تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796362740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الماس درخشان صنعت بازی : 10 بازی برتر راکستار


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
rockstar
(به قلم دکتر بهزاد کریمی) در سال‌های اخیر کمپانی‌های بسیاری دست به ساخت بازی‌های شگفت انگیز و بزرگ زده‌اند. بازی‌هایی که شاید تا مدت‌ها در اذهان باقی بمانند یا بازی‌هایی که از بخت بد فراموش می‌شوند. یکی از این کمپانی‌های بزرگ و سمج! نیز Rockstar بوده است.کمپانی مذکور در سال 1998 تاسیس شد و از زمان ایجاد، بازی‌هایی ساخته و منتشر کرده که هم‌اکنون جزو بزرگ‌ترین آثار تاریخ ویدیوگیم می‌باشند. با این که تک تک بازی‌های راکستار شاهکار نبوده‌اند، اما در نسبتی کلی می‌توان عملکرد آنان را فوق العاده دانست. در مقاله‌ی پیش رو قصد داریم که بزرگ‌ترین بازی‌های راکستار را در فهرستی ده تایی خدمت شما ارائه کنیم.  
warriors
10-The Warriors   این بازی از مواردی است که اکثر مردم نمی‌دانند توسط راکستار ساخته شده و هنگام رده‌بندی بازی‌های مورد علاقه خود از راکستار، یادی از آن نمی‌برند. با این که ساخت چنین عنوانی‌ با الهام از فیلم سینمایی‌اش ریسک بزرگی به نظر می‌رسید، اما راکستار توانست نشان دهد که با اقتباس نیز می‌توان آثار خوبی تولید کرد. این بازی با وفادار ماندن به فیلم اصلی، ارائه‌ی یک گیم‌پلی زیبا و صحنه‌های به یادماندنی هنوز هم از عناوین خوبی است که امروزه می‌توان تجربه کرد.
manhunt
  9-Manhunt   با این که من‌هانت برای بسیاری از گیمرها تجربه‌ای ناخوشایند و بسیار خشن به همراه داشت و شما را به کشتن دشمنان با سیم لخت یا خفه کردن آنها با پلاستیک ترغیب می‌کرد، اما در مجموع یک بازی بسیار سرگرم کننده بود. این بازی نخستین تجربه‌ی راکستار در حوزه‌ی عناوین مخفی کاری بود و شخصیت اصلی که در شرایطی بحرانی قرار دارد، باید مراقب خطرات و شکارچی‌هایی که در تمام گوشه و کنار منتظرش هستند باشد. در عین حال باید سعی کند خود را نجات دهد و درامان بماند. بازی از همان ابتدا تا پایان لحظاتی تنش زا خلق می‌کند و برای کسانی که از خشونت بسیار بالا زده نمی‌شوند و مشکلی با آن ندارند، عنوانی خارق العاده است.
max payne 3
  8-Max Payne 3   مجموعه مکس پین بازی‌ای بود که راکستار نسخه سوم آن را برای خود گرفت. این بازی به دلیل ادامه دادن پایان نسخه دوم با ایده و تفکر متفاوت بسیار سرشناس شد. این نسخه از بازی بر زندگی مکس در برزیل تمرکز داشت و او را به عنوان یک مامور امنیتی نشان می‌داد که هر که را که سر راهش قرار می گرفت از پای در می آورد. تیراندازی‌های داخل بازی با گرافیک بالای آن به خوبی عجین شده بودند. با این‌که مکس پین در رتبه نخست بازی های راکستار قرار ندارد اما باز هم عنوانی است که هر گیمری باید آن را تجربه کند.  
gta 3
7-Grand Theft Auto III   جی تی ای ۳ نخستین بازی از مجموعه ای است که وارد این لیست می شود اما مطمئناً آخرین آنها نیست جی تی ای ۳ نه تنها یکی از بهترین بازی های راکستار، بلکه یکی از بهترین بازی‌ها در تاریخ ویدیوگیم می‌باشد. این عنوان طراحی آثار جهان باز را وارد فاز دیگری کرد و با ارائه جهانی سه‌بعدی باعث شد که بازی های بسیاری از این محصول الگو گرفته و جهانی پر از جرم و جنایت را تبدیل به یک سرگرمی موفق نمود. پس از فرار از ماشین حامل زندانی ها شما بلافاصله دستور می یابید که پله‌های جرم و جنایت را یکی پس از دیگری طی کنید و این کار چه با آدم کشی و چه با حمل و نقل مواد غیر قانونی انجام می یابد. ما وارد جزئیات دیوانه‌وار کارهایی که می‌توانید به میل خود انجام دهید نمی‌شویم.  
gta vice city
6-Grand Theft Auto: Vice City   جی تی ای وایس سیتی توانست داستان و عمق بازی را نسبت به جی تی ای ۳ افزایش دهد که این بازی یکی از بزرگترین تنظیمات در میان تمام بازی‌های ویدیویی را داشت شما در جی تی ای وایس سیتی نسبت به جی تی ای های قبلی روند کنتری در کسب قدرت خواهید داشت اما این مورد به هیچ وجه بد نیست. بازی احساسی ناب و زیبا به شما می‌دهد که هیچگاه قدیمی نمی‌شود و موسیقی متن آن نیز یکی از بهترین‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی است.  
gta san andereas
5-Grand Theft Auto: San Andreas   دلیل اینکه جی تی ای سن اندریاس به چنین رتبه بالایی در لیست می‌رسد این است که بازی از زمان خود بسیار جلوتر بود و توانست عناوین جهان‌باز را به مرحله‌ای برساند که بعدها عنوانی همچون اسکایریم توانست به سطح آن برسد. داستان جی تی ای سن اندریاس با الهام از فیلم‌های گنگستری دهه ۹۰ میلادی ساخته شده بود و روایت داستان سی جی را داشت که پس از مرگ مادرش به خانه برگشته و با خانواده گروو استریت دوباره هم پیمان میشد. بازی نه تنها یکی از بهترین روایات داستانی در تاریخ جی تی ای را داشت بلکه با ارائه‌ای نوین از شهرهای لوس آنجلس، لاس وگاس و سانفراسیسکو به شهرت بسیاری رسیده و فرصت های زیادی برای کسانی که بازی را تجربه می‌کردند فراهم آورد.
red dead redemption
4-Red Dead Redemption   رد دد ریدمپشن که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد هنوز هم جای بحث زیادی برای بازیکنان ایجاد کرده و بسیاری معتقدند که این عنوان بهترین بازی راکستار می باشد. راکستار با روایت داستان خارق العاده جان مارستون نشان داد که او در پی اصلاح گذشته بد خود می‌باشد و با این داستان توانست یکی از بهترین داستان ها در بازی‌های ویدیویی را خلق کند. راکستار با ارائه نقشه‌ای بزرگ و با جزئیات زیاد توانست احساس واقعی حضور در غرب وحشی را به بازیکنان ارائه دهد که این امر رد دد ریدمپشن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی نمود.  
bully
3-Bully   شاید در نگاه اول ساخت یک بازی ویدیویی که در مدرسه جریان دارد احمقانه یا حتی مسخره به نظر برسد اما راکستار توانست همه اینها را کنار گذاشته و یکی از بزرگترین بازی های زمان را با بولی بسازد. این بازی احساسی شبیه به جی تی ای داشت اما در مدرسه جریان داشت و مقدار خشونت نیز پایین آورده شده بود. بازی اگرچه دارای انواع بمب یا اسلحه‌های مختلف نبود، اما باز هم داستانی جالب و سرگرم کننده که مردم را راضی نگه دارد با خود داشت. با اینکه ساخت این بازی برای راکستار همانند ریسکی بزرگ به حساب می‌آمد، اما وقتی می‌بینیم که چقدر ساخت دنباله برای این بازی خواهان دارد، ارزش آن مشخص شده و می‌بینیم که سازندگان فقط به دنبال نشان دادن خشونت و دعواهای سطحی آن نبودند.  
red dead redemption 2
2-Red Dead Redemption II   آخرین بازی ساخته شده توسط راک استار رد دد ریدمپشن ۲ موفقیت بسیار بزرگی برای کمپانی بود و با نقشه‌ی بسیار بزرگ و پر از جزئیات خودش توانست در کنار گرافیک خارق العاده و داستانی عالی لیاقت خود برای این موفقیت را به همگان نشان دهد. هر چیزی که در بازی وجود دارد لذت و خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و می‌توانید با یک فعالیت مشخص تا ساعت‌ها سرگرم شوید. اما چیزی که بازی را از باقی هم‌قطاران خود جدا می کرد داستان کاملاً زیبا و استاندارد آن بود. این بازی کاملاً به نسخه قبل مرتبط بود و گذشته کاراکترها را نشان می داد و با این حال توانست بازی بسیار خوب و درجه یکی باشد.  
gta v
1-Grand Theft Auto V   شاید خیلی‌ها معتقد باشند که رد دد ریدمپشن و دنباله آن بهترین بازی راکستار بود اما وقتی پای جی تی ای وی به داستان باز می شود می بینیم که این عنوان با جهان بازی بسیار بزرگ و شگفت انگیز توانسته بهترین روایت داستان ساخته شده توسط راک استار را داشته باشد. راکستار با روایت داستان 3 شخصیت متفاوت و منحصر به فرد توانست به شکل عجیبی آن‌ها را با یکدیگر آمیخته و مجموعه جی تی ای را وارد مرحله جدیدی بکند علاوه بر این افزوده شدن بخش آنلاین نیز سرگرمی بازی را به شدت بالا برد و عناصر بسیار بیشتری به بازی افزود که در نقشه و دیالوگ‌ها تاثیر بسیاری گذاشت.   نظر شما چیست دوستان؟ بهترین بازی راکستار از دیدگاه شما کدام است؟



26 شهريور 1399





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن