تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798219500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الویری: برای همیشه از بندناف شورای عالی نمی‌توان استفاده کرد/ غضنفرهای اصلاح‌طلب کم لطمه نزدند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: الویری: برای همیشه از بندناف شورای عالی نمی‌توان استفاده کرد/ غضنفرهای اصلاح‌طلب کم لطمه نزدند


سایت روزنامه اعتماد نوشت: شورای عالی اصلاح طلبی عملکرد مطلوبی داشته و توانسته پیروزی های سه انتخابات اخیر را برای ما به ارمغان بیاورد؛ اما این به مفهوم این نیست که ما سعی کنیم از این روش نامطلوب و از این بند ناف برای همیشه استفاده کنیم.


مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح طلب در باره رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات آینده گفت: وضعیت ایده آل و مطلوب برای ما عبارت از این است که جریان اصلاح طلبی به وسیله یک برند حزبی اداره شود نه برند شورای عالی. وجود شورای عالی در شرایط فعلی یک اضطرار است. به عبارت دیگر به دلیل اینکه احزاب فراگیر وجود ندارند ما مجبور شدیم که در بیایان به یک آب شور بسنده کنیم در حالیکه باید به دنبال آب گوارا بگردیم. آن آب گوارا همان تشکیل دو سه حزب فراگیر است.


او افزود: شورای عالی اصلاح طلبی عملکرد مطلوبی داشته و توانسته پیروزی های سه انتخابات اخیر را برای ما به ارمغان بیاورد؛ اما این به مفهوم این نیست که ما سعی کنیم از این روش نامطلوب و از این بند ناف برای همیشه استفاده کنیم.


الویری همچنین گفت: شورای عالی اصلاح طلبان جایگاهی شبیه پارلمان غیر رسمی برای جریان اصلاح طلبی تلقی می شود و به عبارت دیگر مانند پارلمانی که در سراسر کشور بر آمده از آرای اصلاح طلبان است می تواند آنها را نمایندگی کند و این نمایندگی کردن مورد مقبولیت و اعتماد اصلاح طلبان خواهد بود نه بر مبنای اجبار و الزام و اینکه ببیند چاره ای جز این ندارند.


این عضو شورای شهر تهران درباره آنچه محمدرضا عارف بیان کرده بود یعنی مستقل عمل کردن در انتخابات آینده و عدم ائتلاف با جریان دیگر گفت: بنده با احترام ویژه و خاصی که برای آقای عارف قائل هستم ولی با این نظر ایشان موافق نیستم و بر این باورم که تقسیم بندی اصلاح طلبی و اصولگرایی بر مبنای مدل های گذشته دچار تغییرات ژرف و عمیقی شده است. در حال حاضر در درون جامعه اصولگرایی، اصولگرایانی داریم که به مراتب از اصلاح طلبان اصلاح طلب تر هستند و شجاعت بیان حرفهایشان را هم بهتر دارند و عمیقا هم در این مسیر کار می کنند. ما نمی توانیم این مجموعه را نادیده بگیریم.


او در پاسخ به این سوال که کم لطفی هایی از سوی ائتلاف کنندگان نسبت به اصلاح طلبان صورت گرفت و این این کم لطفی ها هم در بدنه اصلاح طلبی وجود دارد و هم جریان اعتدال و غیر طبیعی هم نیست. مگر نبوده غضنفرهایی در داخل جریان اصلاح طلبی که به ما لطمه زده اند. ما باید هدف خودمان را این قرار دهیم که خیمه اصلاح طلبی فراتر و گسترده تر باشد و به امید روزی باشیم که اکثریت قاطع جامعه ما نگاه و دید اصلاح طلبانه داشته باشند.


او ادامه داد: حدود 4 سال تا انتخابات ریاست جمهوری فاصله داریم. از حالا نمی توان بر روی معادلاتی که در آینده شکل خواهد گرفت حسابی باز کرد. طبیعتا بنده به عنوان یک فرد اصلاح طلب ایده آلم این است که یک اصلاح طلب ناب با باور خیلی روشن و شفاف اصلاح طلبانه که هزینه های اصلاح طلبی را هم پرداخته سکان ریاست جمهوری کشور را برعهده بگیرد.منتها ما نمی توانیم در ایده آل های خودمان زندگی کنیم. بلکه باید از آنها عدول کنیم برای اینکه بتوانیم ارابه دموکراسی و مردم سالاری را چند قدم هول بدهیم و به جلو ببریم.


الویری درمورد انفعال جریان های تند نیز گفت: تلقی من این است که با آتش زیر خاکستر روبروییم. جریان های تندرو به هیچ وجه به منافع ملی فکر نمی کنند و مهمترین چیز برای آنها منفعت جناحی خودشان است. کوچکترین اشتباه و خطایی از ناحیه ما و جریان اصلاح طلبی می تواند بهانه مناسبی به دست آنها بدهد.


تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - 07 October 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن