تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817518472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با سری‌ لپ تاپ‌های ایسر


واضح آرشیو وب فارسی::



امروزه با توجه به ظهور پاندمی کرونا و نیاز هر چه بیشتر افراد به دور کاری و حضور در خانه، خرید یک لپ‌تاپ مناسب در انواعی از برند‌ها و مدل‌ها کار چندان آسانی نیست.

ایسر یکی از بزرگترین تولید کننده‌های لپ‌تاپ در جهان است که محصولات بیشماری در هر رده‌ی قیمتی و با توجه به نیاز مشتری عرضه می‌کند.

ما در فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال هدیش سعی داریم هر سری از محصولات ایسر را مورد بررسی قرار دهیم تا شما را در انتخاب و خرید بهترین لپ‌تاپ با توجه به بودجه و نیازتان یاری کنیم.

سری Aspire ایسر با قیمت بسیار مناسب

لپ‌تاپ‌های سری اسپایر از متنوع‌ترین سری‌ها در بین محصولات ایسر است. این سری برای خریدارانی است که قیمت فاکتور مهمی برای انتخابشان است. این سری دارای طراحی مینیمال و زیبا در کنار وزن کم و بدنه‌ی باریک هستند. این لپ‌تاپ‌ها با سخت‌افزاری در حد یک پرچمدار را ندارند ولی با بازه‌ی قیمتی‌ای که دارند، طیف وسیعی از کاربران را به سمت خود کشیده‌اند.

Aspire 5 از بهترین لپ‌تاپ‌های سری اسپایر است که با قیمت مناسب کارایی بسیار مناسبی دارد. در این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی Ci3، Ci5 و حتی Ci7 سری U استفاده شده که انتخاب خیلی خوبی برای خریداران است. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به طول عمر خوب باتری، صفحه نمایش Full HD و با کیفیت و در بعضی مدل‌ها نور پس زمینه‌ی کیبورد و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

بالاترین مدل از خانواده‌ی اسپایر، Aspire 7 می‌باشد. که دارای گرافیک انویدیا GTX و در مدل‌های جدید‌تر شامل گرافیک RTX است که حافظه‌ی بیشتری نسبت که اسپایر 5 دارد.

از اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ‌های این سری می‌توان به Aspire 1 و Aspire 3 اشاره کرد که از طیف وسیعی از پردازنده‌‌های شرکت Intel و AMD در رنج‌های قیمتی متنوع استفاده شده. این لپ‌تاپ‌ها هم با گرافیک مجزا و هم بدون آن قابل خرید است.



Swift نازک‌ترین و قابل حمل‌ترین سری در ایسر

اگر دائما در حال جا به جایی و سفر هستید، بهترین گزینه برای شما سری Swift ایسر است. وزن سبک، بدنه‌ی باریک و پوشش فلزی با کیفیت همه و همه باعث شده این سری از قابلیت حمل بالایی بهره‌مند شوند.

Swift 7 Pro از شاخص‌ترین لپ‌تاپ این سری است که تنها 9.95 میلی‌متر ضخامت و 890 گرم وزن دارد. صفحه نمایش Swift 7 Pro، 92 درصد از پنل جلویی این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهد که زیبایی خیره کننده‌‌ای به آن بخشیده.

از دیگر لپ‌تاپ‌های این سری می‌توان به Swift 5 Pro، Swift 5، Swift 3، Swift 1، Swift x و Swift 3x اشاره کرد که همگی از ویژگی وزن سبک و بدنه‌ی باریک بهره‌مند هستند و تنها در بخش مشخصات فنی کمی با یکدیگر متفاوتند.

سری ایسر Spin هم لپ‌تاپ هم تبلت

سری Acer Spin  از آن دست محصولاتی می‌باشند که علاوه بر لپ‌تاپ می‌توان از آن‌ها به عنوان تبلت نیز استفاده کرد.

با این که لپ‌تاپ‌های دوکاره جذابیت فراوانی دارند، عموما کارایی‌های لپ‌تاپ یا تبلت را به خوبی ارائه نمی‌کنند. با این وجود سری اسپین ایسر توانسته تعادبل خوبی را بین این دو برقرار سازد و یک محصول قدرتمند با طراحی خوب ارائه کند. از بین بهترین لپ‌تاپ‌های این سری می‌توان به Spin 5 اشاره نمود که در بالاترین مشخصات دارای پردازنده‌ی اینتل Core i7 و یا انویدیا Ryzen 7 می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت و پاسخ لمسی سریع و استفاده از حافظه‌ی ذخیره سازی SSD و قابلیت استفاده از قلم اشاره کرد.

Soin 1 و Spin 3 از دیگر مدل‌های این سری با امکانات کمتر و قیمت مناسب‌تر می‌باشند.

قیمتی مناسب برای عاشقان گیم با سری Nitro

اگر شما از تولید کننده‌های محتوای گرافیکی هستید و در کنار آن علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری نیز هستید در حالی که بودجه‌ی شما نیز دارای محدودیت‌هایی است، سری نیترو می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

محبوب‌ترین لپ‌تاپ این سری را می‌توان Nitro 5 دانست که در جدید‌ترین مدل خود از گرافیک قدرت‌مند شرکت انویدیا سری GeForce RTX 30 و از پردازنده‌ی نسل 11 شرکت اینتل یا سری Ryzen 5000 شرکت AMD استفاده شده.

این سری معمولا با نور پس زمینه‌ی قرمز رنگ صفحه کلید شناخته می‌شود ولی در برخی مدل‌ها از نور RGB هم استفاده شده. این لپ‌تاپ دارای پورت‌های نسبتا خوبی است و از سیستم خنک کنندگی خوبی برخوردار است.

نقدی که بر این سری وارد است استفاده از بدنه‌ی سراسر پلاستیکی و نه چندان عالی آن است که البته با توجه به بودجه‌ای که برای آن پرداخت می‌شود به نظر منطقی می‌آید.

دیگر لپ‌تاپ این سری NITRO 7 است که از نظر ظاهری و برخی مشخصات فنی تفاوت‌هایی با Nitro 5 دارد.

لپ‌تاپ ایسر Predator؛ بهترین برای گیمر‌های حرفه‌ای

سری پریدیتور مخصوص گیمر‌های حرفه‌ای است. این سری از قوی‌ترین و به روز‌ترین کارت گرافیک‌ها و پردازنده‌های بازار بهره‌مند هستند. Predator Helios 300  در نسل جدید خود دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیت QHD با نرخ نوسازی 165 هرتز یا Full HD با نرخ نوسازی 360 هرتزی است و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه‌ای دارد. این لپ‌تاپ مجهز به سیستم خنک کنندگی نسل پنجم اختصاصی ایسر است. از نظر پورت‌ها بسیار مجهز است. پورت Thunderbolt 4، HDMI 2.1 و USB Type-A 3.2 از جمله‌ی آن‌ها است.

Predator Helios 500، Predator Triton 500، Predator Triton 300 و Predator Triton 300 SE از همین سری می‌باشند که با ظاهر و مشخصات بسیار متنوع و متناسب با سلایق و بودجه‌های مختلف در اختیار علاقه‌مندان به گیم قرار گرفته.

ظاهر گیمینگ و مجهز به نورپردازی RGB، پورت‌های متنوع، کیبورد‌های جذاب و با کیفیت و داشتن حالت Turbo از دیگر ویژگی‌های این سری است.

لپ‌تاپ‌های Chromebook ایسر مناسب برای وابستگان به اکوسیستم گوگل

اگر سرویس‌های اختصاصی گوگل جز جدایی ناپذیر از زندگی روزمره و یا حتی کاری شما است، Acer برای شما گزینه‌های بسیار جذابی را ارائه کرده است. از ویزگی‌های بارز این دست از لپ‌تاپ‌ها می‌توان به مصرف انرژی بسیار کم، امنیت بسیار بالا، وزن کم و قابل حمل بودن اشاره کرد.

یکی از بزرگترین نقد‌ها بر این سری از لپ‌تاپ‌ها عدم پشتیبانی Chrome OS از نرم‌افزار‌های ویندوزی است.

ایسر لپ‌تاپ‌های Spin 713، 311، 514، 314، 317 و تبلت Tab 10 برای کاربران اکوسیستم گوگل عرضه کرده است.

جمع بندی

همانطور که با هم دیدیم ایسر برای هر سلیقه و توان مالی گزینه‌ای را پیش پای خریداران قرار داده.

ما در فروشگاه هدیش طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌های این شرکت بزرگ تایوانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم. با دیدار از سایت فروشگاه اینترنتی هدیش می‌توانید از مشخصات فنی لپ‌تاپ‌های ایسر و دیگر برند‌ها با بهترین قیمت بازار مطلع شوید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن