تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798557237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله جنتی:در حکومت اسلامی نباید هیچ فقری باشد/وحشتی که آمریکا از ایران دارد از هیچ کشوری ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت‌الله جنتی:در حکومت اسلامی نباید هیچ فقری باشد/وحشتی که آمریکا از ایران دارد از هیچ کشوری ندارد
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا از هیچ قدرتی در دنیا به اندازه ایران وحشت ندارد، گفت: باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که صبح امروز (سه شنبه ۸ اسفند) برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در شرایطی به پیروزی رسید که اسلام در حال غربت و انزوا بود و شکل گیری انقلاب اسلامی در آن شرایط، خواست الهی بود که با دلایل مادی و دنیوی قابل توجیه نیست و با خواست و اراده خداوند، مدیریت و هدایت شد و به ثمر رسید.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مهمترین و بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی انسان سازی و زنده کردن ارزشهای معنوی بود. انقلاب اسلامی یک معجزه بود که موجب تحول جوانان و همه اقشار جامعه شد و موجب تحول روحی در میان اقشار مختلف مردم شد.


وی تاکید کرد: رسانه ها به ویژه صداوسیما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه سنگینی بر عهده دارند و این تحولات و دستاوردها را برای عموم مردم تبیین و تشریح خواهند کرد.


دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: لازم است مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه کرد، اینکه کجا بودیم و کجا هستیم باید برای مردم تبیین شود و صداوسیما و رسانه ها در این عرصه باید روشنگری کنند.


رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در سالهای گذشته ملت و نظام ایران از سوی دشمنان تحت فشارهای زیادی قرار داشتند، خاطرنشان کرد: با وجود این فشارها و توطئه ها، ملت ایران توانست در همه عرصه ها پیشرفت کند و در حوزه های مختلف از جمله خدمات رسانی، علمی، نظامی و غیره در همه نقاط کشور به ویژه در روستاها، خدمات رفاهی برای مردم ایجاد نماید.


وی با اشاره به اینکه امروز در کشور و حتی خارج از کشور، بهترین امکانات و متخصصان را داریم اظهار داشت: باید به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی شود و در حکومت اسلامی نباید هیچ گرسنه و فقری وجود داشته باشد و ملت و دولت همه باید در این امر کمک کنند.


وی با اشاره به کارشکنی های آمریکا علیه ملت و نظام ایران اظهار داشت: وحشتی که امروز آمریکا از ایران اسلامی و رهبر انقلاب دارد از هیچ قدرتی در دنیا ندارد و نقشه های شومی در خاورمیانه داشت که ایران مانع انجام آنها شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: تجزیه کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و بسیاری از برنامه هایی که آمریکا در خاورمیانه داشت، توسط ایران خنثی شد و دشمنان به همین دلیل در صدد از بین بردن حاکمیت اسلام و ناکارآمد نشان دادن حکومت اسلامی هستند ولی با همه کارشکنی ها و نقشه های شومی که پیاده می کنند، خداوند این نظام اسلامی را حفظ کرده است.


وی با شاره به اینکه مردم با حضور در عرصه ها و صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام و رهبری اثبات می کنند افزود: ولی فقیه نعمتی است که همه اختلافات و مسائل کلان کشور را حل و فصل می کند و متاسفانه برخی ناسپاسی می کنند و در مسئله ولایت مطلقه فقیه شبهه ایجاد می کنند.


دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: دشمن در فتنه ۸۸ درصدد براندازی و آشوب در کشور بود و مردم با هدایت مقام معظم رهبری و ولایت فقیه این فتنه را خنثی کردند و باید قدردان نعمت ولایت و حکومت اسلامی که ادامه حکومت علوی است باشیم.
منبع: مهر




۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن