدیل بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال به تتر می‌باشد. شما می‌توانید با این روش ارز دیجیتال مورد نظر را با USDT در صرافی‌های ایرانی یا خارجی معاوضه نمایید. 

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر کدام است؟

تتر (USDT) یک ارز دیجیتال متمرکز است که معاملات آن معمولا با سرعت بالایی انجام می‌شود و بر روی تعداد زیادی از کیف پول‌های دیجیتال قابل ذخیره و نگهداری است. از جمله مهم‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های نرم افزاری برای نگهداری تتر، می‌توان به کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)، تراست والت(Trust Wallet)، کوینومی (Coinomi) و مای اتر‌والت (Myetherwallet) اشاره نمود. حتما به خاطر داشته باشید که می‌بایست این کیف پول های ارز دیجیتال را از منابع معتبر دانلود کنید.

 کیف پول‌های معتبر دیگری نیز برای ذخیره‌سازی به کار می‌روند. از مهم‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های سخت افزاری که تتر را پشتیبانی می‌کنند نیز می‌توان به کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) اشاره نمود. هر کدام از این کیف پول های سخت افزاری انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید در سایت صرافی ارز دیجیتال همتاپی با ویژگی‌ها و نحوه راه اندازی هر کدام آشنا شوید.   

 نتیجه گیری

تتر یک ارز دیجیتال متمرکز با قیمت ثابت است که قیمت آن همواره در حدود 1 دلار آمریکا نگاه داشته می‌شود. این ارز دیجیتال، برای در امان ماندن از نوسانات شدید قیمت ارزهای دیجیتال، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. خرید و فروش تتر و انتقال این ارز دیجیتال کارمزد پایینی دارد و بیشتر کیف پول‌های مهم و معتبر از آن پشتیبانی می‌کنند. در صورت تمایل به خرید و فروش تتر یا کیف پول های ارز دیجیتال می‌توانید به سایت صرافی ارز دیجیتال همتاپی مراجعه نمایید. 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1516]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن