تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796304880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوربین تیاندی برند برتر دوربین مداربسته چینی


واضح آرشیو وب فارسی::



 

در صنعت دوربین مداربسته هر ساله لیستی از برندهای پرفروش و با کیفیت در جهان معرفی می شود. در این لیست برندهای مختلف از کشورهای گوناگون دیده می شود. براساس این که میزان فروش و محبوبیت این برندها در دنیا چقدر بوده است توسط سازمان هایی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. سپس گزارشات خود را برای آشنایی بیشتر کاربران اعلام می کنند. جالب است بدانید طبق گزارش سال 2020 بین ده برند برتر دوربین مداربسته 4 برند از کشور چین زیر رتبه 7 را دارند. غالباً برندهای پرفروش توانسته اند مشتریان در تمام سطوح را پوشش دهند و تنها یک مجموعه خاص را گروه هدف خود قرار نداده اند. در این مقاله سعی داریم در بین 10 برند برتر دوربین مداربسته 4 برند مطرح چینی را معرفی کنیم.

تیاندی Tiandy

تیاندی برند چینی با کیفیت که با عرضه محصولات خود توانسته سهم خوبی از بازار جهانی را کسب کند. شرکتTiandy چهارمین تولید کننده بزرگ سیستم های امنیتی در چین و هفتمین برند برتر در جهان است. این شرکت در سال 1994 آغاز به کار کرده است. شعبات نمایندگی تیاندی در بیش از 60 کشور جهت تسهیل در ارائه خدمات و پشتیبانی وجود دارند. فناوری های رو به رشد در این صنعت موجب شده است تا بسیاری از تولید کنندگان برای موفقیت بیشتر، از این فناوری ها در تولیدات خود بهره گیرند. دوربین تیاندی و برندهای برتر جهانی کاری فراتر انجام می دهند و آن خلق فناوری است. استارلایت یک تکنولوژی دید در شب است که برای اولین بار توسط تیاندی و گروه تحقیقاتی آن به جهان معرفی شد.

کمپانی تیاندی محصولات خود را مبتنی بر تکنولوژی شبکه تولید می کند. با این حال با وجود کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. با دریافت لیست قیمت تیاندی می توانید مشخصات و قیمت این دوربین مداربسته را با سایر برندهای هم سطح خود مقایسه کنید. در سبد تیاندی انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، تورت و اسپیددام وجود دارد. نکته جالب توجه در مورد این برند تعداد کانال دستگاه های NVR تیاندی است. در اغلب برندها تعداد کانال به صورت 4، 8، 16 و... برای ان وی ار طراحی شده است. در حالی که در تیاندی شما با تعداد کانال 5، 10، 20 و.. مواجه می شوید.

یونی ویو Uniview

یونی ویو برند دیگری از کشور چین در بین ده مارک برتر دوربین مداربسته در دنیاست. این برند رتبه شش را در لیست جهانی و رتبه 3 را در کشور چین دارد. شرکت Uniview که با نام تجاری UNV شناخته می شود در سال 2005 تاسیس شد. سپس در سال 2011 به طور اختصاصی فعالیتش را زمینه سیستم های نظارتی و امنیتی تحت شبکه آغاز کرد. UNV در سال 2018 رتبه چهارم در میزان سهم بازار جهانی اختصاص داده شده را کسب کرد. محصولات این شرکت براساس تکنولوژی تحت شبکه طراحی و تولید می شوند. امنیت بهتر، دنیای بهتر شعار یونی ویو است.

با توجه به نوع تکنولوژی مورد استفاده این شرکت، یونی ویو تنها کاربران IP را پوشش می دهد و برای سایر کاربران گزینه ای برای انتخاب ندارد. Uniarch برندی تازه متولد شده که در زمینه عرضه دوربین های IP تلاشی جدید از یونی ویو است. این برند زیر مجموعه یونی ویو محسوب می شود با تنوع محصولات کم برای انتخاب راحت تر مشتریان. قیمت اقتصادی این گروه از محصولات موجب شده است تا نظر بسیاری را به خود جلب کند. این برند نیز مانند برند مادر تنها تکنولوژی شبکه را پوشش می دهد. رتبه های 5، 4 و 3 در لیست ده برند برتر دوربین مدار بسته به دو برند از کشور سوئد و یک برند از کشور آلمان اختصاص دارد. برند Assa Abloy از کشور سوئد در رتبه سوم با میزان فروش بسیار نزدیک به داهوا قرار دارد. چهارمین رتبه به بوش Bosch که یک برند آلمانی است اختصاص دارد. در رتبه پنجم برند شناخته شده دیگر Axis است که این برند نیز سوئدی است.



داهوا Dahua

داهوا برند برتر دیگر دوربین که در لیست 10 برند برتر دوربین مداربسته دنیا سال 2020 مقام دوم را دارد. دومین تولید کننده دوربین مداربسته در جهان نیز از کشور چین است. این کمپانی در سال 2002 کار خود را با تولید دستگاه های ضبط 8 کانال آغاز کرد. کیفیت محصولات این برند نیز با توجه به قیمت بالا است. شرکت داهوا تکنولوژی با ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب توانسته در مدت کوتاهی مشتریان زیادی را جذب کند. این برند در تولیدات خود هم محصولات آنالوگ و هم تحت شبکه دارد.

سهم داهوا از بازار دوربین مداربسته بالا است اما نه به اندازه رقیب هم وطن خود هایک ویژن. توسعه فناوری ها و قابلیت ها در صنعت دوربین مداربسته یکی از راه هایی است که داهوا بتواند در میدان رقابت خود را بالا بکشد. ارائه راهکارهای مدرن و کاربردی موجب شده داهوا بسیاری از نیازمندی های کاربران دوربین مداربسته را پاسخگو باشد.

هایک ویژن Hikvision

و اما هایک ویژن برند نام و آشنا در صنعت دوربین مداربسته و بزرگترین تولید کننده سیستم های امنیتی. در حال حاضر رتبه یک برندهای دوربین مداربسته در دنیا و کشور چین را با قدرت تصاحب کرده است. این برند در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و نظارتی که از بزرگترین تولیدکننده در دنیا نیز است. در مدت زمان حدوداً دو دهه اخیر سهم بیشتر بازار دنیا را به خود اختصاص داده است. این برند با وجود کیفیت عالی و فوق العاده ای که دارد از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار است و تنوع محصولات این برند به حدیست که کاربران می توانند سیستم مداربسته خود را از نوع تکنولوژی آنالوگ یا تحت شبکه انتخاب کنند.

هایک ویژن دارای محصولات حرفه ای نیز در حوزه سیستم های مداربسته، هوشمند سازی و دستگاه های نظارتی است. قیمت این محصولات بالطبع بالاتر از حد معمول است. مشتریان این محصولات نیز از گروه خاصی از مشاغل هستند. دوربین هایک ویژن برای ابعاد مختلفی از پروژه ها گزینه برای معرفی دارد. اگر نام برند Hilook به گوشتان رسیده است بهتر است بدانید این برند زیر مجموعه هایک ویژن است. محصولاتی با کمی تغییر برای ارائه به مشتریانی که محدودیت در بودجه و هزینه دارند. کیفیت این محصولات نیز مطلوب است اما به طور حتم با هایک ویژن برابری نمی کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن