تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796933345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه ی آنچه امنیت خودروی شما را تضمین می کند


واضح آرشیو وب فارسی::

خوشبختانه امروزه فناوری‌های زیادی وجود دارد که می‌توان به وسیله آن‌ها امنیت خودرو و سرنشینان را تضمین نمود. یکی از مهمترین این فناوری‌ها جی پی اس خودرو است. جی پی اس خودرو افراد را از سرگردانی در خیابان‌ها رهایی می‌بخشد. این محصول یکی از بهترین تکنولوژی‌های تولید شده به دست بشر بوده که قادر است با یک سیستم قوی موقعیت یا مسیر جغرافیایی را به کمک ماهواره به ردیاب انتقال دهد. با کمک این فناوری می‌توان در هر موقعیت جغرافیایی که باشیم مسیر را پیدا کنیم. به دلیل کاربردی بودن این  تکنولوژی می‌توان آن را بر روی انواع خودروهای شخصی، دولتی، نظامی، وسایل نقلیه بزرگ و حتی موتور سیکلت نصب نمود.


ردیاب خودرو

جی پی اس خودرو با ردیاب چه تفاوتی دارد؟

 خیلی از مواقع مخاطبان دستگاه ردیاب را با جی پی اس خودرو اشتباه می‌گیرند. حال آن که با کمی دقت می‌توان ارتباط میان این دو را با هم درک کرد. هر دستگاه ردیابی که بر روی یک خودرو و یا هر وسیله نقلیه دیگری نصب می‌شود دارای یک gps است که فرد را از مسیر و موقعیتی که در آن قرار دارد به کمک ماهواره‌ها آگاه می‌کند. جالب است بدانید که ۲۴ ماهواره جی پی اس خودرو شما حمایت کرده و اطلاعاتی همچون مکان جغرافیایی را در طول و عرض‌های متفاوتی بر روی گوشی شما نشان می دهند در این مواقع است که انسان از این ساخته دست بشر حیرت می‌کند.

دقت جی پی اس خودرو چقدر است؟

حتماً این سوال در ذهن شما هم پیش آمده که آیا میزان دقت جی پی اس خودرو درست است یا نه؟ چه مقدار مورد اعتماد می‌باشد؟ از آنجایی که این روش مسیریابی به عوامل متعددی بستگی دارد در برخی از مواقع میزان دقت آن به دست بازی قرار می‌گیرد. اما به طور کلی میزان دقت زیادی دارد و در بدترین شرایط جوی مانند باد، طوفان و برف نیز می‌تواند اطلاعات کامل و درستی را به مخاطب انتقال دهد. با توجه به این که نوع اینترنت مصرفی شما چگونه باشد سرعت آن نیز متفاوت است، اما با وجود سیگنال‌های قوی اینترنتی با سرعت بالایی داده‌ها انتقال داده می‌شوند. این میزان از دقت را می توان ۲ تا ۵ متر در نظر بگیریم که این میزان خطاها هیچ ایرادی را برای مسیریابی ایجاد نمی‌کند.

مهمترین کاربردهای جی پی اس خودرو کدامند؟

مهمترین کاربرد جی پی اس خودرو پیدا کردن درست مسیر در موقعیت‌های مختلف است. این امر در تاکسی‌های اسنپ که کارشان بسته به وجود جی‌پی‌اس است بسیار مشهود است. محل قرار گیری، مبدا و مقصد را همراه با موقعیت جغرافیایی به خوبی نشان می‌دهد. حتی غروب و طلوع خورشید را نیز اطلاع داده که این خصیصه در طول مسافرت کمک شایانی به افراد می کند به خصوص افرادی که ساعت‌های زیادی به دلیل مسافرکشی یا باربری در جاده هستند. یکی از کاربردهای ویژه‌ای که دارد ثبت مسیری است که خودرو طی می کند. ویژگی‌های مهم دیگری که دارد میزان سوختی که استفاده می‌کنید تا به مقصد برسید را نیز نشان می‌دهد. با این اوصاف هیچگاه در جاده‌ها بدون سوخت نمی‌مانید و سرگردانی در این بابت بی‌معناست.


جی پی اس خودرو

 جالب اینجاست که هر گونه رفتار ریز و درشتی را که با خودرو انجام دهید را ثبت می کند مانند تعداد توقف‌هایی که داشتید یا تعداد ترمزهایی را که انجام داده‌اید تا به مقصد برسید. وجود جی پی اس خودرو این امکان را به افراد می‌دهد تا بدون آنکه در شهرهای مختلف سرگردان شوند حتی بدون آنکه با آن شهر و جاده آن آشنا باشند در بهترین زمان به این نقطه یا مبدا برسند. طراحان جی پی اس‌ علاوه بر مکان نما بودن، راهنمایی از طریق صوت را نیز در آن تعبیه کرده‌اند. اعلان وجود غذاخوری، پمپ بنزین، تلفن، دوربین‌های راهنمایی و رانندگی و بسیاری عوامل دیگر را می‌توان از مزایا و قابلیت‌های دیگر جی پی اس دانست.

دوربین خودرو چگونه امنیت خودرو را افزایش می دهد؟

یکی از راه هایی که امنیت خودرو شما را می‌تواند بالا ببرد نصب دوربین درون ماشین یا خودرو می‌باشد. دوربین خودرو در زمانی که ماشین ربوده می‌شود یا افرادی بخواهند به ماشین صدمه بزنند و یا در مواقع تصادفات به کار می‌آید. این دوربین با دو لنز بسیار قوی حمایت شده و می‌تواند در نقاط مختلف از ماشین نصب شود. دنده عقب یکی از نقاط است که دوربین خودرو بر روی آن نصب می‌شود این خصیصه برای افراد که می‌خواهند پارک کنند بهترین کمک را می‌کند. می‌توان دوربین آن را بر روی ماشین و آینه جلو آینه بغل نیز نصب نمود تا در طول مسیر به خوبی اطراف ماشین را برای شما به نمایش بگذارد و حتی در برخی از دوربین‌ها این امکان وجود دارد که به صورت آنلاین تصاویر بر روی گوشی نمایش داده شود. در برخی از مواقع دوربین‌ها به طور خودکار با ارزشی که از سوی ماشین درک می‌کنند اقدام به فیلمبرداری و تصویربرداری می‌کند که این موضوع در هنگام تصادفات بهترین راه برای تشخیص میزان مقصر بودن شما در تصادف را به رخ می کشد.

دوربین بی سیم چیست؟

دوربین‌ها معمولا به دو روش بر روی هر خودرویی نصب می‌شوند دوربین‌های خودرو معمولاً با سیم کشی از خود خودرو برق می‌گیرند و یا به وسیله ی شارژ و باتری اقدام به فیلمبرداری می‌کند که دوربین‌هایی که با شارژ و باتری کار می‌کنند و نیازی به سیم‌کشی ندارند به آنها دوربین بی‌ سیم گفته می شود. دوربین‌های بی‌سیم معمولاً به صورت آنالوگ و دیجیتال هستند که نوع دیجیتالی آن بیشتر امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد چون به وای فای نیز وصل می‌شود و ارتعاشات و اختلالات بر روی کیفیت تصاویر آن اثر نمی گذارد. این دوربین بی سیم را علاوه بر آنکه بر روی خودرو می‌توان نصب نمود، در اتاق‌های شخصی، اتاق کودک یا ادارات، و اتاق کار نیز می توان به کار برد تا  بتوان به بهترین صورت مدیریت یک مکان را بر عهده داشت.


دوربین خودرو

خرید جی پی اس خودرو به صورت آنلاین

خرید اینترنتی جی پی اس خودرو در سایت‌های مختلفی انجام می‌شود اما ما امروز سایت دوربین مارکت را به شما معرفی می‌کنیم که علاوه بر فروش جی پی اس خودرو انواع دوربین‌های خودرو، دوربین بی سیم و مدار بسته را نیز به فروش می‌رساند. مهمتر از همه این موارد در نصب و راه‌اندازی این محصولات نیز تخصص عالی داشته و بهترین متخصصین این امر را برای نصب این تکنولوژی به شما معرفی می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر اقدام نمایید. https://doorbinmarket.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 433]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن