تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799124700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکلیف ساکنین محدوده طرح ترافیک با اجرای طرح جدید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تکلیف ساکنین محدوده طرح ترافیک با اجرای طرح جدید
طرح جدید در پایتخت بنا به مصوبه شورای عالی ترافیک کشور از 15فروردین 97 قابلیت اجرا دارد اما یکی از نکات این طرح آن است که ساکنین در محدوده طرح ترافیک چگونه باید برای ورود و خروج در محدوده اقدام کنند؟
آفتاب‌‌نیوز : محسن پورسیدآقایی درباره نحوه تردد ساکنین محدوده طرح ترافیک در طرح جدید گفت: برای ساکنین محدوده طرح ترافیک تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است و برهمین اساس به‌زودی فراخوانی انجام خواهد شد تا ساکنین این محدوده  نسبت به ثبت اطلاعات ملکی خود در سامانه اقدام کنند.


وی با بیان اینکه از ساکنین درخواست خواهد شد تا  مدارک سکونت، کدپستی و... را وارد  سامانه کرده و در ادامه خواهیم خواست که اصل مدارک سکونتی را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه دهند،  گفت: چراکه قرار است مکانیزمی برای شناسایی این افراد در نظر گرفته شود.


وی ادامه داد: برای ساکنین محدوده طرح ترافیک تصمیماتی اتخاذ شده بگونه‌ای که این افراد تا قبل از ساعت 8:30 می‌توانند از محدوده خارج و بعد از ساعت 17 می‌توانند وارد محدوده شوند و از پرداخت عوارض هم در این ساعات معاف هستند.


پورسیدآقایی در پاسخ به سوالاتی در خصوص  سناریوهای مختلف برای ساکنین طرح ترافیک ادامه داد: اگر  کسی محل زندگی و محل کارش داخل طرح باشد این بدین معنا نیست که می‌تواند با خودروی شخصی تردد کند، چرا که اگر چندبار در دوربین‌ها رصد شود، عوارض تردد وی محاسبه می‌شود.


 معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر این که امتیاز خاصی برای کسی که محل سکونت و کارش در داخل طرح است، قائل نیستیم، افزود: اطلاعات  خودروهای ساکنین محدوده ،  در دوربین‌های خروج ثبت می‌شود و شماره پلاک را در سیستم داریم و اگر پلاک خودرو به صورت مداوم در دوربین‌های مختلف داخل محدوده طرح رصد و ثبت شود این افراد هم باید عوارض پرداخت کنند.




پورسیدآقایی با بیان اینکه اگر کسی محل زندگی‌اش خارج از طرح باشد اما محل کارش در محدوده طرح ترافیک باشد و  بخواهد با خودروی شخصی تردد کند باید به مانند همه، عوارض آلایندگی و تردد را پرداخت کند، گفت: اما حالا عده‌ای ساکن  در محدوده طرح هستند و محل کار آنان خارج از محدوده طرح است که بر این اساس تنها تا ساعت 8:30 صبح اجازه دارند از طرح خارج شوند نه اینکه در محدوده تردد چرخشی داشته باشند.


پورسیدآقایی گفت: در این سامانه  مشخصات خودروی ساکنان در محدوده طرح ترافیک در سرور ثبت می‌شود و دوربین‌ها خروج این خودروها را از ساعت 6:30 تا ساعت 8:30  و ورود آن را بعد از ساعت 17 مجاز می‌دانند.


معاون شهردار تهران در خاتمه همچنین خاطرنشان کرد: اگر ساکنین داخل محدوده قبل از ساعت 8:30 صبح خارج شوند اما در میانه روز بازگردند، ضریب نیم اواسط روز را باید پرداخت کنند.


منبع: ایسنا





۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن