تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817317313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازی ساختمان با کمترین هزینه همراه شرکت هیرادانا


واضح آرشیو وب فارسی::


بازسازی ساختمان

یک ساختمان در گذر سال ها و یا در مواجه با اتفاقات جوی و طبیعی ممکن است که دچار آسیب هایی شود که نیاز به رفع این آسیب ها حس شود . ممکن است به دلیل گذشت چند سال و آمدن سبک های جدید و بروزتر ، طراحی نما ، دکوراسیون داخلی و ... ساختمان قدیمی شده و از ارزش آن بکاهد ، همچنین ممکن است که صرفا به دلیل سلیقه ی صاحبان خانه و یا خیلی دلایل دیگر نیاز به تغییر ساختمان حس شود و در این شرایط است که بازسازی ساختمان به کار می آید . بازسازی ساختمان درواقع به عملی می گویند که در آن مهندسین پروژه و کارفرمایان ایرادات مختلف ساختمان را پیدا کرده ، آن ها را رفع می کنند و یا اگر نیاز به تغییری در ساختمان باشد آن را اجرا می کنند و به این گونه انگار ساختمانی جدید و بسیار نو ساخته شده است . 

 

دلایل مختلف برای بازسازی یک ساختمان :

  • آسیب و خرابی قسمتی از ساختمان

اگر قسمتی از ساختمان دچار آسیب شده باشد و یا ساختمان آسیب سازه ای دیده باشد ، بازسازی ساختمان باید جزو الویت هایتان باشد . چرا که این اتفاق می تواند خطرناک باشد و به همین علت با بازسازی سریع و رفع ایرادات وارد شده می توانید به عمر ساختمان خود بی افزایید و آن را مستحکم و مقاوم کنید . 

  • زیبایی و ایجاد تنوع 

ایجاد حس یکنواختی و یا قدیمی شدن عناصر مختلف به کار رفته در ساخت ساختمان باعث می شود تا تمایل به بازسازی و تغییر جزییات ساختمان جزئی از اهداف صاحبان ساختمان ها شود . به وسیله بازسازی نما می توانید نمای قدیمی را کنار زده و نمایی امروزی و بسیار زیبا برای ساختمان طراحی و اجرا کنید و به ارزش اقتصادی آن بی افزایید و همچنین با تغییری در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی ، می توانید فضای داخلیتان را دچار تنوع کرده و فضاهایی را که طی گذر زمان به آن ها احتیاج پیدا کرده اید را خلق کنید . 

  • بالا بردن ارزش اقتصادی ساختمان

کسانی که در فکر فروش ساختمان خود هستند نیز به فکر بازسازی ساختمان هستند . چرا که با رفع آسیب ها و ایجاد تغییراتی در شکل ظاهری ساختمان و فضاهای درون آن می توانند ساختمان را ساختمانی نوساز ، زیبا و بروز کرده و این کمک می کند تا ارزش ساختمان تا حد زیادی بالا برود و مشتریان را به خود جلب کند . 

 

 



 

 · اضافه کردن فضایی جدی و یا حذف فضایی اضافه

یکی دیگر از دلایلی که بخاطر آن کارفرما تصمیم به بازسازی ساختمان خود می گیرد اضافه کردن فضایی است که طی گذر زمان به آن احتیاج پیدا کرده است و یا حذف فضاهایی که دیگر کاربردی ندارند و به این وسیله بزرگتر و دلبازتر کردن فضاهای دیگر ساختمان . به این وسیله می توان تغییری بزرگ در ساختمان ایجاد کرد و این در مقابل خرید یک ساختمان جدید و یا بازسازی کلی بسیار به صرفه تر می باشد .

 

 بازسازی و زیباسازی خانه با هزینه کم :

· تغییر دادن رنگ دیوارها و ...

 یکی از روش هایی که بسیار ارزان می باشد و به وسیله ی آن می تواند تغییری اساسی در ساختمان خود ایجاد کرده و حس و حالی تازه و نو به آن ببخشید تغییر رنگ سطوح مختلف و عناصر می باشد .

· تغییر شکل نورپردازی

با استفاده از نور میتوان قسمتی از فضا را مورد توجه قرار داد و حتی می توان اشکال بعضی از عناصر را دستخوش تغییر کرد . به وسیله تغییر در نورپردازی شما می توانید جلوه ای تازه به خصوص در شب به ساختمان خود داده و اگر این عمل هوشمندانه باشد ، میتوانید به این وسیله روی ارزش اقتصادی آن تاثیر بگذارید .

· تعویض کابینت ها

یکی از عناصری که بسیار در شیک بودن یا کهنه بودن خانه تاثیر گذار است ، کابینت ها می باشند . شما می توانید در بازسازی کابینت ها را تغییر داده و مطمئن باشید که خانه تان حس و حالی نو به خود می گیرد . حال اگر می خواهید این کار با کمترین هزینه صورت بگیرد می توانید چهارچوب اصلی آن را نگه داشته و درب ها را تعویض یا رنگ کنید .

· تعویض پوشش سطوح

یکی از تاثیرگذارترین کارها برای نوسازی یک خانه و ساختمان تغییر در رنگ و روی سطوح مختلف می باشد . کف را می توان به عنوان یکی از سطوح می تواند تاثیر زیادی در نو یا قدیمی جلوه دادن خانه داشته باشد و به همین دلیل باید در اولین قدم های بازسازی به فکر تعویض کفپوش ها باشید . با انتخاب کفپوش هایی بروز و مناسب می توانید ساختمانتان را به ساختمانی شیک و کاملا امروزی تبدیل کنید .

· تغییر کلیدها و پریزها

بازسازی ارزان و کم هزینه با تغییر دادن کلیات و تغییر دادن جزییات است که میسر می باشد . یکی از این جزییات تاثیر گذار کلیدها و پریزها هستند که کمتر کسی به آن ها اهمیت می دهد ، اما اگر در بازسازی ساختمان به آن ها اهمیت بدهد متوجه تاثیری که در فضا می گذارد خواهد شد .

·  تغییر شیرآلات کهنه و قدیمی

شیرآلات نیز از جمله جزییاتی هستند که در روند بازسازی ساختمان حتما باید مورد توجه قرار بگیرند . با تعویض شیرآلات کهنه و قدیمی و جایگزینی آن ها با شیرآلات مدرن و جدید می توانید جلوه ای زیبا به آشپزخانه و همچنین سرویس بهداشتی و حمام خود بدهید و آن ها را شیک کنید .

· و ...

تفاوت های بازسازی ساختمان با تغییر دکوراسیون :

· بازسازی ساختمان هایی که قدیمی هستند ، ارزش زمین و ساختمان را بالا می برند .

· قبل از عمل بازسازی باید تمامی نکات سنجیده شود تا بهترین تصمیم گرفته شود .

· با تغییر دکوراسیون تنها چیزی که تغییر می کند ، عناصر مختلف است اما با بازسازی ، ساختار خانه ممکن است دستخوش تغییر شود .

· برای بازسازی خانه زمان بیشتری نسبت به تغییر دکوراسیون صرف می شود .

· بازسازی خانه نیاز به رعایت ضوابط خاصی دارد و گاهی حتی مجوزهایی را برای آن باید دریافت کرد .

· برای بازسازی ساختمان ، مستاجرین نیاز به اجازه صاحبان ملک دارند .

 

سخن آخر

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید بازسازی ساختمان می تواند دلایل متعددی داشته باشد که شرکت معماری هیرادانا به یکسری از این دلایل اشاره نمود . حال برای هر کدام از این دلایل بازسازی با روش های متفاوتی وجود دارد ، گاهی نیاز به بازسازی کلی ساختمان می باشد ، گاهی فقط نیاز است آسیب ها شناسایی شود و گاهی هم فقط لازم است که ظاهر ساختمان را دستخوش تغییرات کنید . به هر حال برای هر کدام از این بازسازی ها لازم است که ابتدای حس نیازتان به این مسئله با متخصصین و مهندسین این زمینه مشورت کنید و کارها را به آن ها بسپارید تا بتوانند با توجه به بودجه شما بهترین کار را برای شما انجام دهند . شرکت معماری هیرادانا از جمله شرکت هایی است که در طی سال ها فعالیت خود کارهای زیادی در زمینه بازسازی ساختمان ، بازسازی نما ، دکوراسیون داخلی ، طراحی نما ، بازسازی منزل و ... در سرتاسر کشورمان ایران و حتی کشورهای همسایه انجام داده است و کارنامه ای پر بار با کارهای موفق زیادی در این زمینه دارد . شما با سپردن پروژه های خود به مهندسین و طراحان این شرکت می توانید از نتیجه ی رضایت بخش آن مطمئن باشید . 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1487]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن