تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818733527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

EA: کنسل شدن پروژه‌ی Visceral هیچ ربطی به مرگ بازی‌های تکنفره ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
EA اعتقاد دارد ریبوت شدن Star Wars استودیوی Visceral بدلیل بخش تکنفره نیست
همانطور که می‌دانید استودیوی Visceral Games بطور کامل تعطیل شده است و بازی تک‌نفره‌ی آن‌ها یعنی Star Wars به یکی از استودیو‌های EA واگذار و بطور کامل کنسل شد، شرکت EA در مورد این اتفاق بیان کرده بود: استودیوی ما در حال ساخت یک پروژه‌‌ی اکشن و ماجراجویی بر مبنای جهان Star Wars بود. در حالت فعلی این بازی یک عنوان ماجراجویی بر مبنای روایت خطی محسوب می‌شد و طی مسیر توسعه‌ی بازی ما ایده‌های مختلفی را از طریق گیمرها تست کردیم و بازخوردهای آن‌ها از اینکه بازی باید چطور باشد را دریافت کردیم. این کاملا واضح بود که ما برای ارائه‌ی تجربه‌ای که بتواند مدت زمان زیادی گیمرها را درگیر خودش کند نیاز داشتیم تا محور طراحی بازی را اصلاح کنیم." این بیانیه‌ باعث شد که بسیاری نگران آینده‌ی بخش تک‌نفره‌ی این بازی شوند و حتی برخی اشارات وجود داشت که بخش تکنفره‌ی بازی دلیل این ریبوت است. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot گزارشی جدید از Kotaku شفاف‌سازی‌هایی را انجام می‌دهد.  آقای "پتریک سادرلاند"‌، رییس استودیوهای جهانی شرکت EA، طی مصاحبه‌ای با Kotaku بیان کرد: "ساخت بازی‌ها سخت است. این مسئله‌ی جدیدی نیست اما دوباره گفتن‌ آن به هیچ وجه دور از عقل نیست چون این پروسه در حال پیچیده‌تر شدن است. اما این چیزی است که ما به هدف آن هر صبح بیدار می‌شویم، ما عاشقش هستیم. ما افراد بسیار مستعدی داریم که در حال ساخت بازی هستند. همچنین ما ابزار‌های قدرتمندی نیز داریم...اما انتظارات بسیار پرشتاب در حال بالارفتن هستند. ما این مهم را زمانی که با بازیکنان صحبت می‌کنیم بخوبی لمس می‌کنیم. ما در بازی‌های خود و بازخورد‌های بازیکنان آن‌را می‌بینیم. هزاران فاکتور مختلف وجود دارد." ایشان ادامه داد: "این حقیقتا در رابطه با مرگ بازی‌های تک‌نفره نیست. اصلا من عاشق بازی‌های تک‌نفره و شخصیت و داستان‌ محور هستم. طرح داستان همواره بخشی از ما بوده است و ساخت بازی‌های تک‌نفره حتما ادامه خواهد یافت. باید اشاره کرد که این قضیه هیچ ربطی به ساخت یک بازی درآمد‌زا ندارد. هردوی مورد‌های ذکر شده فاکتور‌های بسیار مهمی هستند اما این دلیل کنسل کردن بازیِ Visceral نبود. این یک تصمیم کاربردی و دوراندیشانه بود. کار ما این است که به بازیکنان یک تجربه‌ و داستان عمیق ارائه دهیم و مرز‌ها را نیز جلوتر ببریم. ساده‌ بگویم، بنظر می‌آمد این‌کار با حالت قبلی بازی در حال انجام شدن نبود." این بازی Star Wars-محور در حال توسعه در استودیوی EA Vancouver است که در ابتدا برای کمک به Visceral در اواسط پروژه وارد توسعه شده بود. تاریخ عرضه‌ی بازی تاخیر خورده است و قطعا قبل از ماه مارس سال 2019 نخواهد بود. آینده‌ی "امی هنینگ" نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ایشان در ابتدا از سازندگان ارشد Uncharted بود و بعدا به Visceral منتقل شد. EA در این رابطه گفته است: "ما در حال بحث در رابطه با حرکت بعدی امی هستیم." در انتها دیدگاه شما در مورد صحبت‌های آقای سادرلاند چیست؟



1 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن