تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797770718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی جمع‌و‌جور به ارزهای دیجیتال و معامله در بازار کریپتوکارنسی


واضح آرشیو وب فارسی::

 



چقدر در مورد ارزهای دیجیتال می‌دانید؟ آیا تاکنون به این فکر افتاده‌اید که شانس خود برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال امتحان کنید؟ در این مقاله، نگاهی کلی، خلاصه‌وار اما کاربردی به اصل ماجرای ارزهای دیجیتال و بازار آن می‌اندازیم. اگر هنوز تکلیفتان با ارزهای دیجیتال، چیستی آنها، روش خریدشان یا بهترین راه برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال روشن نشده است تا پایان این ماجرا با ما همراه باشید.

ارزهای دیجیتال دقیقا چه چیزهایی هستند؟

ارز دیجیتال که به آن «کریپتوکارنسی» (Cryptocurrency) هم می‌گویند نوعی پول دیجیتالی است که با کدهای برنامه‌نویسی به وجود آمده است. ارزهای دیجیتالی به علت وجود چند ویژگی محبوب هستند:

  • غیر متمرکز بودن

یعنی هیچ نهاد، گروه، سازمان یا مجموعه‌ای آن را کنترل یا محدود نمی‌کند.

  • امن بودن

ارزهای دیجیتالی با کمک کلیدهای خصوصی و عمومی که بر پایه سیستم رمزنگاری نوشته شده‌اند محافظت می‌شوند. تا زمانی که خودتان کلید خصوصی‌تان به کسی ندهید، هیچکس در دنیا نمی‌تواند به ارزهای دیجیتالی‌تان دسترسی پیدا کند.

  • غیر قابل دستکاری بودن

ارزهای دیجیتال بر بستر یک تکنولوژی پیشرفته به نام «بلاکچین» ایجاد شده‌اند. می‌توان بلاکچین را یک دفتر کل جهانی نامید که تمام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را در خود ثبت می‌کند. هر تراکنشی که در این دفتر ثبت شود تا ابد بدون تغییر در آن باقی می‌ماند.

  • سرعت بالا و بدون محدودیت جغرافیایی

برای استفاده از ارزهای دیجیتال فقط به یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت بین‌المللی نیاز دارید. در صورت داشتن این دو امکان، دیگر فرقی نمی‌کند که چه کسی هستید یا در کجای کره زمین زندگی می‌کنید. چون می‌توانید به صورت آزادانه و بدون اجازه گرفتن از کسی یا سازمانی یا حتی وب‌سایتی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشغول شوید.

  • پنهان ماندن هویت کاربران

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب ارزهای دیجیتال، حفظ حریم خصوصی کاربران است. هیچ کس نمی‌تواند تراکنشی که شما انجام داده‌اید را پیگیری کرده و از طریق آن به شما برسد. ناگفته نماند که در آغاز ورود ارزهای دیجیتال، خلافکاران، کلاهبرداران و قاچاقچیان از این ویژگی، بیشترین بهره را بردند.

چطور می‌توانیم وارد بازار ارزهای دیجیتال شویم؟

روش‌های مختلفی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند؛ مثلا می‌توانید به یک استخراج کننده تبدیل شوید و به طور مستقیم ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین را استخراج کنید یا ارز مورد نیازتان را از دیگران – صرافی یا ماینرها – خریداری کنید. در ادامه این گفتگو روش خرید ارز دیجیتال از صرافی را با هم بررسی می‌کنیم.

برای خرید ارز دیجیتال باید از کجا شروع کنیم؟

ورود به بازار ارزهای دیجیتال ساده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. برای این کار به دو ابزار نیاز دارید:

  1. صرافی معتبر
  2. کیف پول معتبر

معروف‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال کدامند؟

وقتی به سراغ ارزهای دیجیتال می‌روید بی برو برگرد گذرتان به «صرافی ارز دیجیتال» یا (Cryptocurrency Exchange) می‌افتد. در این صرافی‌ها می‌توانید ارزهای دیجیتالی مختلف را بخرید، بفروشید و آنها را به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنید. تمام فرایند ثبت‌نام و معامله در صرافی‌ ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌شود. چون به دلیل ماهیت ارزهای دیجیتال، هیچ چیز فیزیکی برای خرید و فروش وجود ندارد. آموزش صرافی ارز دیجیتال هم بسیار ساده است. بیشتر این صرافی‌ها به شکلی طراحی شده‌اند تا تمام کاربران – چه مبتدی و چه حرفه‌ای – بتوانند در آن راحت فعالیت کنند. بنابراین، تنها کافی است به وب‌سایت یکی از این صرافی‌ها بروید، در آن ثبت نام کنید و پس از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظرتان آن را خریداری کنید. در ادامه نگاهی کوتاه به دو صرافی معروف خواهیم داشت:

  • صرافی کوینکس

«Coinex» یک صرافی بین‌المللی است که در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد. کار کردن با سایت این صرافی بسیاری آسان است و کاربران ایرانی می‌توانند بدون محدودیت در آن مشغول به فعالیت شوند. امنیت بالا و وجود اپلیکیشن از دیگر مزیت‌های این صرافی به شمار می‌رود و آموزش صرافی کوینکس و نحوه ترید در آن یکی از مهم ترین مسائلی است که حتما باید آن را یاد بگیرید.

  • صرافی کوکوین

اگر به دنبال یک صرافی مطمئن و بسیار پیشرفته جهانی می‌‌گردید، کوکوین دقیقا مناسب شما است. می‌توانید در این صرافی بیش از 200 نوع ارز دیجیتالی را معامله کنید. گذشته از این، کاربران ایرانی برای معامله کردن در این صرافی به «vpn» و «vps» نیازی ندارند. آموزش صرافی کوکوین هم مانند کوینکس بسیار مهم است.

آموزش، امن‌ترین مسیر برای ورود به ارزهای دیجیتال

شاید ورود به بازار ارزهای دیجیتال برای یک مبتدی، چیزی کمتر از یک ساعت طول بکشد اما اگر به دنبال موفقیت در این زمینه هستید و می‌خواهید با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به سود قابل توجهی برسید، باید به سراغ آموزش بروید. در غیر این صورت، با قدم گذاشتن در بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه خودتان را در معرض خطر قرار داده‌اید. درست مانند آنکه بدون دانستن دانش دریانوردی، هدایت یک کشتی پر از طلا را برعهده بگیرید و بخواهید آن را به سلامت به مقصد برسانید! آموزش، ابتدا از شما یک کاپیتان می‌سازد و ترفندهای دریانوردی را به شما می‌آموزد. سپس شما را به دل اقیانوس می‌فرستد تا سهم خودتان را از دل دریاهای بی‌کران برداشت کنید.

می‌خواهید یک بار برای همیشه سر از کار ارزهای دیجیتال در بیاورید و به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید؟

در مسیر آموزش دیدن دو راه پیش روی شما قرار دارند. راه اول، آزمون و خطا و یادگیری در اثر تجربه است. مسیر آزمون و خطا بسیار طولانی، پر از خطرهای ناشناخته و بسیار سنگلاخی است. گذشته از این هر لحظه امکان دارد که تمام سرمایه خود را از دست بدهید. در آن صورت، دیگر تجربه داشتن به کارتان نمی‌آید.

مسیر دوم، استفاده کردن از تجربه دیگران است. به این ترتیب که با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال و یادگیری اصولی روش‌های سرمایه‌گذاری از همان ابتدا مسیر درست را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه است.

چرا ما دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه را پیشنهاد می‌دهیم؟



برای این پیشنهاد چند دلیل داریم:

  • یادگیری از زیر صفر!

در این دوره می‌توانید بدون هیچ پیش نیازی آموزش را آغاز کنید و در پایان به یک معامله‌گر حرفه‌ای ارزهای دیجیتال تبدیل شوید. به زبان ساده، شما در این دوره از ترید گرفته تا سرمایه‌گذاری و کسب سود در ارزهای دیجیتال را از صفر تا ۱۰۰ آموزش می‌بینید!

  • در تجربه فعالان بازار ارزهای دیجیتال شریک می‌شوید

اساتید این دوره فقط به صورت تئوری استاد نشده‌اند. آنها هم اکنون به صورت یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازار کریپتوکارنسی مشغول فعالیت هستند و تجربه‌های از آب گذشته خودشان را که در هیچ کتاب، جزوه یا مقاله‌ای پیدا نمی‌شوند را با شما در میان می‌گذارند. علاوه بر این، سرفصل‌های تخصصی ارز دیجیتال به شما آموزش داده می‌شود و بر موضوع‌هایی مانند «تحلیل تکنیکال» و «تحلیل بنیادی» تسلط پیدا می‌کنید.

  • به صورت عملی آموزش می‌بینید

یکی از رسالت‌های خانه سرمایه در 10 سالی که از فعالیت حرفه‌ای آن می‌گذرد، کوچ کردن از آموزش‌های تئوری به دنیای آموزش‌های عملی و کاربردی است. این موضوع در مورد ارزهای دیجیتال هم صادق است. در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه نزدیک به ۴۰ ساعت آموزش علمی، عملی و کاربردی را در کنار اساتید کارکشته این بازار سپری خواهید کرد. در کنار این ماجرا با انجام تمرین‌های کاربردی در طول هفته بر سرعت پیشرفتتان می‌افزایید و مهارتتان را عمیق‌تر می‌کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی هست






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1551]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن