تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818264552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری با پلیس برای ایجاد «پوشه شهروندی»


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: همکاری با پلیس برای ایجاد «پوشه شهروندی»
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از همکاری با پلیس برای دسترسی به اطلاعات مالکان خودرو در راستای اعلام منقضی شدن معاینه فنی خودروها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مهندس نواب حسینی منش ، با بیان اینکه در حال طراحی نرم افزار "سی آر ام" در شهرداری تهران هستیم، گفت: سعی داریم که ارتباط دو سویه‌ای با مخاطبان از طریق پیامک و ... داشته باشیم.


وی با بیان اینکه برخی از شهروندان انتقاد دارند که از زمان معاینه فنی آنها می‌گذرد اما اطلاعی از این موضوع نداشته و جریمه می‌شوند، گفت: در حال حاضر سامانه سیمفا در اختیار شهرداری تهران نیست و دخل و تصرفی در اطلاعات مالک نداریم و آن چیزی که ما از مالک خودرو در اختیار داریم وی آی ان، پلاک خودرو و وضعیت معاینه فنی آن است اما شماره و اطلاعاتی از مالک نداریم که اتمام مهلت معاینه فنی را به وی اطلاع دهیم.


وی با بیان اینکه با همکاری معاونت فناوری شهرداری و پلیس تلاش داریم که پوشه شهروندی ایجاد کنیم، گفت: در قالب این پوشه شهروندی می‌توانیم به اطلاعات شهروندان، شماره تلفن و ... دسترسی یابیم و بلافاصله پس از اتمام معاینه فنی به شهروندان پیامک بزنیم.


حسینی منش با بیان اینکه نمی‌توانم زمانی را برای انجام این مهم اعلام کنم، گفت: با این حال این مسئله در دستور کار شهرداری قرار دارد و به محض همکاری با پلیس می‌توانیم این سامانه را راه اندازی کنیم.
ایسنا 





۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن