تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818488874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهار تأسف شدید شورای شهر تبریز نسبت به ضرب و شتم یک زن


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اظهار تأسف شدید شورای شهر تبریز نسبت به ضرب و شتم یک زن
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به دست به دست شدن فیلم کتک زدن یک زن توسط مأمور گشت ارشاد در فضای مجازی، گفت: ضرب و شتم یک زن توسط زنی دیگر این اتفاق تلخ را غم انگیزتر می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : «سونیا اندیش» اظهار کرد: بدون تردید وقوع چنین اتفاقاتی، ضرورت بازنگری جدی در نحوه کنترل و نظارت بر عملکرد مجریان و ضابطین نیروی انتظامی و فرهنگی را می‌طلبد.


وی ادامه داد: یکی از علل اصلی برطرف نشدن مسأله خشونت علیه زنان، توجه نکردن به ریشه‌های بروز چنین ناهنجاری‌هایی از جنبه‌های گوناگون حقوقی، جامعه شناسی، روانشناسی، فرهنگی، اجتماعی و ... است که بایستی با همفکری و تبادل افکار اساتید دانشگاهی و مدیران و تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران در قوه قضائیه، وزارت ارشاد، نیروی انتظامی و .. نسبت به کالبدشکافی و یافتن اقدامات راهبردی چاره‌اندیشی شود.


اندیش خاطرنشان کرد: از منظر حقوقی، حتی مجرم یعنی کسی که در محکمه قضایی محکوم شده، دارای حق و حقوق است، چه برسد به کسی که صرفاً در مظان اتهام است.طبق قانون، متهم هم باید توسط قاضی دادگاه محاکمه شود و هیچ مرجع دیگری حق ورود به این حوزه را ندارد!


وی با تأکید بر این‌که هیچکدام از این رفتارها و حرکات با اصول و آموزه‌های دینی، شرعی، عرفی و اخلاقی جامعه ما سازگاری ندارد، گفت: انجام چنین رفتارهای تلخ و آزار دهنده و خشن، موجب خوشحالی و سوء استفاده بدخواهان و دشمنان نظام مقدس اسلامی و نارضایتی مردم می‌شود.


نائب رئیس شورای شهر تبریز یادآور شد: در بخشی از خطبه ۲۷ حضرت علی(ع)، آمده است «به من خبر رسیده که بعضی از لشکریان دشمن بر زنان مسلمان و دیگر زنانی که در پناه دولت اسلامند، هجوم برده و خلخال و دستبند و گردن بند و گوشواره آنان را به یغما برده‏‌اند و هیچ مردی یاور و مدافع آن‌ها نبوده جز ناله و التماس آنان به دشمن. آنگاه غارتگران باد به غبغب افکنده و بی‏ آنکه کشته و مجروحی بر جای گذارند، باز گشته‌اند»


ایسنا 





۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن