محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1830176267
Sea of Thieves؛ بر فراز موجها
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
پیش نمایشی بر Sea of Thieves "به قلم محمد تقوی" بر فراز موجها روزی روزگاری استودیوی افسانهای Rare در جوار نینتندو میزیست و توانست با خلق شاهکارهایی مثل Golden Eye ، Perfect Dark ، Banjo Kazooie و بسیاری بازیهای به یاد ماندنی دیگر، سالهای طلایی و موفقیت آمیزی را سپری کند. اما با ورود مایکروسافت و تغییر جهت این استودیو، همه چیز به هم خورد. تلاش اول و قابل تحسینشان در قالب Viva Pinata، به قدر کافی دوست داشتنی بود اما ادامههای آن عنوان در کنار بازی متوسط و ناموفق Banjo Kazooie: Nuts & Bolts همه چیز را بهم ریخت. زمانی که به عصر کینکت رسیدیم، Rare از آن جایگاه بلند بالایش تبدیل به کارخانهی ساخت بازیهای کینکت تبدیل شد؛ آثاری که نه توانستند پتانسیل این دستگاه را نشان دهند و نه آنرا (یا بهتر است بگویم نسخهی دومش را) به موفقیت برسانند. خوشبختانه در این راه، مایکروسافت کمی به عقل آمده و تا چند روز آینده، Rare میخواهد بعد از نزدیک به 10 سال، اولین پروژهی اوریجینال غیرکینکتیاش را عرضه کند. مقصد آنها در این راه؟ دریاهای خروشان کارائیب. ایده و شاکلهی Sea of Thieves توصیف Sea of Thieves در شرایط کنونی کار چندان سختی نیست. به لطف موفقیت و محبوبیت آثاری مثل Destiny، بازی Sea of Thieves نیز بهتر میتواند خود را به مخاطبانش معرفی کند. ایدهی کلی بازی از همان فرمولاسیون Destiny تبعیت میکند. گروهی از دوستان خود را در کنار هم جمع کنید و به گشت و گذار در دنیای وسیع بازی مشغول شوید. خط اصلی ماموریتهای بازی بیشتر حول پیدا کردن گنجها و بازگرداندنشان به جزایر پناهگاه است. بگذارید مثالی ساده بزنم: پس از قبول کردن پیدا کردن گنجی خاص، سرنخی به دزدان دریایی داده میشود؛ حال این سرنخ میتواند نقشهای از جزیره با علامت x که گنج را مشخص میکند باشد، یا اینکه شعری که با درک مفهومش، میتوانید به سراغ گنج بروید. حال پس از پیدا کردن جزیره بر روی نقشهی داخل کشتیتان، به آنجا میروید و بزرگترین چالش بازی در مقابلتان قرار میگیرد، هدایت کشتی.
هدایت کشتی هدایت کشتی، به خصوص اگر در گروه 4 نفره باشید، به شدت واقعی، سخت و درگیرکننده طراحی شده و هر کس باید مسئولیت بخشی را برعهده گرفته و به خوبی وظیفهاش را انجام دهد. مثلا یکی سکان هدایت کشتی را برعهده میگیرد، دیگری از دکل بالا میرود تا هدایت کننده را از موانع موجود باخبر سازد، یک نفر دیگر نیز کنار نقشه میایستد و انحرافات ممکن را گزارش میدهد و نفر چهارم هم وظیفهی کنترل بادبانها را دارد تا سرعت کشتی به اندازهی کافی باشد. چنین سیستمی هماهنگی بالایی میطلبد اما نتیجهی درست انجام شدنش احتمالا به شدت لذت بخش خواهد بود. در زمان مبارزه با دیگر کشتیها، این شرایط حتی پیچیدهتر هم میشود. در کنار وظایف پیشین، یک نفر باید وظیفهی آتش به سوی کشتی مقابل را برعهده بگیرد و مبارزه را رهبری کند. اما Sea of Thieves همان طور که از سبک گرافیکیاش برمیآید، چندان مخاطبش را تحت فشار قرار نمیدهد و ابزارهای مختلفی را برای وقت تلف کردن قرار داده. مثلا آکاردئونی که آهنگش در صورت پیوستن کسی دیگر، هماهنگ میشود و به جای شیهههای گوش خراش، حس و حال دریانوردی را زنده میکند و حتی ممکن است ما را مجاب به خواندن آهنگهای دزدان دریایی بکند (پیشنهاد میکنم پیش از تجربهی بازی سراغشان بروید!). یا توپهایی که قرار داده شدهاند، دزدان دریایی را هم میتوانند شلیک کنند و با یک شلیک، یک نفر میتواند بیدردسر راه را تا کشتی دشمن بپیماید! حتی دنیای بازی هم آکنده از عناصر فانتزی است؛ از اسکلتهایی که معمولا از گنجها محافظت میکنند تا پری دریایی که در صورت دور شدن یکی از اعضا، وی را به کشتی بازمیگرداند. شایعاتی هم از حضور Leviathan افسانهای منتشر شده و هر چند خبری از آن در بتای بازی نبود، اما بعید نیست به شکل ایستراگ در بازی حاضر شود.
شخصیسازی؛ رکنی مهم در Sea of Thieves Sea of Thieves تاکید ویژهای بر روی مفرح کردن بازی و شخصیت دادن به تک تک بازیکنان دارد و یکی از ابزارهای اصلی سازندگان برای رسیدن به این هدف، ایجاد سیستم شخصیسازی بسیار متنوع و فکر شده است. در بازی Sea of Thieves شاهد طیف وسیعی از امکانات شخصیسازی خواهید بود که برای دو بخش کارکترها و کشتیها در اختیارتان قرار میگیرد. با این حال سازندگان علاوه بر کمیت، به دنبال ایجاد سرعت در روند انتخاب آیتمها و گزینههای موردنظر نیز بودهاند؛ به همین دلیل شما در بازی از قابلیتی با حالت "گردونه" بهرهمند هستید که بوسیله آن میتوانید ظاهر و امکانات شخصیت خود را براساس حالتی که علاقه دارید، انتخاب کنید و این سیستم سرعت بهتری را به روند کار شما میبخشد. همچنین در بازی شما از سیستمی استفاده میکنید که لایهبندی ظاهر شخصیت شما را تسهیل میکند. سیستم شخصیسازی کشتیها هم همگام با شخصیسازی کارکترها وجود دارد و در آن با گسترهی بزرگی از امکانات و ظواهر مختلف روبهرو خواهید شد. به طور دقیقتر شما میتوانید براساس میل و سلیقه خود، کشتی را با ظاهری رعبآور و یا حتی خندهدار به رقابت بیاورید. Rare تمام تلاش خود را کرده است تا Sea of Thieves هر سلیقهای را پوشش دهد.
آیا Sea of Thieves را میتوان تکنفره هم بازی کرد؟ اما سوالی در این میان ایجاد میشود: آیا میتوان Sea of Thieves را تک نفره بازی کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است. بازی براساس تعداد بازیکنان یک گروه، کشتی را در اختیار شما قرار میدهد و یک کشتی تک نفره تمام اجزای پیشین مثل سکان، نقشه و بادبانها را به نزدیکی در کنار هم قرار داده تا بازیکنان تک نفره دچار مشکل زیادی نشوند. در این میان بحث تعادل میان این کشتیهای کوچک در مقابل گروههای چند نفره به میان میآید. مشخصا یک کشتی غول پیکر میتواند به راحتی قایقهای کوچک را خرد کند؛ آیا این باعث میشود که گیمرهای تک نفره تنها به دنبال فرار کردن باشند؟ بازیهایی مثل Destiny با Match Making سعی کردند این مشکل را دور بزنند ولی به جز فرار، راه حلی برای این موضوع تاکنون تعبیه نشده. هر چند این مشکل بیشتر به ذات چند نفرهی بازی برمیگردد و روش حلِ منطقی ندارد. پاشنهی آشیل Sea of Thieves در طول تجربه ما از نسخه بتا بازی، مشکل بزرگ چرخهی گیمپلی است. در واکنشهای نسبت به بتا، همگان بازی را لذت بخش خطاب کرده و تجربهی گروهیاش را بینظیر توصیف نمودهاند، اما برای دو سه ساعت و نه مدتی مدید و طولانی. چرخهی جستجو برای سرنخ، پیدا کردن گنج و بازگرداندنش (اگر در این میان به کشتی حمله نشود) پس از مدتی تکراری خواهد شد و عناصر بازی را کمی سطحی جلوه میدهد. مبارزات بازی بیش از حد ساده طراحی شدهاند و به یک تکان دادن شمشیر و یا شلیک گلوله ختم میشوند. حضور تک تیرانداز هم میتواند اندکی عمق به مبارزات PvP ببخشد اما با توجه به سادگی مبارزه با دشمنان معمولی، کار چندانی از پیش نمیبرد. حتی بازگرداندن گنج به جزیرهی امن هیچ ثمرهی جذابی ندارد. گنجها را نمیتوان باز کرد و فقط باید تحویل داد تا اندکی طلا به عنوان پاداش بگیرید! انجام دادن همهی اینها بعید است بعد از مدتی خسته کننده نشود و لااقل در بتای بازی Sea of Thieves بیشتر جذابیتش را مدیون بازیکنانش بوده. اگر با گروهی خوش ذوق و طبع با حس خوشمزگی بالا (!) بودید، لذت شما بسیار بیشتر از یک گروه معمولی خواهد بود. با این حال امیدوارم Rare در نسخه نهایی چالشها و ماموریتهای عمیق و لذتبخش را ارائه کرده باشد و در ادامه به بسط بیشتر محتوای ماموریتها فکر کند و این موضوع را دست کم نگیرد.
و در پایان Sea of Thieves اثری است که پتانسیل بالایی دارد و توسط استودیویی نامی ساخته شده که میخواهد به روزهای خوبش برگردد. از طرفی مایکروسافت هم به شدت به دنبال گسترش IPها و عناوین انحصاری خود است و Sea of Thieves با توجه به ماهیت منحصر به فردش، میتواند برای این ناشر و کنسول تازه منتشر شدهاش که از دیدگاه انحصاری کم آورده، به شدت موفق باشد. بی شک با وجود پروسهی 4 سالهی ساخت بازی، پشتیبانی تا مدتها ادامه خواهد داشت. اما مسئله مهم این است؛ آیا Sea of Thieves از همان ابتدا موفق خواهد بود؟ رسیدن به پاسخ این سوال دیگر چندان دور نیست و چند روز دیگر متوجه خواهیم شد که آیا طلای Rare آیا 24 عیار است یا تقلبی و ناخالص. با این حال بار دیگر به نکته مهمی گفتم باز میگردم؛ باید به Sea of Thieves به عنوان یک بازی و تجربه طولانیمدت نگاه کرد. این نگاه را هم ما بازیکنان باید داشته باشیم و به آن فرصت دهیم و هم سازندگان باید با بهرهگیری از تجربه موفق بازیهایی نظیر Rainbow Six: Siege و Overwatch بازی را در بلندمدت به طور پیوسته پشتیبانی کنند. ارزش Sea of Thieves به بازیکنان آن است و حفظ این بازیکنان در جهانِ جذاب بازی باید مهمترین هدف Rare باشد. Sea of Thieves در سه شنبه 29 اسفند 96 بر روی Xbox One و Microsoft Windows منتشر خواهد شد.
29 اسفند 1396
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]
صفحات پیشنهادی
کشف اسرار مکانی فرازمینی به نام استون هنج/تصاویر
کشف اسرار مکانی فرازمینی به نام استون هنج تصاویر استون هنج نماد بریتانیا با تاریخچهای بیش از ۴۵۰۰ سال است این میراث عجیب تاریخی که در ویلتشایر انگلستان واقع شده مکانی معنوی و دارای قدرت الهام بخش به شمار میآید این حلقه سنگی همچنین یک شاهکار مهندسی است که مطمروایتی از فراز و فرودهای زندگی سیاسی مرد لابیهای پشتپرده جریان اصولگرا
روایتی از فراز و فرودهای زندگی سیاسی مرد لابیهای پشتپرده جریان اصولگرا 4 ماه بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری فدایی یکباره در حالی که از ابتدای تشکیل جمعیت ایثارگران دبیرکلی این جمعیت را برعهده داشت از این پست استعفا داد استعفایی که دلیل آن در آبان ماه مشخص شد آفتابنیوپهپادهای مسلح پنتاگون بر فراز نیجر
پهپادهای مسلح پنتاگون بر فراز نیجر یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت پنتاگون از دولت نیجریه مجوز گرفته است تا پهپادهای مسلح به نیامی پایتخت نیجریه منتقل کند این تلاشی است که منجر به ورود نیروهای آمریکا و تجهیزات بیشتر به این منطقه میشود آفتابنیوز به گزارش ایسنا به نوشته رعکس/ تقدیر رهبر انقلاب از پهلوان سرافراز علیرضا کریمی
عکس تقدیر رهبر انقلاب از پهلوان سرافراز علیرضا کریمی دانلود فایل مرتبط با خبر خبرهای داغ حمله رسانه سعودی به ایران شورای امنیت وارد عمل شود فیلم خودروهاى كمکرسانى قرارگاه امام رضايىها در جادههاى برفى مناطق زلزلهزده آمریکا جنگ را باخت نوبت شکست دیپلماتیک است سوتی تویعصر خوشنویسی با حضور استاد لولویی مهر در کتابفروشی فرازمند
گیل نگاه گروه فرهنگی کتابفروشی فرازمند رشت در ادامه برنامههای فرهنگی میزبان برنامهای با موضوع خوشنویسی است برنامه عصر خوشنویسی و آیین رونمایی از کتاب استاد ذبیح اله لولومهر ساعت ۵ عصر پنجشنبه ۲۳ آذر در کتابفروشی فرازمند با حضور این هنرمند برگزار میشود این هنرمند گیلانی کنیروی کار؛ در فراز و نشیب آمارها
ایلنا بررسی میکند نیروی کار در فراز و نشیب آمارها گزارش زیر به تحلیل دادههای آماریِ طرح آمارگیری نیروی کار در دو فصل گذشته تابستان و بهار ۹۶ میپردازد این آمار گرچه محدودیتها و کاستیهایی دارد اما نشان میدهد که نرخ بیکاری رسمی رو به کاهش است گرچه حدود ده درصد شاغلان کشدیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کشتیگیر سرافراز علیرضا کریمی
دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کشتیگیر سرافراز علیرضا کریمی عکس leader ir ۱۳۹۶ ۰۹ ۱۹ ۱۳ ۵۶ ۳۱ کد خبر 568503سوال رضا صادقی از ۲۰:۳۰: حل شدن مشکل من و سرفراز را هم رسانهای میکنید؟!
سوال رضا صادقی از ۲۰ ۳۰ حل شدن مشکل من و سرفراز را هم رسانهای میکنید رضا صادقی در یک برنامه تلویزیونی ضمن عذرخواهی از اردلان سرفراز از برنامه ۲۰ ۳۰ پرسید آیا همانطور که شکایت این ترانهسرا و آهنگساز را از او در اخبارشان اعلام کردند حل شدنش را هم اعلام میکنند آفتابنپیام تشکر رهبر انقلاب از تیم ملی وزنهبرداری و پهلوان سرافراز کشتی علیرضا کریمی
پیام تشکر رهبر انقلاب از تیم ملی وزنهبرداری و پهلوان سرافراز کشتی علیرضا کریمی به مناسبت قهرمانی تیم ملی وزنهبرداری جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی در آمریکا و همچنین تقدیر از پهلوان جوان تیم ملی کشتی امید ایران رهبر انقلاب پیامی صادر کردند آفتابنیوز به مناسبت قهرمانفراز و فرود بازداشت مهاجران در دوره ترامپ
فراز و فرود بازداشت مهاجران در دوره ترامپ سرکوب مهاجرتی دونالد ترامپ منجر شده تا در ماههای ابتدایی روی کار آمدن او ماموران مهاجرتی در سراسر آمریکا به شدت بازداشتها را افزایش دهند همزمان بازداشت در امتداد مرز مکزیک کاهش نشان میدهد که علت آن کاهش تمایل به نفوذ در آمریکاست-
علم و فناوری
پربازدیدترینها