تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797102637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی به روش سئوبهینه


واضح آرشیو وب فارسی::

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی یکی از چالش های است که مالکین این نوع سایت ها به دنبال افزایش تعداد رقبا با آن روبرو هستند. در بیشتر مقالات و آموزش ها ، صرفا به توضیح سئو سایت فروشگاهی آنلاین پرداخته می شود و با جزئیات روش ها و نحوه افزایش بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی توضیح داده نمی شود. به همین دلیل در این مطلب روش های پیشنهادی سئوبهینه برای به حداکثر رساندن و افزایش کسب درآمد یک فروشگاه اینترنتی را توضیح می دهیم و به کمک این روش ها می توانید به راحتی سود و درآمد بیشتری از سایت فروشگاهی خود کسب نمایید ، برخی از این روش ها کاملا رایگان هستند و برخی دیگر مانند تبلیغات کلیکی موتورهای جستجو را می توانید با پرداخت هزینه انجام دهید.



اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا از طریق وب سایت analyser.seobehine.ir به بخش بررسی سئو سایت سئوبهینه مراجعه کنید و با 50 ابزار تحلیلی رایگان وضعیت سایت خود را بررسی کنید. همچنین آدرس اصلی سئوبهینه ، seobehine.ir است که جهت مشاوره ، آموزش و انجام پروژه های بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی در اختیار شما خواهد بود.

چرا افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد؟

با ورود بسیاری از کسب و کارهای سنتی به فضای مجازی و ایجاد کسب و کارهای جدید در اینترنت ، رقابت زیادی در فروش هر نوع محصولی ایجاد شده است. طبیعتا قصد مالکین وب سایت ها افزایش سود و فروش بیشتر است تا ورود انها به فضای مجازی و سرمایه گذاری در این حوزه را توجیه پذیر نماید. افزایش بازدید سایت تاثیر کاملا مستقیمی بر افزایش فروش و سود بیشتر دارد. ولی فقط داشتن یک سایت فروشگاهی نمی تواند تضمین کننده سوددهی باشد. شما باید علاوه بر طراحی یک سایت ریسپانسیو و با امکانات کامل فروشگاهی ، تکنیک های سئو ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و تبلیغات موتورهای جستجو ، بازدید سایت خود را افزایش دهید. بازدید سایت یعنی افزایش شانس فروش و کسب درآمد بیشتر. البته نه هر بازدیدی! بلکه بازدید طبیعی و به کمک روش های استاندارد و براساس اصول موتور جستجوی گوگل. به یاد داشته باشید که با توجه به تقویت و بروزرسانی الگوریتم های رتبه بندی و ایندکس سایت به هیچ وجه نمی توانید گوگل را دور بزنید و هر روش غیرطبیعی و متقلبانه ای برای افزایش بازدید سایت را از ذهن خود خارج کنید.

در ادامه و پس از اینکه توانستید کاربران زیادی به سایت خود روانه کنید ، باید بتوانید آنها را متقاعد به خرید محصولات خود کنید که رعایت اصول تجربه کاربری ، قیمت های رقابتی ، ارتباط صحیح با مشتری ، درج اطلاعات کامل محصولات ، دسته بندی محصولات ، امکان مقایسه چند محصول ، درج نظرات کاربران و تجربه خرید ، استفاده درست از دکمه های CTA نکاتی هستند که در افزایش فروش فروشگاه اینترنتی اهمیت دارند.

 

چگونه فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهیم؟

برای اینکه بدانید چگونه فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید چند روش فوق العاده به شما معرفی می کنیم و امیدواریم با اجرای این روش ها کسب و کار شما رونق گرفته و درآمد قابل قبولی را کسب نمایید. یک مطلب بسیار مهم برای دسته بندی محصولات فروشگاه اینترنتی ، دسته بندی محصولات در فروشگاه اینترنتی چگونه انجام می شود؟ برای مشاهده کلیک کنید

یک کمپین فیس بوک اجرا کنید

تبلیغات در فیسبوک به دلیل کاربران بالایی که دارد بسیار اثربخش است. شما می توانید با راه اندازی یک صفحه برای فروشگاه اینترنتی خود در فیسبوک بصورت مستقیم با بسیاری از کاربران در ارتباط باشید. نوع دیگری از تبلیغات در فیسبوک وجود دارد که بصورت کلیکی هستند و باید به ازای آنها هزینه پرداخت کنید و به دلیل اینکه فیسبوک دیتابیس کاربران را براساس ویژگی های همچون سن ، جنس ، محل سکونت و... دسته بندی می کند ، به راحتی می توانید به مشتریان مناسب برای فروشگاه خود دست پیدا کنید و فروش را افزایش دهید.

از Google Ads استفاده کنید

گوگل ادوردز یا گوگل ادز نیز یکی از بهترین روش ها برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی است. این روش جز تبلیغات ppc و بازاریابی موتورهای جستجو محسوب می شود و به ازای محصولات یا عبارات کلیدی مدنظر شما ، لینک صفحات سایت شما در صفحه اول گوگل و بالای نتایج با علامت ad قرار داده می شود و به ازای هر کلیک مبلغی از شما دریافت می شود. در مقاله گوگل ادوردز یا سئو! کدام یک برای فروشگاه شما بهتر است؟ توضیحات کاملی در مورد تبلیغات کلیکی گوگل ارائه شده است.

از تبلیغات bing استفاده کنید

تبلیغات بینگ نیز مشابه گوگل ادوردز است و می تواند به افزایش بازدید فروشگاه شما کمک کند. البته به دلیل کاربران بسیار کمتر bing نسبت به گوگل ، بازدهی این روش برای کسب و کارهای ایرانی کمتر است ، اما هزینه های تبلیغات نسبت به گوگل پایین تر هستند.

یک وبلاگ فعال برای فروشگاه خود راه اندازی کنید

برای فروشگاه اینترنتی خود یک بخشش وبلاگ راه اندازی کنید و بصورت مستمر اقدام به انتشار مقالات آموزشی ، تحلیل محصولات ، مقایسه محصولات ، نقاط ضعف و قوت و... بپردازدید. یکی دیگر از روش های تولید محتوا مصاحبه با تولیدکنندگان محصولات است. همچنین می توانید با مشتریان در رابطه با تجارب خرید یک محصول خاص مصاحبه کنید و در وب سایت خود قرار دهید. در میان فاکتورهای سئو ، تولید محتوای جدید و غیرتکراری بیشترین نقش را در افزایش بازدید و فروش فروشگاه های اینترنتی دارد.

خبرنامه و ایمیل مارکتینگ را شروع کنید

کاربران ورودی به سایت را حتی اگر خریدی نکنند به راحتی از دست ندهید. می توانید با ایجاد یک فرم خبرنامه ایمیل یا اطلاعات تماس کاربران را دریافت کنید و با ارسال خبرنامه ، تخفیفات دوره ای ، بازاریابی ایمیلی هدفمند را راه اندازی کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از روش های عالی برای افزایش بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی است که کاربران را بصورت مستقیم به وب سایت شما روانه می کند.

اپلیکیشن اندروید یا ios برای فروشگاه اینترنتی طراحی کنید

استفاده از تلفن های همراه هوشمند و توسعه تکنولوژی های موبایل ، ضرورت طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه های اینترنتی را افزایش داده است. اپلیکیشن های اندروید و iosموجب سهولت دسترسی به فروشگاه می شوند و کاربران در هر ساعت از شبانه روز می توانند از شما خرید کنند.

ارسال پست به عنوان مهمان در وب سایت های دیگر

می توانید در وب سایت های تفریحی ، خبری ، تحلیلی که سایت های معروف و پربازدیدی هستند اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی یا پست مهمان کنید. تولید محتوای باکیفیت و درجه یک برای بسیاری از سایت ها اهمیت دارد و شما می توانید با ایجاد یک محتوای عالی از مدیران سایت های پربازدید بخواهید آن را در وب سایت خود منتشر کنند و سپس لینک منبع را وب سایت خود معرفی کنید.

سئو سایت را متوقف نکنید

هیچگاه سئو سایت را متوقف نکنید. حتی اگر به رتبه اول گوگل رسیدید ، سئو را فراموش نکنید. هر فروشگاه اینترنتی رقبای زیادی دارد و مرتبا به تعداد رقبا افزوده میشود ، پس امکان از دست دادن جایگاه در نتایج گوگل وجود دارد. از  طرفی برای افزایش هرچه بیشتر فروش فروشگاه اینترنتی ، سئو تمامی صفحات ، محصولات و دسته بندی ها ضرورت دارد و در طول زمان نیز که محصول جدید اضافه می شود حتما باید با رعایت اصول سئو باشد.

لینک سازی در شبکه های اجتماعی

و در نهایت ، از قابلیت های شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام به هیچ وجه غافل نشوید و سعی کنید با لینک سازی در شبکه های اجتماعی ، سایت و محصولات فروشگاه خود را به کاربران معرفی کنید. طبق تحقیقات انجام شده ، اینستاگرام در حال حاضر بیشتری تاثیر را در افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی در میان سایر شبکه های اجتماعی دیگر دارد.

این 9 روش را به هیچ وجه فراموش نکنید ، زیرا بیشترین تاثیر را در فروش یک فروشگاه اینترنتی دارند و می تواند در کسب درآمد شما نقش کلیدی ایفا کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت فروشگاهی و بهینه سازی انواع سایت ها می توانید به وب سایت سئوبهینه به آدرس seobehine.ir  مراجعه نمایید و یک پروپوزال رایگان ، آنالیز رایگان سایت بصورت نامحدود برای هر وب سایتی که مدنظر شماست ، مقالات رایگان آموزش سئو بهره مند شوید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن