تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798133504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشای فیلم سینمایی شانگ-چی و افسانه ده حلقه در فیلیمو


واضح آرشیو وب فارسی::


شانگ چی و افسانه ده حلقه

سینمای ابرقهرمانی در دنیا با نمونه‌های خوبی همراه است. سینمای هالیوود با ساخت آثار متفاوت ابر قهرمانی توانسته است مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا جذب کند. شخصیت‌های قهرمان و خیالی همچون سوپرمن و بتمن از گذشته با استقبال علاقمندان به سینما به کاراکترهای محبوب نسل های مختلف تبدیل شده است. شانگ چی نمونه جدیدی از فیلم های ابر قهرمانی است که در عصر ظهور مرد عنکبوتی و جوکر جایگاه ویژه خودش را دارد. فیلیمو به عنوان بزرگترین پلتفرم پخش فیلم‌های روز سینمای جهان در جدیدترین انتشار خود فیلم سینمایی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» را به نمایش گذاشته است.

«شانگ-چی و افسانه ده حلقه» که بیست‌وپنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی جهان سینمایی مارول است با بودجه‌ای حدود دویست میلیون دلار تولید شده است. فروش بیش از ۴۳۰ میلیون دلاری فیلم در گیشه هم آن را به هشتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۱ بدل کرده است. فیلمی درباره شخصیت شانگ-چی از سال ۲۰۰۱ در دست تولید بود ولی تا اواخر سال ۲۰۱۸ جدی گرفته نشد و حالا هم می‌توان توجه به اقلیت‌ها در هالیوود، به‌واسطه جنبش‌های اجتماعی سال‌های اخیر، را دلیل اصلی به سرانجام رسیدن این پروژه دانست.

فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه یا Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings اولین فیلم مارول با قهرمانی آسیایی در نقش اصلی است که از کارگردانی آسیایی‌تبار و ترکیب بازیگرانی غالباً آسیایی نیز بهره برده است؛ اما قبل از سال ۲۰۰۱، اولین بار استن لی بود که اواخر دهه ۱۹۸۰ به فیلم یا سریالی بر اساس شخصیت شانگ-چی فکر کرد. او برندن لی، پسر سوپراستار هنرهای رزمی بروس لی، را برای نقش اصلی در ذهن داشت که با توجه به این موضوع که این شخصیت ابرقهرمانی از نظر بصری با در نظر گرفتن خود بروس لی طراحی و خلق شده بود، بهترین گزینه ممکن به نظر می‌رسید. به هر حال، فیلمبرداری فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه از فوریه ۲۰۲۰ آغاز شد و پس از وقفه‌ای چندماهه به دلیل شیوع جهانی کرونا، بالأخره به سرانجام رسید.


بهترین پلتفرم پخش آنلاین سریال و فیلم

درباره کارگردان شانگ چی و افسانه ده حلقه

دِستین دنیل کرِتن یکی از چهره‌های تازه اما مطرح سینمای مستقل ایالات متحده است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ با دومین فیلم بلندش بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲ (Short Term 12) دیده و تحسین شد. او پس از آن در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ هم با فیلم‌های قلعه شیشه‌ای (The Glass Castle) و فقط بخشش (Just Mercy) در کانون توجه قرار گرفت اما موفقیت بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲، تکرار نشد که جوایز پرشماری برده بود؛ از جمله چهار جایزه از جشنواره لوکارنو و جایزه بهترین فیلم از جشنواره شب‌های سیاه تالین ۲۰۱۳. حضور بری لارسن در صحنه‌های پس از شروع عنوان‌بندی پایانی «شانگ-چی و افسانه ی ده حلقه»، باعث شد تا این چهارمین همکاری او با کرتن باشد که روی‌هم‌رفته پنج فیلم بلند داستانی دارد. جالب این‌که موفقیت چشمگیر کارنامه بازیگری لارسن هم از بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲، شروع شد.

در فیلیمو ببینید: پخش آنلاین شانگ-چی و افسانه ده حلقه در فیلیمو

جلوه‌های ویژه بصری

شانزده متخصص جلوه‌های بصری در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه کار کردند و گاه تا ۳ نفر روی یک نمای به‌خصوص وقت می‌گذاشتند. فیلم در مجموع بیش از دو هزار نما با جلوه‌های بصری داشت که بیش از ۱۷۰۰ تای آن‌ها در فیلم نهایی استفاده شدند. ناظر جلوه‌های بصری فیلم، فرایند کارشان را به حرکت دادن مهره‌های شطرنج تشبیه کرده است. چهل تا پنجاه نما از سکانس مبارزه داخل اتوبوس – که ۱۶۸ نما دارد – تقریباً به صورت کاملاً دیجیتالی خلق شده‌اند.

استقبال تماشاگران و منتقدان از شانگ-چی و افسانه ده حلقه

علاوه بر استقبال سینماروها و فروش خوب در گیشه، شانگ چی و افسانه ده حلقه زمانی که در دیزنی پلاس عرضه شد در همان هفته اول، بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر تماشاچی/ کاربر خانگی داشت. طبق گزارش‌های اپلیکیشن «سامبا تی‌وی»، آمار بازدید تماشاگران انگلیسی، آلمانی و استرالیایی در همین بازه زمانی به‌ترتیب ۲۵۰، ۸۵ و ۱۷ هزار کاربر بوده است. «تی‌وی تایم» هم گزارش داد که این فیلم ابرقهرمانی مارول، بیش‌ترین بازدید را در هفته اول عرضه‌اش در ایالات متحده داشته است.

اغلب منتقدان غربی هم نظری مثبت درباره «شانگ-چی و افسانه 10 حلقه» داشته‌اند و در نقدهای خود طراحی صحنه‌های اکشن، نمایش و کاوش در فرهنگ آسیایی، و بازی‌های بازیگران فیلم، به‌خصوص سیمو لیو و تونی لیانگ، را ستوده‌اند. بد نیست در ادامه نظر برخی از مهم‌ترین آن‌ها را مرور کنیم که امتیاز میانگین ۵۲ نفرشان در «متاکریتیک» ۷۱ از صد شده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن