تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808209023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با بهترین و سریع ترین فروشگاه الماس بازی فری فایر در ایران


واضح آرشیو وب فارسی::

بازی فوق العاده جذاب، هیجان انگیز و اعتیاد آور گارنا فری فایر به سبک Survival و اکشن ساخته شده است. در طول بازی شاهد صحنه های گرافیکی جذاب و صداگذاری های عالی و با کیفیتی خواهید بود که تجربه بازی را برای کاربر به یاد ماندنی خواهد کرد. در ابتدای بازی شما به همراه 49 گیمر دیگر در نقشه ای قرار خواهید گرفت و در طول زمان بازی هر مرحله باید تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید علاوه بر کسب امتیازات متنوع و جمع آوری جم و الماس که به ارتقا سطح بازی شما کمک خواهد کرد، از قرار گرفتن در تله ی حریفان خودداری کنید و جان خود را نیز در طول بازی نجات دهید.

 در طول انجام مراحل این بازی شما از ابزار متنوعی برخوردار خواهید بود که علاوه بر جذاب تر شدن روند بازی به جمع آوری امتیاز و به نجات شما از موقعیت های حساس و خطرناک بازی کمک خواهد کرد.



محبوبیت بازی Free Fire در میان گیمرها

بازی گارنا فری فایر ابتدا در سال 2017 توسط 111Dots Studio روی پلتفرم اندروید و IOS برای استفاده عموم مردم انتشار پیدا کرد. این بازی جذاب از همان ابتدای امر جایگاه ویژه ای بین گیمرها پیدا کرد و در سال 2019 بالاخره این بازی به دلیل برخوردار بودن از گیم پلی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور خود حائز بیشترین دانلود در سراسر دنیا شد. همچنین محبوبیت این بازی بین کاربران اندرویدی باعث دریافت جایزه ای دیگر از فروشگاه Google Store به عنوان محبوب ترین بازی اندرویدی در همین سال شد.

 

آشنایی با جم بازی فری فایر (Garena Free Fire Gem)

برای آزاد کردن قابلیت های مختلف و لذت بخش تر کردن تجربه این بازی نیاز به استفاده از الماس یا جم بازی فری فایر می باشد. قابلیت هایی از جمله استفاده شخصیت های مختلف بازی، اسلحه های فوق العاده که قابلیت های مختلفی دارند، پوسته های متفاوت بازی، نقشه های گوناگون و...

این بازی در حدود 37 کاراکتر مختلف دارد که هرکدام از این کاراکترها دارای ویژگی های خاصی هستند که بسته به نوع کاراکتر و میزان سطح بازی گیمر قابل ارتقا می باشد. برای استفاده از این قابلیت های جذاب و متنوع که پیش از این اشاره کردیم نسازمند استفاده از الماس و یا جم های مخصوص بازی هستیم. جم فری فایر را می توان از راه های مختلفی به دست آورد.



روش های دریافت جم بازی فری فایر

  1. از طریق خرید کارت جم با پرداخت آنلاین : راه حلی مطمئن و ساده به جهت استفاده از حداکثر قابلیت های این بازی

 

  1. استفاده از کد های بازی : این کد ها تنها در برخی از موقعیت های جغرافیایی قابل استفاده هستند که می توان با تغییر دادن سرور خود از آنها استفاده کنید. این متد به دلیل داشتن پیچیدگی در راه اندازی و یافتن سرور، مخصوص گیمرهای کمی حرفه ای تر می باشد

 

 

  1. استفاده از اپلیکیشن های رابط: استفاده از برنامه های متفرقه موجود در استورهای اندروید و IOS که با محبوبیت بازی فری فایر، روز به روز در حال گسترش هستند. این برنامه ها در ازای استفاده از آنها و صرف وقت بیش اندازه زیاد مقدار کمی جم یا الماس در اختیار شما قرار می دهند که متاسفانه در اکثر مواقع نیز امکان انتقال آنها به حساب شما وجود ندارد

 

  1. هک کردن بازی : روشی با ریسک فوق العاده بالا که به هیچ وجه مورد تایید نبوده و شرکت سازنده بازی در مورد استفاده از این روش به کاربران خود هشدار داده است. توجه داشته باشید که در این روش امکان بن شدن اکانت گیمر برای همیشه وجود خواهد داشت.

 

خرید جم از بهترین و سریعترین فروشگاه داخلی

 

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم سریعترین و مطمئن ترین راه برای استفاده از قابلیت های بازی فری فایر، خرید جم با پرداخت پول نقد است. سایت های زیادی در این رابطه فعالیت می کنند که متاسفانه به دلیل طولانی بودن مدت زمان انتقال جم از طریق این سایت ها، امکان استفاده از قابلیت های جم برای گیمر ها با تاخیر فراهم می شود. سایت آسان جم به عنوان بهترین و سریع ترین فروشگاه الماس بازی فری فایر در ایران در این رابطه می تواند به عنوان مرجعی برای خرید های شما باشد. 



با استفاده از خرید بسته های مختلف جم و الماس از این سایت شما می توانید از تمام قابلیت های خود برای مبارزه و نبرد در میدان جنگ بازی فری فایر استفاده کنید و هر مرحله برای شما به هیجان انگیز ترین مرحله تبدیل خواهد شد. سایت آسان جم با پشتیبانی بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته علاوه بر انتقال سریع جم به حساب کاربران، آماده پاسخگویی به سوالات شما نیز می باشند.

به منظور پاسخ به خواسته های هر نوع گیمر، بسته های مختلفی از جم ها در اختیار کاربران قرار گرفته است. سایت های فعال در این زمینه قیمت های متنوعی از بسته ها ارائه می دهند. این در حالی است که سایت آسان جم علاوه بر امکان انتقال جم ها در کمترین زمان ممکن، بهترین قیمت ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

روش خرید نیز بسیار ساده است:

  1. بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید
  2. در صفحه ی بعدی که برای شما باز می شود با دقت اطلاعات کاربری خود را وارد کنید
  3. با تایید اطلاعات کاربری خود وارد صفحه پرداخت می شوید و پس از پرداخت بسته مورد نظر در کمترین زمان ممکن به حساب کاربری شما انتقال خواهد یافت 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2863]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن