تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796824806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزایای استفاده از سرور اختصاصی به عنوان هاست


واضح آرشیو وب فارسی::



خرید سرور اختصاصی به عنوان هاست، یکی از راه حل هاییست که وبسایت های پر بازدید و با اهمیت، به سمت آن گام بر می دارند. سرور اختصاصی یک میزبان قدرتمند و محبوب است که انواع مختلفی با کیفیت های گوناگون ارائه می شود که به عنوان مثال می توان به سیستم عامل، موقعیت جغرافیایی، کنترل پنل و شرکت میزبانی که سرویس را از آن تهیه می کنید، اشاره کرد.در این مقاله به بررسی مزایا و قابلیت های استفاده از این سرور ها به عنوان میزبان برای سایت می پردازیم تا با کلیت آن آشنا شوید.

سرور اختصاصی چیست؟

سرورهای اختصاصی به دلیل عملکرد بالا در قدرت پردازش و سرعت ذخیره سازی، اتصال به اینترنت با سرعت بالا و میزبانی در مراکز داده معتبر، به عنوان یکی از ابزار های مناسب و کاربردی در حوزه هاستینگ و وب شناخته می شود. سرورهای اختصاصی را می‌توان برای میزبانی از چندین سایت یا اپلیکیشن و حتی سرویس های خاصی مورد استفاده قرار داد، که به دلیل قدرت بالای خود به راحتی از پس این موارد بر می آیند.

منظور از اختصاصی بودن این سرور ها، اختصاصی بودن سخت افزار آنها می باشد که بر خلاف هاست های اشتراکی یا سرور های مجازی، منابع به طور کامل در اختیار یک فرد قرار می گیرد. حال آن فرد می تواند از 10% این منابع استفاده کند یا 100%.

مزایای سرور اختصاصی به عنوان هاست وبسایت

پیش از بررسی مزایا باید گفت بسیاری از کاربران حرفه ای و مدیرانی که کسب و کار و کیفیت آن، برایشان حائز اهمیت است، بجای رو آوردن به خرید هاست های اشتراکی و ارزان قیمت، به دنبال یک سرویس با کیفیت برای میزبانی از سایت خود هستند که می توان اقدام به خرید سرور اختصاصی کرد.این سرویس قابلیت های زیر را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

عملکرد قوی

برخلاف سرویس های اشتراکی، سرور اختصاصی مستلزم استفاده از منابع سرور توسط یک فرد یا یک کسب و کار واحد است. این بدان معناست که کاربران یک سرور اختصاصی مجبور نیستند منابع خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. که در این صورت ممکن است قدرت پردازش شما را کاهش داده یا محدود کند.

امنیت بالا

مزیت اصلی سرور اختصاصی امنیت است. منابع مورد استفاده با سایر کاربران به اشتراک گذاشته نمی‌شود و فقط برای استفاده منحصر به فرد شما و امنیت سرور کاملاً در اختیار شماست. مشتریانی که یک سرویس اختصاصی را خرید می‌کنند، قادر خواهند بود اقدامات امنیتی مانند پیکربندی‌های آنتی ویروس و فایروال را که بیشتر بر اساس عملکردهای خود تنظیم می‌شوند به کار گیرند.علاوه بر این، سرورهای اختصاصی واقع در مراکز داده می‌توانند از اقدامات امنیتی فیزیکی مثل احراز هویت بیومتریک ، نگهبانان امنیتی و پروتکل های ایمن استفاده کنند.

آدرس آی پی ثابت و اختصاصی

مشاغلی که از سرور اختصاصی استفاده می‌کنند آدرس IP ثابت دریافت می‌کنند. ارائه یک آدرس آی پی ثابت به این معنی است که سرویس هایی که نیاز به یک آی پی دارند به راحتی با این قابلیت سازگار می شوند و در هنگام تمدید این سرور ها نیز آی پی شما تغییری نمی کند.برای مثال میل سرور هایی که با یک آی پی راه اندازی شده اند، از این قابلیت به خوبی استقبال می کنند.

قابلیت سفارشی سازی

همانطور که کسب‌و‌کار شما در حال رشد است، خرید سرور اختصاصی می تواند نیازهای رو به رشد کسب و کار شما را برآورده کند. در مقایسه با سایر گزینه‌های میزبانی وب ، سرورهای اختصاصی قابلیت سفارشی و شخصی سازی دارند.

میزبانی سرورهای اختصاصی مشاغل را قادر می‌سازد تا منابع را بدون هیچ گونه محدودیتی کنترل کنند و اگر شرکت هاستینگی که از آن خریداری می کنید، قابلیت میزبانی ابری را فراهم کرده باشد، می توان در قیمت و کنترل منابع سخت افزاری نیز دستی باز داشت.تعیین بهترین الزامات برای نیازهای میزبانی شما می تواند چالش برانگیز باشد. این که آیا شما میزبانی سرور اختصاصی را ترجیح می‌دهید و یا به دنبال سرور ابری هستید؟

استفاده انحصاری از منابع اختصاصی




برخوردار شدن از تمام منابع به صورت اختصاصی می تواند یک زیر ساخت پر سرعت و با کیفیت را در اختیار شما بگذارد تا عملکرد وبسایت خود را به بهبود بخشید. فضای دیسک سرور ، RAM ، پهنای باند و... همگی به شما تعلق دارد و شما از تمام CPU یا RAM و پهنای باند استفاده انحصاری دارید.

دستی باز برای مدیریت سرور

بسته به نوع سیستم عامل سرور اختصاصی خود(ویندوز یا لینوکس) شما دسترسی ادمین و روت به سرور دارید، یعنی می‌توانید نرم افزار دلخواه خود را اضافه کرده و تنظیمات را پیکربندی کرده و به گزارش‌های سرور دسترسی کامل داشته باشید.

با سرورهای اختصاصی می‌توانید برنامه‌های خود را اجرا کرده یا اقدامات امنیتی ویژه سرور را پیاده سازی کنید. حتی می‌توانید از سیستم عامل متفاوتی از ارائه دهنده خود استفاده کنید. شما می توانید وب سایت خود را همانطور که کسب‌و‌کار خود را پیش می‌برید به روشی انعطاف پذیر، مقیاس پذیر و پاسخگو هدایت کنید.

انعطاف پذیری در مدیریت کسب و کار

سرورهای اختصاصی می‌تواند نیازهای رو به رشد کسب و کار شما را برطرف کند. شما با این نوع سرویس می‌توانید در مورد پیکربندی سرور خود تصمیم بگیرید. همانطور که کسب و کار شما رشد می‌کند، می‌توانید خدمات بیشتری را اضافه کرده یا خدمات و برنامه های موجود را تغییر دهید و در کنترل هزینه ها، پیش روی کنید.مشتریان امروزه انتظارات بیشتری دارند. آن‌ها می‌خواهند به محصولات شما دسترسی سریع‌تری داشته باشند. خرید سرور اختصاصی پر سرعت در انواع لینوکس یا ویندوز، با بارگذاری سریع صفحه و تجربه کاربری بهتر به مشتریان شما خدمات منحصر به فردی می‌دهد و باعث می‌شود در آینده نیز از شما خرید کنند و به سایت شما سر بزنند.

هنگام ارزیابی ارائه دهندگان سرور اختصاصی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

ارزش کلی

هر کس بودجه ای دارد و انتخاب ارائه دهنده متناسب با آن بودجه ضروری است. با این حال قیمت نباید اولین یا تنها مورد قابل توجه باشد. اگر تنها بودجه مورد توجه باشد صرفاً با انتخاب ارزانترین گزینه هزینه بیشتری را می‌تواند در دراز مدت برای شما به دنبال داشته باشد.

پشتیبانی

پشتیبانی موثر تضمین می‌کند که اختلال در سایت به حداقل برسد. به عنوان مثال ، یک ارائه دهنده میزبانی با کیفیت، بهتر است بصورت 24 ساعته فعال باشد و در سریع ترین زمان مشکلات را برطرف کند.جزئیات سطوح پشتیبانی و همچنین اطلاعات مربوط به آمار معمولاً در توافقنامه سطح خدمات (SLA) می‌توان یافت. این اسناد می‌توانند بینشی در مورد کیفیت خدمات ارائه دهند و هنگام انتخاب یک ارائه دهنده باید با فروشندگان آن مشورت کنید.

سخن پایانی

خرید سرور اختصاصی با توجه به مواردی که ذکر شد، می تواند به افزایش سرعت، کیفیت و بهبود خدمات به عنوان جایگزینی برای هاست، صورت بگیرد.سرور اختصاصی با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس در کشور های ایران و خارج، ارائه می شود که می توانید با انتخاب منابع سخت افزاری خود، در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید و یک بازدهی ایده آل را برای خود رقم بزنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2521]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن