تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818196539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در مراکز تجاری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: استقرار گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در مراکز تجاری
سرهنگ رضا بستو در مورد تامین امنیت مراکز خرید گفت: برای تامین امنیت مراکز و شهروندانی که در ان حضور می یابند، گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در اطراف و داخل مراکز خرید مستقر شده تا از بروز جرایم خودداری کنند. این گشت ها در تمامی مراکز تجاری مهم شهر مستقر خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ رضا بستو با اشاره به طرح های ویزه پیش از نوروز پلیس پیشگیری در تهران گفت: به منظور کاهش وقوع سرقت و کیف قاپی، پلیس طرح هایی ویزه ای را از امروز در دستور کار خود قرار داده است. یکی از این طرح ها کنترل نامحسوس مجرمان سابقه دار است. 


وی در مورد تامین امنیت مراکز خرید گفت: برای تامین امنیت مراکز و شهروندانی که در ان حضور می یابند، گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در اطراف و داخل مراکز خرید مستقر شده تا از بروز جرایم خودداری کنند. این گشت ها در تمامی مراکز تجاری مهم شهر مستقر خواهند شد. 


رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه صنوف مهم زیر چتر حمایت پلیس پایتخت قرار می گیرند، افزود: مغازه های طلا فروشی، ارز و صرافی ها در روزهای پایانی سال تحت پوشش پلیس قرار گرفته و تمرکز ماموران برای جلوگیری از سرقت از این اماکن بیشتر می شود. 


بستو از شهروندان خواست از حمل بیش از اندازه پول نقد خودداری کرده و برای خرید در صورت امکان از کارت های بانکی به جای پول نقد استفاده کنند. 
میزان 





۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن