تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798098929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصول سئو که در طراحی سایت باید رعایت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی::

 

طراحی سایت بهینه شده براساس فاکتورهای سئو، اولین قدم برای داشتن یک وب سایت خوب و کارآمد می‌باشد، اگر قصد دارید که پر قدرت، بر سئو سایت‌تان تمرکز کنید و در کلمات کلیدی مختلف، رتبه بگیرید باید طراحی سایت سئو شده را در اولویت کارهایتان قرار دهید.

در این مطلب، مهم‌ترین اصولی که باید برای طراحی یک سایت براساس اصول سئو بدانید، خدمت شما ارائه می‌شود، چنانکه شما نیز به فکر راه‌اندازی یک سایت درجه‌یک سئو شده هستید، این مطلب را از دست ندهید.



طراحی یک سایت بهینه از نظر سئو چگونه است؟

آپدیت‌های گوگل، معیارهای رتبه بندی سایت‌ها را تغییر داده است و اگر شما می‌خواهید سایتی که قصد طراحی آن را دارید از نظر سئو نمره خوبی داشته باشد، باید معیارهای طراحی سایت سئو شده را بشناسید و زمان خلق وب سایت‌، به آن‌ها ‌توجه کنید.

فرقی ندارد که قصد دارید با کدام مدل سیستم مدیریت محتوا، وب سایت‌تان را طراحی کنید، برای یک سایت بهینه از نظر سئو، زمان طراحی، باید فاکتورهای زیر مد نظر، قرار دهید.

سرعت بالا

از سال 2021، سرعت به یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های سئو برای رنکینگ وب‌سایت‌های اینترنتی، تبدیل شده است که باید زمان طراحی سایت باید به آن، توجه ویژه شود.

سایتی که سرعت کندی داشته باشد، محبوب کاربران گوگل، نخواهد بود و در نتیجه از نظر سئو شرایط خوبی نخواهد داشت؛ برای سنجش سرعت سایت، می‌توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید.

1.      PageSpeed Insights

2.      GTmetrix

3.      dotcom-monitor

امنیت خوب

اگر سایت طراحی شده از نظر امنیت، شرایط مناسبی نداشته باشد، ممکن است، در آینده مورد حمله هکرهای اینترنتی، واقع شود و این موضوع می‌تواند ضربه وحشتناکی به وضعیت سئو سایت، وارد نماید.

کوچک‌ترین مشکلات امنیتی در سایت، به دریافت هشدار در بخش Security & manual  actianسرچ کنسول، منجر خواهد شد و خطر پنالتی سایت را نیز به همراه خواهد داشت، پس اگر خواهان طراحی سایت بهینه از نظر سئو هستید، امنیت را جدی بگیرید.

ریسپانسیو بودن

طراحی سایت واکنش‌گرا یا Responsive Design، موجب می‌شود که صفحات مختلف سایت در دستگاه‌های مختلف، به صورت یکسان و کاملا درست، لود شوند.

سایت‌های ریسپانسیو، در نسخه‌های مختلف دستگاه‌های موبایل، تبلت، لب‌تاپ، کامپیوترهای رومیزی و... به صورت یکسان، باز می‌شوند و این موضوع از نظر سئو یک نمره مثبت در نظر گرفته می‌شود.

UI  و UX  مناسب

Ui؛ مفهوم رابط کاربری و طراحی گرافیکی سایت و ux به معنای تجربه کاربری و احساساتی است که کاربر زمان تعامل با وب سایت، تجربه می‌کند.

یک طراح سایت حرفه‌ای، با توجه به وجود فاکتورهای ui و ux مناسب، سایت را برای کاربران، دوست داشتنی‌تر می‌سازد؛ سایتی که کاربران آن را دوست داشته باشند، محبوب گوگل است و در نتیجه می‌تواند وضعیت سئو و رتبه گیری بهتری نیز داشته باشد.

 

بهینه بودن ساختار URL ها

زمان طراحی سایت، باید به بهینه بودن ساختار urlها از نظر سئو نیز توجه نمود، یوآر‌ال‌هایی که دارای پسوند‌هایی مثل html، .php، .aspx، از نظر گوگل خوانا نیستند؛ زمان طراحی سایت باید توجه کرد که url‌های سایت، کوتاه، خوانا و بدون پارامتر باشند، منظور از پارامتر، وجود المان‌هایی همچون (؟) و (=) را در ساختار یوآر‌ال، است.

استفاده از url  بهینه، می‌تواند خزش خزنده‌های موتو‌رهای جستجو را در سایت، آسان‌تر سازد، پس می‌توان نتیجه گرفت ایجاد url‌های بهینه برای طراحی سایت سئو شده، به شدت مهم است.

قابل ایندکس بودن صفحات

گاهی اوقات با وجود انجام تمامی کارهای سئو سایت، صفحات در گوگل، رتبه نمی‌گیرند و مشخص می‌شود از ابتدا به دلیل وجود تگ noindex، در صفحه، سایت‌برای ربات‌های گوگل، قابل خوانش و ایندکس کردن، نبوده است.

هر سایتی استراتژی مخصوص به خود را دارد و ممکن است برخی صفحات همچون، تماس باما، درباره ما و... نیاز به تگ noindex داشته باشند، اما در کل زمان طراحی سایت باید توجه نمود که تمامی صفحات، قابل ایندکس برای گوگل باشند تا برای سئو سایت، مشکلی ایجاد نشود.



 

وجود کدهای استراکچر دیتا

استفاده از کدهای استراکچر دیتا به یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های مثبت در سئو سایت، در سال‌های اخیر تبدیل است، زمان طراحی سایت، باید به این نکته توجه نمود از کدهای استراکچر دیتا برای درک بهتر معنی بخش‌های مختلف سایت توسط گوگل، استفاده نمود.

احتمالا زمان سرچ کردن یک مطلب، در صفحه serp، چشمتان به ستاره‌ها، امتیازات و اطلاعات اینچنینی، خورده است، این المان‌ها همان ریچ اسنیپت‌ هستند که گاهی اوقات با قرار دادن درست کد‌های استراکچر دیتا، توسط گوگل، نمایش داده می‌شوند.

توجه به پرسونای مخاطبان هدف

هر سایتی، یک جامعه هدف مشخص دارد که باید زمان طراحی سایت، به ویژگی‌ و علایق مخاطبان هدف خود، توجه کند و استراتژی سایت خود را بر همان اساس، بچیند.

میزان سن، محل زندگی، جنسیت، علائق و ... مفاهیمی هستند که پرسونای مخاطبان شما را شامل می‌شوند، مثلا رنگ صورتی برای قالب سایت لوازم آرایشی و محصولات بانوان، ایده جالبی است، اما همین رنگ، برای یک سایت علمی، با جامعه هدف اساتید دانشگاه، اصلا خوب نیست.

سایت شما باید بر اساس ویژگی‌ها و نیازهای کاربران هدف‌تان، طراحی و بهینه شود تا بتواند به راحتی، به رتبه‌های برتر گوگل، برسد.

 

بهترین راه برای طراحی سایت سئو شده چیست؟

برای داشتن بهترین ساختار سایت، باید از کمک متخصصین با تجربه طراحی سایت، کمک بگیرید تا بتوانید با کم‌ترین هزینه، بهترین سایت را داشته باشید.

تیم طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما، متشکل از برترین متخصصین سئو و طراحی سایت است و می‌تواند به شما کمک کند تا یک سایت رویایی و درجه یک از نظر سئو داشته باشید. سایت گرندیما علاوه بر خدمات طراحی سایت، خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را نیز ارائه می دهد.

https://www.grandima.com/services/seo

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت در گرندیما، رعایت نکات مربوط به بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) است. تیم طراحی سایت گرندیما تلاش می‌کند تا با همکاری بلندمدت و پیاده‌سازی استراتژی‌های مربوط به بهبود سایت، فرایند رتبه گرفتن سایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو را فراهم کند.

https://www.grandima.com/services/web-design

چرا تیم طراحی سایت گرندیما بهترین است؟

1.       نمونه کارهای فوق العاده

2.       سرعت بالا

3.      تیم پشتیبانی

4.       ارائه خدمات سئو حرفه‌ای

5.       قیمت عالی و ...

 

سخن پایانی

رعایت فاکتورهای سئو زمان طراحی سایت برای رتبه گیری وب سایت در کیورد‌های هدف در آینده، به شدت موثر و مهم است، در این مطلب، 8 تا از مهم‌ترین اصول سئو که باید زمان طراحی سایت، در نظر بگیرید، ذکر شد.

چنانکه خواهان یک سایت حرفه‌ای و بهینه از نظر سئو هستید، بی‌شک، به یک تیم طراحی سایت با تجربه و کاربلد نیاز دارید؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما با داشتن یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای، همراه شما برای ساخت سایت‌ رویایی‌تان است، پیشنهاد می‌شود جهت خلق یک سایت بی‌نظیر برای کسب و کارتان، سری به خدمات طراحی سایت گرندیما بزنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما ( https://www.grandima.com/ )






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1787]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن