تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817518958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخذ گواهینامه بزرگ مقیاس هوشمند برای اولین بار در کشور !!


واضح آرشیو وب فارسی::

تاکنون چیزی در مورد گواهینامه بزرگ مقیاس هوشمند شنیده اید؟ امروز دنیا به سمتی رفته است که دوست دارد هر چیزی را هوشمند کند. این مسئله در زمینه حمل و نقل در تمامی شکل های آن نیز وجود دارد. به سیستم های هوشمند در حوزه حمل و نقل ITS گفته می شود. حال سوال اینجاست که که سیستم حمل و نقل در زمینه نقل و انتقال بار از نقطه ای به نقطه ای دیگر چگونه می تواند هوشمند باشد؟

به طور کلی برای پاسخ به این سوال ما باید تعریف دقیق و درستی برای هوشمندی در این زمینه پیدا کنیم. در حوزه حمل و نقل و به خصوص انتقال بار از یک نقطه به نقطه ای دیگر چه به صورت داخلی و چه به صورت بین المللی شرایط و فاکتورهای متعددی را می توانیم در نظر بگیریم. این فاکتورها عبارتند از:

  • نحوه حمل و نقل
  • نوع بار
  • نوع دستگاه حمل و نقل
  • مسئول حمل و نقل ( راننده و ... )
  • قیمت
  • بیمه نامه
  • بارنامه (بارنا‌مه‌ الکترونیکی)
  • شرکت حمل و نقل

این ها مهمترین مواردی است که باید در هوشمندسازی حمل و نقل و انتقال بار از یک نقطه به نقطه ای دیگر مورد توجه قرار بگیرد. حال به بررسی مهمترین این فاکتورها می پردازیم.


اخذ بزرگ مقیاس هوشمند توسط آسان بار
گواهینامه بزرگ مقیاس هوشمند، خدمات متناسب با نیاز

مهمترین شاخصه هوشمندسازی این است که خدمات متناسب با نیاز کاربر خودش را تعریف می کند. در واقع در سیستم سنتی این کاربر است که باید سعی کند بر اساس نیاز خود سرویس ها و خدمات یا کالاهای مختلفی را انتخاب کند و نیاز خود را باید متناسب با آن ها تعریف کند در حالی که در هوشمند سازی این خدمات است که خودش را همگام با نیاز مخاطب تعریف می کند.

بنابراین مهمترین مسئله و فاکتوری که در زمینه هوشمندسازی حمل و نقل و انتقال بار وجود دارد این است که کاربر می تواند بر اساس نیاز خود و نوع باری که در اختیار دارد خدمات مناسبی دریافت کند.

این فاکتور در کنار توانایی رهگیری آنلاین بار، صدور بارنا‌مه‌ الکترونیکی ، صدور بیمه نامه، شناخت کامل راننده  یا مسئول حمل و نقل، شناخت کامل وسیله، ارتباط مستقیم با شرکت حمل و نقل و ... می تواند عملا یک تجربه عالی برای صاحب بار را رقم بزند. به مجموعه این فعالیت ها در کنار یک دیگر هوشمندسازی حمل و نقل یا همان گواهینامه بزرگ مقیاس هوشمند گفته می شود.

شرکت آسان بار با همکاری و همراهی شرکت بوتان ران ( یکی از شرکت های زیر شاخه ای بوتان ) توانسته اند به عنوان اولین استارت آپ هوشمندسازی حمل و نقل در زمینه باربری باشند. آسان بار همانطور که از نامش پیداست سعی کرده است که خدمات را در ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهد. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن آسان بار هر نوع باری را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت به مقصد مورد نظر ارسال کنید. بارنامه شما به شما الکترونیکی و غیر حضوری صادر می شود. در این بین نیز نیازی برای حضور مستمر راننده و یا قهرمان جاده  در شرکت های حمل و نقل یا میادین باربری وجود ندارد. پس آسان بار یک بازی دو سر برد برای راننده و کاربر محسوب می شود.


اخذ بارنامه الکترونیکی در آسان بار

آیا شرکت های حمل و نقل کنار گذاشته می شوند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد هوشمند سازی و خدمات آسان بار پرسیده می شود این است که آیا در این مسیر شرکت های حمل و نقل کنار گذاشته می شود و خود آسان بار به عنوان یک واسطه میان کاربر و راننده یا قهرمان جاده وارد کار می شود؟

باید گفت که خیر! در واقع آسان بار سازو کاری مانند تاکسی های اینترنتی ندارد. آسان بار قصد ندارد که میان کاربر و شرکت حمل و نقل بایستد. بلکه کاملا برعکس آسان بار قصد دارد بر اساس هوشمند سازی رابطه میان کاربر، شرکت حمل و نقل و راننده را مدیریت کند. این کار برای هر سه گروه مفید خواهد بود. مهمترین فایده ای که در این بین وجود دارد این است که در این پروسه زمان صرفه جویی می شود.

از طرف دیگر نمی توانیم صدور بارنامه را دست کم بگیریم. این کار باید توسط خود شرکت های حمل و نقل انجام بگیرد و آسان بار تنها سعی می کند این کار را راحت تر و ساده تر انجام دهد. در کلام ساده تر آسان بار کاری می کند که خدمات شرکت حمل و نقل به شکل درست تر در اختیار کاربر قرار بگیرد و امکان دسترسی های کاربر به این خدمات بیشتر باشد.


اخذ بارنامه از آسان بار

بارنامه چیست؟ صدور بارنا‌مه‌ الکترونیکی

به طور کلی بر اساس قانون هر باری که بخواهد از نقطه ای به نقطه دیگر چه به صورت داخلی چه به صورت بین المللی منتقل شود نیاز به مجوز دارد. این مجوز توسط شرکت های حمل و نقل داده می شود که به آن بارنامه گفته می شود. البته لازم نیست شما پاسخ دقیقی برای سوال بارنامه چیست داشته باشید. این کاری است که توسط آسان بار و شرکت های حمل و نقل طرف قرارداد به صورت الکترونیکی و سریع صادر می شود. تنها لازم است که شما اطلاعات دقیق خودتان و بار مد نظر را در اختیار آسان بار گذاشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 422]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن