تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818198291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: گاهی اوقات که صدای شخصیت‌ها با صدای محیط ترکیب می‌شود یا زمانی که مجبورید بخاطر بیدار نشدن بچه‌ها، صدا را پایین بیاورید، زیرنویس‌ها به شما کمک می‌کنند تا از جزئیات مکالمه‌ها آگاه شوید. گاهی اوقات هم زیرنویس‌ها به شما در درک حقیقت یک بازی کمک می‌کنند. هنگام تجربه Shadow of the Tomb Raider من مورد آخر را تجربه کردم. در جریان 45 دقیقه تجربه عنوان ماجراجویی جدید Eidos Montreal چند زیرنویس توجه من را جلب کردند و به نوعی تجربه Tomb Raider مدرن را خلاصه می‌کردند. زیرنویس‌هایی مانند: (تلاش بیهوده) (تلاش بیهوده) (مرگ)
خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider
"عناوین سری Tomb Raider در زمان‌هایی که لارا مشغول کاوش در مقبره‌ها است در اوج خود قرار دارند و Shadow از این قائده مستثنا نیست." با ویژگی‌های خوب شروع کنیم. Shadow of the Tomb Raider عنوان زیبایی است. شخصیت‌ها به شدت پرجزئیات هستند و در میان پرده‌ها رفتار طبیعی دارند (چشمان لارا احتمالا واقع گرایانه‌ترین چیزیست که در تابحال در یک بازی ویدیویی دیدم). همچنین تمرکز بالایی نیز صرف طراحی محیط‌ها و پرداختن به جزئیات شده. مرحله‌ای که من تجربه کردم از شهری در مکزیک آغاز می‌شد که روز مردگان را جشن می‌گرفت. در تعقیب شخصیت بد داستان، مردی به نام دومینگِز که بخش‌های از مکزیک را برای شکار یک نشان مایایی حفاری کرده، دقتی که صرف طراحی محیط‌ها شده توجه‌ام را جلب به شدت جلب کرد. شمع‌ها، نمادها، نان و میوه و تصاویر و هر چیز دیگری که در محیط اطرافتان می‌بینید، ترکیب شده‌اند تا حس واقع گرایایی را در طراحی شهر ایجاد کنند. در مسیر حتی به یک گروه اجرای مسیقی زنده هم بر خوردم. لارا با خونسردی از میان جمعیت می‌گذرد، این صحنه یادآوری سکانس‌های مشابه در مراحل آرماش قبل از طوفان عناوین سری Uncharted همراه با نیتن دریک است.
خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider
"Shadow of the Tomb Raider  تماشایی و به شدت پرجزئیات است." حال و هوای داستانی این قسمت به شدت توجه من را جلب کرد. همیشه مجذوب تمدن مایاها و داستان‌های عجیبی غریبی بودم که به آنها ارتباط داده می‌شود، The Mysterious Cities of Gold یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های دوران کودکیم بود. داستان Shadow of the Tomb Raider دقیقا همان چیزی است که از یک داستان مرموز مایایی انتظار دارم: قدرت‌های باستانی، یک تمدن گم شده، اهرام جادویی و همه چیزهای جذابی که با خورشید در ارتباط هستند. لارا خنجری باستانی که به نظر می‌رسد کلیدی است برای پایان دادن به حیات دنیا را با خارج کردن از یک محراب بدست می‌آورد. این خنجر دقیقا همان چیزی است که دومینگز نیز برای یافتن آن به شدت تلاش می‌کند. دومینگز موفق به دستگیر کردن لارا می‌شود و به او می گوید با در آوردن خنجر، آخرالزمان را با یک سونامی آغاز کرده است. لارا که پریشان شده سعی می‌کند حرف دومینگز را باور نکند اما در همین لحظه یک موج غول پیکر با تخریب ساختمان ها و ماشین و کشتن چند نفر  وارد روستا می‌شود و حال لارا باید برای زنده ماندن تلاش کند.
خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider
و  از دیگر ویژگی‌های خوب: Shadow of the Tomb Raider دارای بخش‌های اکتشافی در مقبره‌ها است. پس از آنکه لارا به محل حفاری نیروهای دومینگز می‌رسد، متوجه یک مقبره مایایی در قلب یک غار آبی می‌شود. غار مکان بسیار عظیمی است، بسیار پرجزئیات و با طراحی هوشمندانه و وابسته به بسیاری از مکایک‌های لارا. در مسیر به دست آوردن نشان مایایی شما باید شنا کنید، بپرید، بالا بروید و معمایی هوشمندانه در کار با تناب را حل کنید تا بتوانید جایزه خود را بدست آورید. در درون غار، لارا تنهاست، شما و زمزمه‌های گاه و بی گاه او. گشت و گذار در مقبره‌ها در این قسمت بسیار جذاب خواهد بود.
خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider
"تمام چیزی که از کوهنوردی و چالش‌های آن انتظار دارید در این قسمت به بهترین شکل پیاده‌سازی شده است." از مکانیک‌های بسیار لارا گفتیم، لارا در این زمینه بی نیاز است و این ویژگی خوبی است چرا که در پیشرفت او تنوع را حس خواهید کرد. او می‌تواند از سطوح مشخص با تیشه صخره نوردی خود بالا برود، فرود بیاید، بر روی دیوار بدود، با کمان خود تیرهای تناب دار شلیک کند و بسیار کارهای جذاب دیگر. هرگز احساس نخواهید کرد که راه‌های مختلفی در نحوه پیشرفت یا حل کردن معماها وجود دارد، به هیچ وجه با یک عنوان سندباکس طرف نیستیم، اما Tomb Raider برای کارهای مختلف آنقدر ابزار در اختیار شما قرار داده که در هر حرکت تازگی را احساس خواهید کرد.
خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider
"لارا در Shadow یک ماشین کشتار بی رحم است." حال زمان آن است که در مورد موارد بد صحبت کنیم. Shadow of the Tomb Raider داستان اصلی لارا را پایان می‌دهد، و می‌پذیرم که لازم است حال و هوای سری در تمامی نسخه‌های بازآفرینی (سه گانه Tomb Raider) یکسان باشد و از یک فرمول پیروی کند اما بد نمی‌شد اگر کمی هم چاشنی فان به این حال و هوا اضافه می‌شد. Shadow of the Tomb Raider به شدت جدی و بی‌رحم است. در شخصیت لارا تنوع دیده نمی‌شود و یکنواخت است، البته چیزی که او در موردش صحبت می‌کند همواره فوق‌العاده مهم است و ما هر بار باید جدیت او را بیشتر و بیشتر درک کنیم. Shadow of the Tomb Raider نمونه یک عنوان تاریک و جدی است. لارا به وضوح با تمامی مشکلات و رنج‌هایی که در مواجهه با قتل عام‌های عناوین قبلی سری احساس کرده، کنار آمده و به یک ماشین کشتار تبدیل شده است. حال او خنجر خود بی پروا درون سینه، کمر و گردن دشمنان فرو می‌کند. بیشتر از هر زمان دیگر، او به یک قاتل در عناوین سری Ubisoft شباهت دارد، یک مامور 47، یک ابر سرباز عناوین سری تام کلنسی. با این حال من سعی کردم هدف لارا برای کشتن هزاران آدم بد را بپذیرم، به هر حال او برای نجات دنیا تلاش می‌کند. عناوین سری Uncharted ساخته Naughty Dog نیز از مشکلی مشابه در زمینه تعامل گیم‌پلی با روایت داستان رنج می‌برد. زمان‌هایی که شما از تیراندازی‌های خونین و کشتن ده‌ها انسان ناگهان به صحنه‌‌هایی احساسی سوییچ می‌کنید و شوخ طبعی‌های نیتن دریک را می‌شونید اما من همچنان این عناوین را دوست دارم. اما در پایان چالش‌های مرگبار Tomb Raider رفتار لارا حس پوچی را القا می‌کند، او خسته‌کننده و خصوصیات شخصیتی جذابی ندارد. در تجربه دمو، مشتاق بازگشت اقتدار لارا در عناوین ساخته استودیو Core Design بودم و به این فکر می‌کردم که تجربه یک Tomb Raider جدید با لارا کرافت بالغ‌تر چگونه خواهد بود. من Shadow of the Tomb Raider را با حتی با این نسخه از لارا کرافت کنار نخواهم گذاشت اما شک دارم تا  پایان داستان هم تغییری در او ایجاد شود.
خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider
"Shadow of the Tomb Raider از جایی آغاز می‌شود که لارا با بیرون کشیدن یک خنجر از محراب خود آخرالزمان را آغاز می‌کند. " و در پایان، چیزهای زشت. دمویی که من تجربه کردم، یک بخش مبارزه مخفی کاری هم داشت که پس از خارج کردن نشان مایایی ار محراب خود آغاز می‌شد و باید از میان مخروبه‌های سست و بناهای لرزان برای فرار و بقا تلاش می‌کردم. در این صحنه سیستم حرکتی نامطمئن بود و شوتینگ نیز کمی نامتعادل و البته تغییراتی هم گاها در مدل شخصیت ایجاد می‌شد. در این سکانس با چند باگ مواجه شدم و همچنین دوربینی که تصمیم نداشت از پشت کاور بیرون بیاید. Eidos Montreal چند ماه برای رفع تمامی این مشکلات فرصت دارد بنابراین فعلا لازم نیست نگران این مسائل باشیم اما من کاملا مطمئنم که دوست داشتنی‌ترین بخش‌های این بازی برای من در تنهایی لارا در مقبره‌های مرموز، کشیدن اهرم‌های عجیب غریب و پریدن از این ستون به آن ستون رقم خواهد خورد.
16 نکته فوق‌العاده در مورد سری Assassin
"واو." بعد از 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider به اندازه کافی متقاعد شدم تا اعلام کنم که این بازی به عناوین قبلی شباهت دارد و بدون هیچ شکی یک پایان مناسب است بر پروژه بازآفرینی بزرگی که Crystal Dynamics در مارس 2013 استارت زد. این هم خوب است و هم بد. خوب است اگر شما فرمول سری را دوست داشته باشید و بد است اگر دوست نداشته باشید. مشابه یک الگوبرداری در حالی که باید به این نکته هم اشاره کرد که به نظر می‌رسد Shadow of the Tomb Raider تمام تلاش خود را برای رسیدگی به شکایت‌های رایجی که به سری وارد شده، نمی‌کند. در واقع برخی از آنها را حتی دو برابر کرده و شاید جدی‌ترین و تاریک‌ترین Tomb Raider ساخته شده تاکنون را ارائه داده است. لارا کوفته و کبود، خونی و گل آلود است، از سنگ‌ها سقوط می‌کند، تا مرز غرق شدن پیش می‌رود و برای رسیدن هوای تازه تلاش می‌کند و زمانی که نتوانید سکانس‌های دکمه زنی را با موفقیت انجام دهید، بوسیله یک تله تیز به شکل ناخوشایند و شوک آوری شما را مجازت می‌کند. آن زیرنویس‌ها واقعا درست می‌گفتند، اینطور نیست؟ (تلاش بیهوده) (تلاش بیهوده) (مرگ)



15 ارديبهشت 1397





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن