تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798721163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده‌سپاه:برجام چه‌فایده‌ای برای‌ما داشت؟/جنگ ایران و آمریکا محتمل نیست/آمریکا هرچه تحریم کند،برد موشکها را بیشتر خواهددید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فرمانده‌سپاه:برجام چه‌فایده‌ای برای‌ما داشت؟/جنگ ایران و آمریکا محتمل نیست/آمریکا هرچه تحریم کند،برد موشکها را بیشتر خواهددید
فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران جواب توطئه‌های قدرت‌های بزرگ و کوچک را در میدان عمل و بصورت غافلگیرکننده خواهد داد. ایران برای کارهای بزرگ آماده است.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران جواب توطئه‌های قدرت‌های بزرگ و کوچک را در میدان عمل و بصورت غافلگیرکننده خواهد داد. ایران برای کارهای بزرگ آماده است.


به گزارش آفتاب‌نیوز، سردار لشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه‌شنبه 9 آبان در همایش جهان بدون ترور گفت: به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران، جهان به معنای اربعین و پیام آن و هدف امام حسین(ع) در عاشورا پی می‌برد و هرسال بر عمق معنایی اربعین افزوده می‌شود.



فرمانده سپاه: برجام چه فایده‌ای برای ما داشت؟/ جنگ ایران و آمریکا محتمل نیست/ آمریکا هرچه تحریم کند، برد موشک‌ها را بیشتر خواهد دید



وی با اشاره به این که پیام اربعین مبارزه با ظلم و مخالفت با ظلم‌پذیری و ستمگری است، اظهار داشت: امروز آمریکا می‌خواهد از ملت ایران، بیعت بگیرد و اربعین یک «نه» بزرگ به این خواسته آمریکاست. بزرگترین درس عاشورا نرفتن زیر بار سلطه است.


وی با تأکید بر این که دشمن برنامه‌های جدیدی علیه انقلاب اسلامی و ملت ما دارد، اظهار داشت: اکثر ملت‌های مسلمان تحت ستم به این نتیجه رسیدند که تنها راه سعادت، ایستادگی برابر ظالمین و دست‌نشانده‌های آمریکاست.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این ایستادگی، الزاماتی دارد که یکی عزم و اراده راسخ برگرفته از باور و ایمان عمیق است و الزام دیگر، تجهیز شدن جامعه به ابزارهای دفاعی است که باید در این راستا همه توانمندی‌ها را فراهم کرد. ما مرکز مقاومت در برابر نظام سلطه هستیم و بیش از دیگران باید به این اصل پایبند باشیم. مردم ما قدر توان دفاعی خود از جمله موشکی را می دانند و مثل ناموس خود از آن دفاع می‌کنند.


وی ادامه داد: همین امروز آمریکا قصد دارد اجرای تحریم‌های موسوم به «کاتسا» را به بهانه‌ توانمندی موشکی ایران آغاز کند، در حالی که سپاه و توان موشکی، بهانه و توان اقتصادی ایران برای آنها هدف است.


فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برجام چه فایده‌ای برای ما داشت. ملت ایران بارها بدعهدی آمریکا را تجربه کرده است.


وی ادامه داد: آمریکا بداند هرچه فشار اقتصادی و تحریم را بیشتر کند، اراده ملت ایران در افزایش توان دفاعی و موشکی بیشتر می‌شود و برد و دقت موشک‌ها را بیشتر خواهند دید.


سرلشکر جعفری تصریح کرد: ملت ایران جواب توطئه‌های قدرت‌های بزرگ و کوچک را در میدان عمل و بصورت غافلگیرکننده خواهد داد. ایران برای کارهای بزرگ آماده است. تاریخ این ملت گویای غیرتمندی مردمان ما است.


فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکا اولین و بزرگترین حامی تروریست‌ها ازجمله اسرائیل و عربستان خائن است.


وی در ادامه گفت: به زودی داعش در سوریه از بین می‌رود و سرزمینی دست آنها نخواهد ماند هرچند ممکن است اثار آنها در جامعه بماند.


سردار جعفری در جمع خبرنگاران: جنگ ایران و آمریکا محتمل نیست


فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی گفت: بی تردید درگرفتن هیچ جنگی بین ایران و آمریکا محتمل نیست، چرا که آنان به شدت از عواقب این جنگ در هراس‌اند و به یقین می‌دانند در صورت آغاز چنین جنگی بازنده اصلی خواهند بود.


سردار محمدعلی جعفری در حاشیه همایش جهان بدون ترور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی آمریکا و غرب نظام جمهوری اسلامی را با وجود تحریم‌ها و فشارهای متعدد همچنان در مسیر گذشته خود دیدند، بر آن شدند با استفاده از تجربه‌های گذشته و موفقیت‌های نسبی که به خیال خودشان در برجام به دست آوردند مجددا تحریم‌های اقتصادی را و البته این بار به بهانه تحریم توان دفاعی و موشکی بر علیه ایران اعمال کنند.


وی ادامه داد: مردم ایران،‌ آمریکا را به خوبی می‌شناسند و اگر هم طی چهار سال گذشته به بهانه توافق برجام اعتمادی نسبی به آنان پیدا کرده بودند،‌ به دلیل بد عهدی‌ها و فریبکاری‌های آنان اعتمادشان را به کلی نسبت به آمریکا از دست دادند.


جعفری گفت: فشارهای آمریکا بر ای کشاندن ایران به پای میز مذاکره یا واداشتن ایرانیان به سازش موجب فریب خوردن ملت نمی‌شوند. ملت ایران، ملتی غیرتمند است که اگر خونشان به جوش آید به بدترین نحو ممکن از متجاوزان انتقام می‌گیرند و امروز توان موشکی و دفاعی ایران همچون ناموسشان برایشان ارزشمند است.


فرمانده کل سپاه افزایش برد موشک‌های جمهوری اسلامی را غیر ضروری دانست و در عین حال متذکر شد: برد موشک‌هایمان 2 هزار کیلومتر است که البته قابل افزایش است، اما این توان و برد موشکی را برای جمهوری اسلامی کافی می‌دانیم چون اکثر منافع و نیروهای آمریکایی در شعاع همین برد موشکی قرار دارند.


به نوشته ایسنا، جعفری سیاست آمریکا بر ضد جمهوری اسلامی را تداوم جنگ‌های نیابتی و تشدید تحریم‌های اقتصادی به جای درگیری مستقیم بین ایران و آمریکا اعلام کرد.






۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن