محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1830045338
8 مود خلاقانهای که انتظار داریم در Overwatch ببینیم
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
8 مودی که انتظار داریم در Overwatch ببینیم "ترجمه شده از وبسایت Gameinformer" Overwatch در زمان اوج محبوبیتش با 35 میلیون بازیکن تبدیل به بازی شد که سریعترین فروش را در بین سری بازی های شرکت Blizzard تجربه کرد. همچنین توسعه دهندگان با معرفی Overwatch League که در هفتهی اول مسابقات توانست 10 میلیون بیننده را جذب کند، پرچمدار ترویج بازی به عنوان یک eSport شدند. این باورنکردنی است که چگونه عنوانی که در زمان توسعهاش درگیر مشکلات فراوان بود، امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین پدیدههای فرهنگی در صنعت بازی شده است. با وجود موفقیت Overwatch و محتوای با کیفیتی که به طور مداوم برای این بازی عرضه میشود، من معتقدم که فقط اضافه کردن نقشهها و شخصیتهای جدید در سال های آتی برای Overwatch پاسخگوی نیاز پلیر بیس عظیم این بازی نخواهد بود. پس Blizzard چگونه میتواند این بازی را زنده نگه دارد؟ من لیستی تهیه کردم که در آن نه تنها ایدههایی برای مودهای خاص چند نفره وجود دارد بلکه ایدههای بسیار خوبی برای بخش تکنفره بازی نیز موجود است. 10 حقیقتی که باید در مورد بازی Overwatch بدانید
آقای " Jeff Kaplan" معاون ارشد شرکت Blizzard و کارگردان بازی Overwatch بارها اعلام کردند که انجام تغییراتی که با ساختار موجود Overwatch در تضاد باشد امکان پذیر نخواهد بود. پس با در نظر گرفتن این نکته، ایدههای من به گونهای طراحی شدهاند که با نقشههای موجود در بخش چندنفره و همچنین شخصیتهای موجود در بازی و قابلیتهای آنها همراستا باشند. با توجه به رشد پرشتاب Overwatch من فکر نمیکنم که بزرگتر شدن استودیو و یا بخشبندی شدن تیمها برای تولید محتوای متنوع به منظور تازه نگه داشتن بازی چیزی دور از ذهن باشد.
بخش چند نفره: The Last Stand ( مود 4 نفره Co-op در سبک بقا) رویداد Uprising در درجههای سختی بالا بسیار بیرحم بود. مبارزه به همراه تیم خود برای نجات King"s Row در مقابل موجهای پیوستهی Omnicها بسیار هیجانانگیز بود. ولی چه اتفاقی میافتاد اگر آن مرحله پایان نمییافت؟ وقتی من در تریلرهای سینماتیک Bastion و Reinhardt خاطرات آنها از نبرد Eichenwalde را دیدم سریعا ایدهی یک مود سبک بقا به ذهن من خطور کرد. نقشهی این مود میتواند قلعههای بزرگی باشد و بازیکنان باید درها و پنجرههای این قلعهها را مسدود کنند و در مقابل موجهای زیاد و سر سخت Omnicها و انواع دشمنان جدید مبارزه کنند. تیمها میتوانند به یک Crusader و سه سرباز معمولی (بر اساس قابلیتهای Soldier 76) تقسیم شوند. Crusader میتواند مسئول محافظت از تیم و سربازها میتوانند مسئول ایجاد صدمه و از بین بردن دشمنان شوند. برای جلوگیری از ورود Omnicها به قلعه بازیکنان باید از هم جدا شوند و از قسمتهای مختلف دفاع کنند. البته میتوان با اضافه کردن امکان حملهی Omnic ها از سقف قلعه عنصر غیرقابل پیشبینی بودن را نیز به این مود اضافه کرد که در این صورت بازیکنان باید در هر لحظه آمادهی ملحق شدن به یکدیگر باشند. شاید بتوان سیستمی مانند مود زامبی بازی Call of Duty: WWII و یا Killing Floor 2 در بازی قرار داد که به بازیکنان اجازه دهد با پیشرفت در بازی زره، اسلحه و تواناییهایشان را ارتقا دهند. مثلا شاید Crusader بتواند به طور موقت از دو پتک به طور همزمان استفاده کند و یا اینکه سپر دفاعی او دیرتر از بین برود و سربازها بتوانند اسلحهی خود را مجهز به نارنجکانداز کنند و یا آن را با یک اسلحه کمری تعویض کنند. احتمالات موجود در همچین مودی بیپایان خواهد بود.
The Fall of Overwatch (مود 2 نفره، استراتژی همزمان RTS) مرکز فرماندهی Overwatch چگونه از بین رفت ؟ گفته میشود که کودتایی به رهبری Reyes باعث ایجاد درگیری فجیعی با Morrison شده است. درگیری بین این دو را میتوان به زیبایی با استفاده از مود استراتژی همزمان به نمایش گذاشت. همانند مود Frontlines بازی Battlefield 1 ، در این مود هر دو رهبر برای بدست آوردن کنترل بخش کوچکی از میدان نبرد به مبارزه میپردازند. البته به جای مبارزه یک به یک هر دو بازیکن باید با کنترل گروه Overwatch و یا Blackwatch تحت فرمان خود و با استفاده از تاکتیک و تفکر، بخشی از مرکز فرماندهی را به کنترل خود در آورده و از آن حفاظت کند. Reyes و Morrison نیز میتوانند با توجه به عملکردشان power-up های ویژهای دریافت کنند که به آنها برتری قابل توجهی در میدان نبرد خواهد داد. این ایده از یکی از ماموریتهای جانبی بازی Black Ops II با نام FOB Spectre الهام گرفته شده است. آن ماموریت با تغییر گیمپلی باعث ایجاد یک تعامل عالی بین مبارزات اول شخص و برنامهریزی های استراتژیک میشد. با توجه به داستان Overwatch در هر صورت این پیروزی کوتاه مدت خواهد بود و در نهایت باعث فروپاشی کل سازمان میشود.
Goliath( مود 4 نفره، باس فایت/ Raid) هنوز نام یکی از بزرگترین Omnic های موجود در بازی مشخص نشده است. در یکی از تریلرهای سینمایی Overwatch ما میبینیم که D.va در یک دریای یخ زده به سمت این Omnic عظیم پرواز میکند. با دیدن این ویدیو سریعا متوجه میشویم که چرا در داستان بازی، کرهی جنوبی با استفاده از واحد MEKA با تهدید Omnic ها مقابله میکند. در کمیک Torbjörn و همچنین نقشهی Volskaya نیز ما شاهد Omnic های عظیم الجثه هستیم. وجود این Omnic ها باعث میشود تا Overwatch یک کاندیدای مناسب برای برای باس فایتهای بزرگ باشد. تصور کنید که با D.Va و سه خلبان MEKA جدید به دور یک Omnic خیلی بزرگ در حال پروازید و با انواع حملات مختلف به نقاط ضعفش حمله میکنید. در این مود باید با تیم خود همکاری کنید و حملات خود را هماهنگ نمایید. این مود یاد آور باسفایتهای استودیوی Platinum Games خواهد بود و مبارزه با چنین دشمنی قطعا هیجانانگیز است. اما اگر انجام این ایده غیر ممکن به نظر میرسد، میتوان این باس فایت را تبدیل به Raid کرد. میتوان تیم خلبانان را به داخل Omnic عظیم الجثه فرستاد تا از درون آن را نابود کنند. در این Raid خلبانان باید در یک محدوده زمانی خاص خود را به قلب این Omnic بزرگ برسانند و در مسیر نیز با سیستم های دفاعی داخلی و سربازان Omnic مبارزه کنند.
Feel The Racing Beat (مود 6 نفره، مسابقه/ مسیر با مانع) ما مود Lucio Ball را قبلا داشتیم و در ویدیو ها دیدیم که بازیکنان چه حقهها و ترفندهای جالبی را با استفاده از Lucio به اجرا در آوردهاند. پس چرا هنوز یک مود مسابقهای در بازی وجود ندارد؟ تنها چیزی که برای اجرای این مود لازم است این است که Blizzard مسیری مشخص و بسته را به همراه موانع مختلف به یکی از مپهای فعلی اضافه کند. در این مود میتوان تواناییهای Lucio از جمله speed boost (این توانایی باعث افزایش سرعت میشود ) و یا Soundwave (این توانایی باعث پرتاب دشمنان به اطراف میشود) را به Power-up هایی موقتی تبدیل کرد. و حتی میتوان موانعی مانند تلهی Junkrat یا پوست موز (که البته وینستون آن را جا گذاشته) و Biotic Boosts هایی که باعث میشوند به طور موقت آسیب ناپذیر شد را در طول مسیر قرار داد. اگر این موارد به اجرا در بیایند ما یک مود مسابقهای با فرمول و فلسفه طراحی بازیهای Mario Kart خواهیم داشت. البته به صورت اختیاری باید یک حالت بدون موانع از این مود نیز در اختیار کسانی که میخواهند به صورت جدی به رقابت بپردازند قرار گیرد. Blizzard باید پا در جای پای استودیو Bungie بگذارد و از فرمول مورد استفاده آن ها در طراحی Sparrow Racing League برای بازی Destiny بهره ببرد، یعنی استفاده از گیمپلی و محتوای موجود برای خلق چیزی جدید و هیجان انگیز.
بخش تکنفره: My Student (در سبک Walking Simulator ) همانند خیلی از عناصر داستانی Overwatch ، خانوادهی Shimada و راهبان Shambali نیز در حالهای از ابهام قرار دارند. زیاد فاش نکردن داستان و با احتیاط برخورد کردن با دنیای بازی حرکتی عاقلانه است اما به جای جمعآوری داستان فقط برای تریلرهای سینماتیک و کمیکها میتوان با ماموریتهایی کوتاه کمی از بار روایی داستان کاهید. نقشههای بازی همگی نشانگر توانایی بالای Blizzard در داستان سرایی محیطی میباشند، و اگر تیم سازنده کمی تعامل و پازلهای ساده به بازی اضافه کند، میتواند یک مود Walking simulator کوتاه در سبک بازی Gone Home تولید کند. من فکر میکنم بهتر است برای شروع نشان دهند که چگونه Zenyatta توانست Genji را راضی کند که شاگرد وی شود. زمینه داستان میتواند شامل بخشی باشد که Zenyatta در یک نسخهی بزرگتر و زندهتر از نقشهی نپال به دنبال Genji شکست خورده و سرنخهایی از محل زندگی وی میگردد. این ماموریت میتواند جزییات جدیدی از مشکلات باطنی که Genji با ماهیت سایبورگ/انسانیش دارد، مبارزهاش با هانزو و ... در اختیار ما بگذارد. ازآنجایی که صداگذاران بازی Overwatch در بین هواداران بسیار تحسین شده هستند، دیدن درخشش شخصیتهایشان در بازی و ارائهی دیالوگهای اثر گذار میتواند برای هواداران بسیار لذت بخش باشد، حتی اگر این ماموریت ها ارزش تجربهی دوباره و تکرار را نداشته باشند.
The Pacifist (در سبک بقا ) شخصیت Mercy با بیان اینکه دوست دارد Overwatch منحل باقی بماند، مخالفتش با خشونت را به طور شفاف نشان داده است. البته وقتی صحبت از Battle Mercy میشود کمی تضاد شخصیتی وجود دارد. هدف Blizzard باید یک فرشتهی صلحجو باشد که در موقیعتهای درگیری هیچ قابلیت تهاجمی ندارد. با توجه به اینکه مکان فعلی Mercy در دنیای Overwatch کشور عراق میباشد ، وجود ماموریتی در این کشور بسیار جالب خواهد بود. این مود میتواند بر روی قابلیتهای شفا بخشی Mercy متمرکز باشد و به گونهای باشد که Mercy در آن مسئول پشتیبانی از سربازها و غیرنظامیان و هدایت آنها به سمت مکانهای امن باشد. زیر آتش Omnic ها بودن ریسک نجات دادن تعداد بیشتری از افراد را افزایش میدهد و در این مود Mercy میتواند در عوض نداشتن اسلحهاش به سربازها دستور دهد تا او را پوشش دهند و از او محافظت کنند. مبارزات نباید لزوما تهاجمی باشند تا هیجان انگیز شوند. خلاقیت زیادی را میتوان در طراحیهای متمرکز بر حذف چیزی به جای اضافه کردن چیزی جدید یافت . شاید ساخت همچین مودی بتواند در آینده راه را برای ساخت مودهای دیگری از این دست هموار کند. (خواه به صورت تک نفره و یا چندنفره)
My Reality (پازل پلتفرمر) Symmetra شخصیتی نسبتا مرموز است. هنوز مشخص نشده است که آیا او یکی از قهرمانان است و یا یکی از شخصیتهای بد بازی و چه نقشی در شرکت Vishkar دارد ولی چیزی که از آن میتوان مطمئن بود قدرت او در انعطاف دادن به Hard light (این یک اصطلاح علمی نیست و فقط در دنیای Overwatch از آن استفاده شده است) به صورت دلخواه میباشد. این تکنولوژی نیروی محرکه تجهیزات Symmetra است و به او اجازه میدهد تا پورتال، سپر و موجهایی از نور که به دشمنانش آسیب میرسانند را از هیچ به وجود آورد. اما این تمام توانایی این شخصیت نیست، زیرا Symmetra یک معمار نیز میباشد. این مود میتواند چه به صورت یک ماموریت مخفی باشد و یا به صورت ماموریتی برای آزمایش توانایی های Symmetra در یکی از ساختمانهای Vishkar، در هر صورت من دوست دارم که مرحلهای پلتفرمر با پازلهایی به سبک بازی Portal ببینم. در این مود بازیکنان باید با ساختن پلها، بلوکها و پورتالها راه حلهای مخصوص خود و یا از قبل مشخص شدهای را برای پیشروی Symmetra پیدا کنند. Blizzard حتی میتواند با استفاده از قابلیتهای فعلی Symmetra این پازلها را پیچیدهتر کند. به طور مثال میتوان با استفاده از سپر Symmetra به طور موقت از تلههای محیطی (مانند لیزرها) در امان ماند و یا با استفاده از پرتوهای Photon Projector (نام اسلحه این شخصیت) موانع را از سر راه برداشت. در هر صورت این مود به مقداری تغییرات در قابلیتهای Symmetra نیازمند است، اما تصور کنید چه خروجی خوبی خواهد داشت. به دور از تصور نخواهد بود اگر یک مود سادهی طراحی مراحل نیز به همراه این مود عرضه شود که در آن بازیکنان بتوانند مراحل خود را برای Symmetra طراحی کنند. اگر همچین مودی ارزش دوباره بازی کردن Overwatch را بالا نبرد من نمیدانم چه چیز دیگری میتواند این کار را انجام دهد.
Operation Grand Mesa (مخفیکاری) آیا میدانستید که Soldier: 76 اسلحه Pulse Rifle خود را از یکی از پایگاههای Overwatch به نام Grand Mesa دزدیده است؟ این بخش از داستان Overwatch قطعا میتواند بهانهی خوبی برای بازیکنان باشد تا بتوانند از اسلحه کمری Soldier: 76 که همیشه به همراه دارد استفاده کنند. در این مود باید از اسلحه کمری به عنوان تفنگ بیهوشی استفاده کنید و به صورت مخفیانه از کنار نگهبانان رد شوید و یا آنها را از سر راه بردارید. جابهجایی افراد بیهوش و زمان بندی به سبک Metal Gear Solid بسیار حیاتی خواهد بود زیرا در این ماموریت Soldier: 76 کسی را نباید بکشد . همچنین محدود بودن مهمات بیهوشی برای سختتر کردن این مود بسیار عالی خواهد بود و باعث تشویق بیشتر بازیکنان برای استفاده از مبارزات تن به تن به منظور از سر راه برداشتن دشمنان میشود . برای Soldier: 76 کیفیت و دقت در مبارزه از همه چیز مهمتر است. در این ماموریت او مجبور خواهد شد به جای از بین بردن تمام دشمنان با استفاده از Pulse Rifle از روشی کاملا متفاوت و برنامهریزی شده استفاده کند. به نظر شما بلیزارد چه مودهای دیگری را میتواند به بازی محبوب خود اضافه کند؟ مترجم: فردین درویش بیشتر بخوانید: 10 حقیقتی که باید در مورد بازی Overwatch بدانید
15 فروردين 1397
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]
صفحات پیشنهادی
برای صداوسیما نویسنده و تشکل خصوصی مطلقا وجود خارجی ندارد/بودجه در دست افراد دیگریست اما از نویسندگان انتظار
علیرضا زرگر در گفتوگو با ایلنا برای صداوسیما نویسنده و تشکل خصوصی مطلقا وجود خارجی ندارد بودجه در دست افراد دیگریست اما از نویسندگان انتظار داریم سنجیده عمل کنند صداوسیما با نویسندگان و تشکلهای خصوصی بهگونهای رفتار میکند که انگار مطلقا وجود خارجی ندارند و تمام و کمال غیرخوشاهد تغییر احوال مدنی شهرهای ایران از جمله رشت هستیم/ اکنون از همهچیز انتظار کیفیت داریم/ بلایی که طرح تفضیلی
گیل نگاه مریم صابری سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور در نشست علمی – تخصصی شهرسازی با نقدی بر بافتهای قدیمی و تاریخی رشت که عصر امروز سهشنبه ۲۱ آذرماه با حضور مسعود نصرتی شهردار رشت و ترانه یلدا محقق و پژوهشگر شهری مشروح سخنان را اینجا بخوانید به ابتکار گرو9 انتظاری که از بازی God Of War داریم
9 چیزی که ما از God Of War میخواهیم به قلم Matt Espinel از وبسایت گیماسپات آرزوهای ما برای God Of War God Of War بازی انحصاری پلیاستیشن 4 درحال تبدیل شدن به یکی از هیجان انگیزترین بازیهای 2018 است به نظر میرسد که بخش زیادی از جذاباظهارات عجیب نظرمحمدی سه روز بعد از حضور بیات به عنوان مالک سپیدرود؛انتظار داریم که مسئولان، تیم ما را حمایت ک
گیل نگاه فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل سپیدرود به برتری رسید تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و سپیدرود رشت از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر با قضاوت روحالله شریفی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند دیداری که با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان11 انتظاری که از Red Dead Redemption 2 داریم
یازده انتظاری که از عنوان Red Dead Redemption 2 داریم به نقل از وبسایت GameSpot و با اندکی دخل و تصرف در سال 2010 عنوان Red Dead Redemption برای کنسولهای نسل هفتمی منتشر شد و توانست همانند اکثر بازیهای Rockstar به بهترین شکل ممکن عمل کند در سالتاج: به جز قهرمانی هیچ انتظاری از فوتسالیست ها نداریم
تاج به جز قهرمانی هیچ انتظاری از فوتسالیست ها نداریم رئیس فدراسیون فوتبال گفت بازیکنان فوتسال با تلاش بالا تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابتهای آسیایی چین تایپه پیگیری می کنند به گزارش ایلنا از فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان تاز مسئولان، انتظار تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم داریم/ به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین خواهیم بود
آیتالله جنتی از مسئولان انتظار تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم داریم به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین خواهیم بود آیتالله جنتی با اشاره به مبارزات مستمر جبهه مقاومت گفت ان شاءالله به زودی با ظهور حضرت ولی عصر عج جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین را شاهد خواهیم بود به گزفرماندار بابل: انتظار بزرگنمایی عملکرد از مسؤولان را در هفته دولت نداریم
فرماندار بابل انتظار بزرگنمایی عملکرد از مسؤولان را در هفته دولت نداریم فرماندار بابل گفت انتظار از مدیران نیست که اقدامات خود را بزرگنمایی کنند بلکه هر دولتی اولویتهایی دارد که قابل برجسته کردن است و باید اطلاعرسانی شود به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل محمدافتخاری:استقلال هنوز به شرایط صددرصدی نرسیده است/ انتظار داریم بازی روز جمعه جوانمردانه باشد
افتخاری استقلال هنوز به شرایط صددرصدی نرسیده است انتظار داریم بازی روز جمعه جوانمردانه باشد مدیرعامل باشگاه استقلال پیروزی های درخشان هفته های اخیر استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به هواداران بازیکنان و کادرفنی تبریک گفت به گزارش ایلنا سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال گفت اینانتظار داریم حکم اعدام قاتل اهورا در ملاعام اجرا شود/زمان اجرای حکم اعدام
گیل نگاه بهروز عزیزی فرد وکیل پدر اهورا قاسمی کودک ۳ ساله قربانی تجاوز ناپدری در رشت پس از صدور حکم قاتل اهورا بیان کرد هنوز حکم صادرشده به ما ابلاغ نشده و پروسه ابلاغ معمولا چند روز طول میکشد وی در گفت وگو با رکنا ادامه داد تا زمانی که حکم ابلاغ نشود در خصوص دادنامه نمی توا-
علم و فناوری
پربازدیدترینها