تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798526389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انسداد مرزهای با تهدیدات بالا و تقویت ناوگان دریایی در دستورکار ناجا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انسداد مرزهای با تهدیدات بالا و تقویت ناوگان دریایی در دستورکار ناجا
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر به سمت دریا سوق پیدا کرده، گفت: برای مقابله جدی با این پدیده شوم، کشور های حاشیه خلیج فارس بایستی با جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید دریابانی استان هرمزگان و در جمع خبر نگاران گفت: ایران اسلامی دارای مرزهای امنی است و این موضوع خوشایند دشمنان نیست.

به گزارش ایسنا،‌ وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون، 42 تن انواع مواد مخدر توسط مرزبانان در درگیری با سوداگران مرگ در نقطه صفر مرزی که بیشتر در مرز پاکستان بوده، کشف شده است.

سردار رضایی با بیان اینکه امنیت مرز مشترک ایران و پاکستان با همت دو کشور میسر می شود، گفت: بعد از تعامل با کشور پاکستان امیدواریم اقدامات این کشور بیشتر شود تا شاهد قاچاق مواد مخدر از این مرز نباشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر به سمت دریا سوق پیدا کرده و اصل کشفیات این استان هم در دل دریا است، گفت: برای مقابله جدی با این پدیده شوم،کشور های حاشیه خلیج فارس بایستی با جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در مرز های غربی نیز نشست های خوبی با دولت عراق برگزار شده به گونه ای که گشت های همزمان با هم داریم که این  هماهنگی سبب شده تا مرز های غرب را بیشتر کنترل کنیم.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: امتیازاتی برای مرزبانان در شرایط ویژه سخت خدمتی پیش‌بینی‌ شده که قرار است در سال جاری حدود 600 واحد مسکونی به منارل سازمانی مرزبانی اضافه شود.

این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی ناجا به انسداد مرزها متناسب با تهدیدات اشاره و تصریح کرد: انسداد مرزها با تهدیدات بالا در عرصه قاچاق مواد مخدر، کالا و قاچاق مسلحانه در دستور کار مرزبانی قرار دارد زیرا معتقد هستیم مرزهای مشترک دو کشور بایستی بین دو کشور مدیریت شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر تقویت تجهیزات دریابانی، گفت: امسال و در برنامه 5 ساله ششم، تقویت ناوگان دریایی در دستور کار قرار دارد و دریابانی به امکانات پیشرفته و مدرن برای اعمال قانون در عمق دریا مجهز می‌شود که استان هرمزگان در این خصوص در اولویت است.

سردار رضایی در پایان با تاکید بر ارتقاء امنیت اقتصادی، گفت: در راستای مقابله با کالای قاچاق در مرزهای جمهوری اسلامی، قرارگاه مبارزه با قاچاقچیان تحت عنوان قرارگاه مقداد در مرزبانی ناجا تشکیل شده است

تقویت دریابانی هرمزگان با تجهیزات پیشرفته و نوین
 

فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید دریابانی استان هرمزگان نیز گفت: با توجه به تغییرات تهدیدات، باید توان ما نیز متناسب با آن افزایش پیدا کند بنابراین تقویت مرزهای دریایی و خشکی با تجهیزات پیشرفته و نوین در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: رزمندگان و شهدای عرصه امنیت و مدافع حرم نقش مهم و تاثیرگذاری در امنیت ایران اسلامی دارند چراکه مدافعان حرم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه امروز شاهد ناامنی و تهدیدات در کشورهای پیرامونی هستیم، گفت: در جمهوری اسلامی ایران، به برکت بصیرت بالای ملت و نیز هدایت های داهیانه فرمانده معظم کل قوا،  امنیت مطلوبی بر کشور حاکم است.

فرمانده مرزبانی ناجا اذعان داشت: جایگاه مرز در کشور یک جایگاه ملی است و همه در قبال آن وظیفه دارند؛ مرزبانان باید از تمام نقاط مرزی کشور حراست و پاسداری کنند بنابراین معتقدیم مرزبانی همانا به معنای عملکرد مرزنشینان و مرزبانان با هم است.

 وی با اشاره به 1100 کیلومتر مرز استان هرمزگان بر افزایش تجهیزات دریابانی این استان تاکید و تصریح کرد: با توجه به تغییر تهدیدات، باید توان ما نیز متناسب با آن افزایش پیدا کند بنابراین تقویت مرزهای دریایی و خشکی با تجهیزات پیشرفته و نوین در دستور کار قرار دارد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار رضایی در خاتمه از تلاش های صادقانه سرهنگ "علی میر شمسی" در مدت تصدی فرماندهی دریابانی استان هرمزگان تقدیر و سرهنگ "علی اصغر خرم روی" که از فرماندهان باسابقه و پرتلاش ناجا است را به سمت فرمانده جدید دریابانی استان هرمزگان منصوب کرد.



۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن