تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798573332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا چرا به دنبال تحریم سپاه است؟/ سردار کوثری: مقصد بعدی داعش، پاکستان و افغانستان است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آمریکا چرا به دنبال تحریم سپاه است؟/ سردار کوثری: مقصد بعدی داعش، پاکستان و افغانستان است
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: داعش از اول هم مقبولیتی در میان مردم سوریه و عراق نداشت و مردم از ترس جان خود با آنها همراه شدند.
آفتاب‌‌نیوز : سردار اسماعیل کوثری با بیان اینکه مردم هیچ موقع ظلم و تجاوز را نمی‌پذیرند و زیر بار آن نمی‌روند، گفت: داعش از اول هم مقبولیتی در میان مردم سوریه و عراق نداشت و مردم از ترس جان خود با آنها همراه شدند، اما اکنون که مردم پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت را دیدند، به آن کمک می‌کنند و حتی از داخل تروریست‌ها هم خبر می‌دهند.


وی افزود: همین خبر دادن‌ها سبب می‌شود رزمندگان جبهه مقاومت بتوانند به مواضع حساس دشمن حمله کنند و ضربات سنگینی را بر آنها وارد کنند.


جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز توانسته دست اسرائیل و آمریکا را از منطقه کوتاه کند، اظهار کرد: امروز کشورهای حاضر در جبهه مقاومت منافع مشترکی دارند و این منافع مشترک باعث پیوستگی هرچه بیشتر آنها شده است.


سردار کوثری در پایان گفت: به نظر می‌رسد کار داعش در عراق و سوریه تمام شده است و این گروه تروریستی به احتمال زیاد به شرق آسیا و عمدتا کشور افغانستان و بخشی از پاکستان منتقل خواهد شد.


تحریم سپاه به خاطر خنثی‌سازی نقشه‌های استکبار در منطقه است


همچنین مهر نوشت؛


سردار علیرضا افشار رئیس هیئت عالی اندیشه‌ورزی سپاهدر واکنش به رفتارهای اخیر امریکا علیه جمهوری اسلامی و به ویژه سپاه پاسداران اظهار داشت: اهانت‌ها و اظهارات و تحریم‌های امریکا علیه سپاه، ناشی از همان نقشی است که سپاه در خنثی کردن و ناکام گذاشتن اهداف استکبار جهانی به خصوص امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه داشته است، به نحوی که استکبار و در رأس آن امریکا شاهد رو به زوال رفتن داعش و از دست دادن مواضع خود در منطقه و ناکام ماندن نقشه‌های خود است.


وی عنوان کرد: این رفتارهای آمریکا مسئله جدیدی نیست و در گذشته نیز سپاه و بسیاری از شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران نیز در لیست تحریم‌های امریکایی قرار داشته اند، اما آن چیزی که باعث شد اخیرا امریکا نتواند به صراحت مسئله قراردادن سپاه در لیست تروریست را اعلام کند، براثر موضع‌گیری محکم و قاطعیت سپاه و فرماندهی سپاه است و نشان می‌دهد هر زمان که ما در مقابل دشمن قاطعیت و ایستادگی نشان دادیم، پیش رفتیم و هر زمان که کوتاه آمدیم و از مواضع خودمان عدول کردیم، آنها بر مظالم خودشان اضافه و فشار خودشان را مضاعف می‌کنند.


رئیس هیئت عالی اندیشه‌ورزی سپاه در پایان یادآور شد: علی‌رغم اینکه استکبار جهانی دائما در حال طراحی توطئه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی و دیگر ملت‌های مسلمان است، اما باید متذکر شد که با همه این توطئه‌هایی که بکار می‌گیرند کاری از پیش نخواهند برد.
منبع: میزان




۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن