تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796637865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبه المپیاد ریاضی مردی را که مزاحم مادرش بود، کشت / افشین دست از سر مادرم بر نمی داشت + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نخبه المپیاد ریاضی مردی را که مزاحم مادرش بود، کشت / افشین دست از سر مادرم بر نمی داشت + عکس
پسر نخبه‌ای که در سن 18 سالگی مزاحم مادرش را در حادثه‌ای به قتل رسانده بود، برای مشخص شدن سن عقلی‌اش در زمان حادثه به پزشکی قانونی معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز : پسر نخبه‌ای که در سن 18 سالگی مزاحم مادرش را در حادثه‌ای به قتل رسانده بود، برای مشخص شدن سن عقلی‌اش در زمان حادثه به پزشکی قانونی معرفی شد.


نخبه المپیاد ریاضی مردی را که مزاحم مادرش بود، کشت / افشین دست از سر مادرم بر نمی داشت + عکس


نیمه‌شب پانزدهم مردادماه سال گذشته بود که مأموران پلیس شهرستان رباط‌کریم از درگیری خونینی در یکی از خیابان‌ها با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه با جسد خونین مرد 32 ساله‌ای به نام فرشید روبه‌رو شدند که با اصابت چاقو از پای در آمده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت لحظاتی قبل افشین در درگیری با پسر 18 ساله‌ای به نام نادر به قتل رسیده است.
پس از شناسایی هویت نادر مشخص شد قاتل دانش‌آموز نخبه‌ای است که در المپیاد ریاضی مقام کسب کرده است. بدین ترتیب مأموران نادر را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند. متهم در نخستین بازجویی‌ها به قتل مرد جوان اعتراف کرد و مدعی شد مقتول را به خاطر اینکه مزاحم مادرش بوده به قتل رسانده است.
وی در توضیح ماجرا گفت: چند سال قبل پدر و مادرم به دلایلی از هم جدا شدند. پس از این جدایی من همراه مادرم در رباط‌کریم زندگی تازه‌ام را شروع کردم تا اینکه متوجه مزاحمت‌های مرد جوانی برای مادرم شدم.
از آنجایی که تعصب زیادی نسبت به مادرم داشتم چندین بار به مرد مزاحم هشدار دادم تا مزاحم مادرم نشود، اما او دست بردار نبود و ادعا می‌کرد قصد ازدواج دارد. وی ادامه داد: مدتی گذشت تا اینکه فهمیدم مادرم تمایلی به ازدواج با فرشید ندارد به همین دلیل دوباره به فرشید هشدار دادم. مزاحمت‌های فرشید آنقدر ادامه داشت تا اینکه من و مادرم در کلانتری از او شکایت کردیم، اما باز هم فایده‌ای نداشت. شب حادثه برای شرکت در جشن تولد پدرم راهی اسلامشهر بودم که فرشید با من تماس گرفت و خواست شکایتم را پس بگیرم. او گفت اگر به او یک‌میلیون تومان بدهم مزاحم مادرم نمی‌شود که خیلی عصبانی شدم و تلفنی با او مشاجره لفظی کردم تا اینکه برای صحبت حضوری با من قرار ملاقات گذاشت. نیمه شب از ترس چاقویی برداشتم و به سر قرار رفتم. وقتی به محل قرار رسیدم او از پشت درختچه‌هایی که پنهان شده بود بیرون آمد و به من حمله کرد که مادرم از راه رسید و خواست به خانه برگردم، اما فرشید آجری به سمت من پرتاب کرد و بعد دستش را به کمرش برد که فکر کردم قصد دارد با چاقو مرا بزند به همین خاطر چاقویم را بیرون آوردم و در همین لحظه تعادلم را از دست دادم و به زمین خوردم و نمی‌دانم چطور چاقو به فرشید اصابت کرد. وی در پایان گفت: من قصد قتل نداشتم و این حادثه اتفاقی بود.

متهم پس از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه جرم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و در آن جلسه خواهر و برادرهای  افشین که ولی‌دم بودند، برای نادر درخواست قصاص دادند. در ادامه جلسه محاکمه وکیل مدافع متهم از هیئت قضایی درخواست کرد با توجه اینکه متهم هنگام ارتکاب جرم زیر 18 سال داشته است مطابق ماده  قانون91 قانون مجازات اسلامی جدید با وی رفتار شود و از قصاص معاف شود. پس از این درخواست  هیئت قضایی متهم را برای بررسی سن قانونی در زمان حادثه به پزشکی قانونی معرفی کرد. بدین ترتیب اگر کارشناسان پزشکی قانونی سن زمان حادثه متهم را زیر 18 سال اعلام کنند، ماده 91 قانون مجازات اسلامی جدید شامل وی می‌شود.





۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن