تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818101987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد «آتش به اختیار» به اعضای فراکسیون امید برای رای به وزیر پیشنهادی علوم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پیشنهاد «آتش به اختیار» به اعضای فراکسیون امید برای رای به وزیر پیشنهادی علوم
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید درباره دلایل به نتیجه نرسیدن فراکسیون امید برای گزینه پیشنهادی وزارت علوم به ارائه توضیحاتی پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی‌اش یادداشتی با عنوان «امید در صحن» منتشر کرد؛ که در ادامه می خوانید:

امروز قبل از صحن جلسه شورای مرکزی فراکسیون امید با حضور ۴۳ نفر از اعضا برای جمع‌بندی نهایی درخصوص دو وزیر پیشنهادی تشکیل شد. آقای دکتر اردکانیان مخالفی نداشت و اجماع نسبتا خوبی برای ایشان وجود داشت لذا بحث مبسوطی انجام نشد.

در خصوص دکتر غلامی بحث های داغ و مفصلی انجام شد. نکات مهمی که طرح شد: فراکسیون ولایی و مستقلین تصمیم قطعی گرفته اند به دکتر غلامی رای مثبت بدهند.

مخالفت با دکتر غلامی پیام هشدار قوی از طرف فراکسیون به آقای روحانی خواهد بود. چند نفر پیشنهاد آتش به اختیار و عدم اعلام رسمی موافقت یا مخالفت از طرف فراکسیون داشتند. یکی از موافقین نظر داد اگر ایشان رای نیاورد آموزش عالی از ریل اصلاح طلبی خارج خواهد شد. یکی دیگر از مخالفین اعلام داشت با آمدن غلامی ۴ سال در دانشگاه‌ها مشکل خواهیم داشت.

 آقای فرجی دانا معرف اول دکتر غلامی به رییس جمهور بوده است و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها هم ایشان را تایید و حمایت می کنند. یکی از اعضا گفت شخصا شنیده است در جلسه ای از قول دکتر زاهدی اعلام کرده اند "آقای غلامی رای بیاورد یعنی من رای آورده ام"! یکی از اعضا اعلام کرد به هردو وزیر گفته ام خشم نمایندگان از وزرای روحانی و دولت دامن شما را خواهد گرفت.

برای دکتر غلامی با رای گیری برای سه گزینه رای تشخیصی اعضا، موافق و مخالف نهایتا گزینه رای بر مبنای تشخیص اعضا نظر رسمی فراکسیون قرار گرفت. آقای دکتر اردکانیان با رای اجماعی و بدون مخالف گزینه مورد حمایت اعضا قرار گرفت.



۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن