تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796936836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با 10 بازی برتر در سبک بتل‌رویال آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
بهترین بازی بتل رویال
با 10 بازی برتر در سبک بتل‌رویال آشنا شوید "ترجمه شده از وبسایت whatculture با اندکی دخل و تصرف" تعدادی بازیکن در نقشه‌ای که به مرور کوچک‌تر می‌شود با یکدیگر مبارزه می‌‌کنند تا زمانی که فقط یک نفر زنده بماند. تعداد بازیکنان بسته به بازی می‌تواند کم باشد یا زیاد و نقشه بازی نیز می‌تواند یک جهان وسیع باشد یا یک محیط نه چندان بزرگ. این ایده‌ی اصلی سبک Battle Royale (بتل‌رویال) است. نام این سبک از یک رمان ژاپنی گرفته شده که در آن چند دانش‌آموز در یک جزیره می‌بایست یکدیگر را به قتل برسانند. مدت ‌زیادی از پیدایش این سبک بر روی PC نمی‌گذرد اما به لطف محبوبیت عظیم Playerunknown’s Battlegrounds توجه‌ها به آن جلب شده است. فروش 24 میلیونی عنوانی که هنوز حتی رسما عرضه نشده، موفقیت عظیمی است که توجه توسعه‌دهندگان و ناشران را به خود جلب می‌کند. در نتیجه برخی از آن‌ها به امید استفاده و سود بردن از محبوبیت روزافزون این ژانر، حالت بتل‌رویال را به بازی خود اضافه کرده یا حتی بازی‌های جدید ساخته‌اند؛ از شرکت‌های عظیمی مانند Epic Games گرفته تا شرکت‌های کوچک‌تر و ناشناخته. بازی‌های این سبک، به عناوینی سرشار از استرس و هیجان شهرت دارند؛ استرس و ترس کشته شدن توسط دیگر بازیکنان در تک‌تک لحظات بازی. با 10 مورد از بازی‌ها آشنا شوید:
بهترین بازی بتل رویال
Unturned: Arena Mode پلتفرم: PC شاید نام یکی از بازی‌های رایگان سبک بقا یعنی Unturned را شنیده باشید. Unturned: Arena Mode نام حالت رسمی بتل‌رویال این عنوان است که مقیاسی کوچک‌تر از عناوین مطرح این سبک دارد. این حالت نه 100 نفر، بلکه 15 نفر را در یکی از 4 نقشه کوچک خود، در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. این عنوان بر خلاف بسیاری از عناوین این سبک که گرافیک و آرت‌استایلی واقع‌گرایانه دارند، از آرت‌استایل رنگارنگی بهره می‌برد که ممکن است برایتان یادآور Minecraft باشد. اما گول ظاهر بچگانه‌ی بازی را نخورید، Unturned: Arena Mode یک تجربه‌ی شدیدا سخت و نفس‌گیر است. تعداد زیادی سلاح متفاوت در بازی وجود دارد که امکان شخصی‌سازی کردنشان را نیز دارید. همچنین باید روش‌ها و تاکتیک‌های مختلف یاد بگیرید تا بتوانید خود را با هر 4 نقشه بازی وقف دهید. مانند برخی از دیگر عناوین این سبک، Unturned: Arena Mode یک عنوان رایگان است که یک نکته‌ی مثبت برای آن محسوب می‌شود. ممکن است ظاهر بازی شما را یاد عناوین مناسب کودکان بیاندازد، اما مطمئن باشید گیم‌پلی بازی هر چیزی هست جز مناسب کودکان.

Rust Battle Royale پلتفرم: PC Rust یک بازی محبوب در سبک بقاست که در آن بازیکنان باید به دنبال غذا و سرپناه باشند تا زنده بمانند. حالت بتل‌رویال Rust علاوه بر ایده‌های اصلی سبک بتل‌رویال از برخی از ایده‌های حالت بقای خود استفاده می‌کند و به همین دلیل کمی با دیگر بازی‌های این سبک متفاوت است. در ابتدای Rust کاملا برهنه هستید و تنها یک سنگ برای دفاع از خود دارید. وقتش رسیده است که مهارتتان در زنده ماندن را امتحان کنید. با این وجود، در این حالت المان‌های بقا و کرفتینگ بازی کاملا حذف شده و تمرکز کاملا بر روی کشتن دیگر بازیکنان است. با گذشت زمان و هنگامی که محیط بازی در حال بمباران شدن است، محیط بازی کوچک‌تر و کوچک‌تر شده که خطرات محیطی این عنوان را با دیگر بازی‌های این سبک متفاوت می‌کند. با اینکه Rust Battle Royale به شما اجازه می‌دهد که با دیگر بازیکنان برای برنده شدن همکاری کنید، پیروزی فقط به آخرین شخصی که زنده مانده است پاداش داده می‌شود که یعنی، علاوه بر حس استرس و هیجان معمول در این سبک، آماده‌ی تجربه‌ی حس بی‌اعتمادی به دیگران نیز در این حالت باشید.
بهترین بازی بتل رویال
Arma 3: Battle Royale Mod پلتفرم: PC
این سبک باید از جایی شروع می‌شد و ماد بتل‌رویال Arma 3 معمولا به عنوان نقطه‌ی شروع آن شناخته می‌شود. قبل از اینکه حتی ساخت PUBG شروع شود، شخص "برندان گرین" یا همان Playerunknown، برای عنوان بقا و زامبی‌محور DayZ یک ماد به نام DayZ: Battle Royale ساخت و وقتی که مردم شروع به ترک بازی کردند، "گرین" شروع به توسعه‌ی یک ماد بتل‌رویال برای Arma 3 کرد. این ماد که به عنوان سخت‌ترین بازی این سبک شناخته می‌شود، یک شبیه‌ساز نظامی است که تمرکز زیادی بر روی واقع‌گرایی دارد. در این ماد باید همه‌چیز، حتی افت گلوله و سرعت باد را در نظر داشته باشید. متاسفانه، حتی با وجود طرفداران سرسختش، سرورهای این ماد تقریبا خالی هستند. همچنین، به دلیل اینکه Arma 3 در اصل به عنوان یک بازی بتل‌رویال ساخته نشده بود، باگ‌هایی نیز در این ماد دیده می‌شود. اما در هر حال، این ماد به طرز بی‌رحمانه‌ای سخت است و همیشه بازاری هر چند کوچک، برای این‌گونه عناوین وجود دارد.

The Culling پلتفرم: PC
بین عناوین بتل‌رویال، The Culling عنوانی است که بیش‌ترین شباهت را به منبع الهام این سبک داشته و شاید می‌توانست یک بازی لایسنس شده از سری Hunger Games باشد. در یک دنیای پادآرمانی، مردم در یک نمایش برای سرگرمی دیگران، مجبور به کشتن یکدیگر هستند. این عنوان به جای مبارزه با سلاح گرم و از راه دور، بر روی مبارزه با انواع سلاح سرد و از راه نزدیک تمرکز دارد. همچنین بازیکنان می‌توانند از سلاح و تله‌های دست‌ساز استفاده کنند تا نسبت به دیگر بازیکنان برتری داشته باشند. تعداد بازیکنان موجود در بازی نیز 16 نفر است و آن‌ها به‌جای نقشه‌های عظیم در محیط‌های کوچک مبارزه می‌کنند. این عنوان طوری طراحی شده که مبارزات آن خشن و خونین باشند و این‌گونه حق نام بازی ادا شود. به دلیل محیط کوچک بازی، مبارزات به خوبی عناوین دیگر درنیامده است. البته بازی عاری از سلاح گرم نیز نیست، اما این سلاح‌ها گلوله‌های کمی با خود دارند و در نتیجه، بازی بیش‌تر به مبارزه از راه نزدیک و تلاش برای ضربه به نقاط حیاتی دیگر بازیکنان خلاصه می‌شود.
بهترین بازی بتل رویال
Last Man Standing پلتفرم: PC
Last Man Standing عنوانی است که صرفا سعی دارد استاندارد باشد. معمولا نیز حداقل استانداردها را داشته و از خیلی جهات نیز به ارائه‌ی تجربه‌ای در حد و اندازه‌ی PUBG نزدیک شده، اما در این مسیر تقریبا هویت مستقل خود را از دست می‌دهد. بازی عاری از هرگونه وسایل نقلیه‌ است. گان‌پلی آن نیز مشکل داشته و به عنوانی که سعی دارد شبیهش باشد حتی نزدیک هم نمی‌شود. به نظر Last Man Standing بیش‌تر بر روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی عمیق تمرکز دارد. تعداد سلاح‌ها و وسایل جانبی برای شخصی‌سازی آن‌ها واقعا زیاد بوده و از نظر ترکیبات احتمالی مختلف، تقریبا هم‌سطح PUBG است. Last Man Standing عنوانی است که چه در ظاهر و چه در گیم‌پلی نکته‌ی خاص و ویژه‌ای نداشته و صرفا استاندارد (یا نزدیک به استاندارد) است. این عنوان رایگان بوده و کیفیت نسبتا مناسبی دارد، اما عناوین بتل‌رویال دیگری در بازار وجود دارند که از هویت بیش‌تری برخوردار هستند.
بهترین بازی بتل رویال
GTA Online: Motor Wars پلتفرم: PS4 ، Xbox One ‌، PC این روزها GTA Online و سبک بتل‌رویال هر دو محبوبیت وحشتناکی دارند و طبیعی است که Rockstar با مشاهده‌ی موفقیت روزافزون سبک بتل‌رویال، با اضافه کردن آن به GTA Online به دنبال افزایش محبوبیت بیش از پیش این عنوان باشد. البته حالت بتل‌رویال این عنوان، با دیگر بازی‌های این سبک متفاوت است و می‌توان گفت کاملا بر روی مبارزه با وسایل نقلیه تمرکز دارد. بین 4 تا 28 بازیکن، در حالی که تنها یک سلاح کمری با خود دارند وارد نقشه عظیم این حالت شده و می‌بایست تا حد مرگ با یکدیگر مبارزه کنند. تمرکز بر روی مبارزه با وسایل نقلیه تنها تفاوت این حالت با دیگر عناوین و حالت‌های بتل‌رویال نیست. Motor Wars را می‌توان در درجه‌ی اول یک عنوان تیم‌محور دانست. به جای بازی کردن در کل Los Santos، شهر به چند منطقه تقسیم شده که نقش نقشه‌های این حالت را دارند. دیگر تفاوت Motor Wars این است که وسایل نقلیه یا حتی دیگر بازیکنان در رادار بازی به شکل آیکون‌های مختلف ظاهر می‌شوند. در نتیجه این حالت هیجان و استرس موجود در عناوین هم‌سبک را ندارد. با وجود تفاوت‌هایش، Motor Wars هنوز یک بتل‌رویال است. نقشه بازی مدام کوچک‌تر می‌شود تا بازیکنان ناچارا به یکدیگر نزدیک‌ و نزدیک‌تر شده و برنده‌ی بازی مشخص شود. پتانسیل پیاده‌سازی یک حالت بتل‌رویال که شبیه دیگر عناوین هم‌سبک بوده و وسعت آن به اندازه‌ی کل Los Santos باشد نیز در GTA Online وجود دارد؛ اما فعلا، Rockstar راه عجیبی را برای پیاده‌سازی سبک بتل‌رویال در GTA Online انتخاب کرده است.

  H1Z1 پلتفرم: PC "برندان گرین" بعد از کار بر روی Arma 3: Battle Royale مستقیما کار بر روی PUBG را شروع نکرد. او به توسعه‌دهندگان عنوان زامبی‌محور H1Z1 کمک کرد که یک حالت بتل‌رویال به نام H1Z1: King Of The Kill  برای بازی خود بسازند. پس از مدتی King Of The Kill از نسخه‌ی اصلی جدا و به یک بازی جداگانه تبدیل شد. بعدها نام نسخه‌ی اصلی H1Z1 به Just Survive تغییر کرده و پسوند King Of The Kill نیز از H1Z1 حذف گشت. می‌توان گفت H1Z1 نسخه‌ی ساده‌‌تر چیزی است که بعدها به PUBG تبدیل شد. تعداد اسلحه‌های موجود در این عنوان زیاد نیست و امکان شخصی‌سازی آن‌ها نیز وجود ندارد. سیستم کرفتینگ بازی نیز پیچیده نیست. اما در عین حال، تعداد کم اسلحه‌ها، عدم امکان شخصی‌سازی آن‌ها و پیچیده نبودن سیستم کرفتینگ بدین معناست که H1Z1 به طرز قابل توجهی از رقبایش ساده‌تر و در دسترس‌تر است. همچنین، H1Z1 تغییر جالبی در فرمول این سبک انجام داده که سرعت هر بازی (Match) را بیش‌تر می‌کند؛ به جای اینکه خود تصمیم بگیرید کجا فرود بیایید، به طور تصادفی در نقطه‌ای از نقشه بازی کنار چند بازیکن دیگر ظاهر (Spawn) می‌شوید. این تغییر در فرمول سبک باعث کشته شدن تعداد زیادی از بازیکنان در ابتدای هر بازی می‌شود و با توجه به 200 نفره بودن هر بازی، هیجان و استرس آن را بالا می‌برد.
بهترین بازی بتل رویال
Ark: Survival Of The Fittest پلتفرم: PS4 ، Xbox One ‌، PC عنوان جهان‌باز Ark: Survival Evolved  با دنیای عظیم و دایناسورهایش، موفقیت عظیمی برای توسعه‌دهندگان آن یعنی Studio Wildcard به حساب می‌آید. به عنوان یک بازی در سبک بقا، بازیکنان باید با دایناسورها مبارزه و آن‌ها را رام کنند و به دنبال غذا و سرپناه باشند. Survival Of The Fittest که حالت بتل‌رویال این عنوان به حساب می‌آید، برخی از نکات مثبت نسخه‌ی اصلی که سبب محبوبیت و فروش آن بوده‌اند را حفظ کرده است. به مانند بقیه‌ی عناوین این سبک، با تعدادی بازیکن دیگر – در این عنوان 71 نفر دیگر – در نقشه بازی رها می‌شوید و می‌بایست زنده بمانید. اما در Survival Of The Fittest بازیکنان تنها تهدیدکنندگان جان شما نیستند؛ دایناسورها و دیگر موجودات وحشی نیز در نقشه وجود دارند و به شما رحم نخواهند کرد. می‌توانید این موجودات را رام کنید و حتی بر روی آن‌ها سوار شوید تا نسبت به دیگر بازیکنان برتری پیدا کنید. Studio Wildcard راه هوشمندانه‌ای برای وارد کردن مکانیزم‌های بتل‌رویال‌ به دنیایی که تفاوت زیادی با عناوین هم‌سبک دارد، پیدا کرده است. متاسفانه، Survival Of The Fittest به دلیل رقابت دشوار با دیگر عناوین هم‌سبک، نتوانست بازیکنان خود را حفظ کند و با وجود اینکه در ابتدا به عنوان یک بازی رایگان عرضه شده بود، در حال حاضر تنها خریداران Ark: Survival Evolved به آن دسترسی دارند.
بهترین بازی بتل رویال
Fortnite: Battle Royale پلتفرم: PS4 ، Xbox One ‌، PC
با موفقیت عظیم PUBG، واضح بود که کمپانی‌ها و ناشران بزرگ نیز سعی می‌کنند تا از محبوبیت روزافزون این سبک بهره ببرند و تا به حال موفق‌ترین آن‌ها با اختلاف Epic Games بوده است. Fortnite: Battle Royale که اسپین‌آف عنوان Tower Defense و زامبی‌محور Fortnite محسوب می‌شود، به طرز شگفت‌انگیزی قوی و خوش‌ساخت است. این بازی یک عنوان رنگارنگ و شاداب با آرت‌استایلی کارتونی‌ است که آرت‌استایل واقع‌گرایانه و تم نظامی عناوین هم‌سبک را کنار می‌گذارد. در این عنوان 100 بازیکن در یک نقشه وسیع رها می‌شوند و با جستجو و به دست آوردن اسلحه، آیتم‌های مربوط به سلامتی و مصالح سعی می‌کنند به برنده‌ی بازی تبدیل شوند. بزرگ‌ترین تفاوت Fortnite: Battle Royale با عناوین هم‌سبک وجود یک سیستم ساختمان‌سازی جامع و کامل است که امکان ساخت دیوار، سقف و حتی ساختمان‌های کامل را به بازیکنان می‌دهد. این عنوان به چنان محبوبیتی دست یافته که نسخه‌ی اصلی آن یعنی Fortnite را زیر سایه‌ی خود قرار داده است. گان‌پلی این عنوان مقداری مشکل دارد، اما جدا از آن بازی به طرز فوق‌العاده‌ای پولیش شده و تقریبا به مانند یک بازی کامل است. با تمام این موارد و با وجود ‌ِهزینه‌ی تولید (Production Value) بالای بازی، Fortnite: Battle Royale یک عنوان رایگان است که ارزش آن را چند برابر می‌کند.  
بهترین بازی بتل رویال
Playerunknown’s Battlegrounds پلتفرم: Xbox One ‌، PC
PUBG در حال حاضر به نوعی نماد سبک بتل‌رویال محسوب شده و با بیش‌ از 20 میلیون فروش، محبوبیت این سبک را به آسمان رسانده، در حالی که هنوز حتی رسما عرضه نشده است. PUBG از لحاظ فروش به راحتی بزرگ‌ترین عنوان 2017 و یکی از بزرگ‌ترین عناوین نسل هشتم است.  به لطف این عنوان و عناوینی که از آن الگوبرداری کرده‌اند، سبک بتل‌رویال حال یک سبک شناخته‌شده در این صنعت است. در این عنوان، 100 بازیکن که از هواپیما به پایین پریده و از طریق چتر نجات بر روی نقشه عظیم بازی فرود می‌آیند، می‌بایست سعی کنند به هر قیمت و به هر روشی که شده آخرین نفری باشند که زنده می‌ماند. شاید بتوان PUBG را تا حدودی حد تعالی سبک بتل‌رویال دانست؛ استرس‌زا، هیجان‌انگیز و پر از لحظات اکشن و تنش‌زا و البته لحظات سکوت مطلق در بازی که، تنها صدایی که شنیده می‌شود صدای ضربان قلب شماست. PUBG بدون مشکل نیست. هنوز ناقص بوده و به اندازه‌ی کافی پولیش شده نیست اما یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این سبک یعنی گان‌پلی خوب را داراست؛ گان‌پلی بازی تقریبا بی‌نقص است. این عنوان به مهارت بالا و استفاده از تاکتیک‌های مختلف پاداش می‌دهد. دلیلی دارد که PUBG به عنوان پرچم‌دار سبک بتل‌رویال شناخته می‌شود؛ PUBG یکی از بهترین‌‌ها و شاید هم بهترین بازی موجود در این سبک است. دوستان عزیز پردیسی در آخر خوش‌حال می‌شویم که شما نیز تجربه‌های خود از بازی‌های بتل‌رویال را به اشتراک بگذارید. از دید شما بهترین تجربه بتل‌رویال را کدام بازی انتقال می‌دهد؟



27 آذر 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن