تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798602687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت اچ پی گالری؛ ارائه کننده انواع پرینتر و کارتریج


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:


 
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  شرکت اچ پی گالری با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه ماشین ها و ملزومات اداری، همواره محصولات تراز اول و بی رقیبی را به بازار عرضه نموده است. این شرکت، در ارائه انواع کارتریج و پرینتر، با برندهای شناخته شده بین المللی رقابت می کند و برای محصولات خود ضمانت شانزده ماهه ارائه می دهد.   شایان ذکر است که شرکت اچ پی در چند سال اخیر در تولید پرینتر و کارتریج رشد چشم گیری داشته است و خریداران بسیاری را به سوی خود جلب نموده است. این رشد تا اندازه ای بوده است که برندهای رقیب برای دستیابی به محبوبیت محصولات با کیفیت اچ پی بی وقفه تلاش می کنند.   در واقع می توان گفت که عمده ترین و پر فروش ترین کارتریج جوهر افشان، متعلق به اچ پی است و شرکت های دیگر نتوانسته اند در تولید این محصول با شرکت اچ پی به رقابت بپردازند.  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  حل معضلی به نام کارتریج های مصرفی «توجه داشته باشید که استفاده از کارتریج و پرینتر بی کیفیت به مرور زمان موجب خرابی دستگاه می شود». کارتریج ها دارای انواع جوهرافشان و لیزری هستند که البته به واسطه ی قابلیت شارژ مجدد، کارتریج لیزری طرفداران بیشتری دارد. شرکت های مختلف، کارتریج لیزری مشکی به بازار عرضه کرده اند که در این میان کارتریج لیزری مشکی برند اچ پی کیفیت بسیار مطلوب تری دارد.    توجه داشته باشید، در مواردی که میزان استفاده از دستگاه زیاد است، کارتریج های لیزری بسیار مناسب تر هستند. علاوه بر این، طی چند سال اخیر این شرکت پیشگام، محصولاتی مانند لپ تاپ، فلش و محصولاتی از این قبیل را به بازار عرضه کرده است که آنها نیز در میان سایر برندها، کالاهایی کاملا تخصصی و با کیفیت بالا محسوب می شوند. در ادامه مختصرا توضیحاتی درباره پرینترهای رنگی و انواع آن که پرینترهای جوهر افشان و پرینترهای لیزری هستند، ارائه می شود.  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
   پرینترهای رنگی و انواع آن در گذشته پرینترهای لیزری سیاه و سفید بسیار متداول بودند، اما امروزه تولید کنندگان برندهای مختلف، اقدام به ارائه پرینترهای رنگی نموده اند. اگرچه در کل این پرینترها شباهت زیادی به پرینترهای سیاه و سفید دارند، اما نحوه فرآیند چاپ پرینترهای رنگی کمی متفاوت است.    پرینترهای رنگی در چهار فاز مختلف رنگ را به روی صفحه انتقال می دهند. یعنی در هر فاز یکی از رنگ های آبی، زرد سیاه و قرمز مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه، از ترکیب این چهار رنگ امکان ارائه طیف وسیعی از رنگهای مختلف بوجود می آید.    در برخی از مدل های پرینتر لیزری، مخزن رنگ های مختلف بطور مجزا بر روی یک چرخ دوار قرار گرفته است، اما در انواع دیگر پرینترهای لیزری، هر رنگ بر روی استوانه ای جداگانه قرار دارد.   
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  پرینتر جوهر افشان  یک پرینتر جوهر افشان از این اجزا تشکیل شده است: • هِد پرینتر، که نقش اصلی را در این دستگاه به عهده دارد. این هد از مجموعه ای از افشانه های ریز یا افشانک ها تشکیل شده است که نقش انتقال ذرات ریز جوهر به روی کاغذ را به عهده دارند.   • کارتریج، که با توجه به طراحی شرکت های مختلف، شکل و ساختار متفاوتی دارد. مثلا در برخی از انواع آن رنگ مشکی در کنار سایر رنگ ها قرار دارد، در حالی که در انواع دیگر، این رنگ از رنگ های دیگر مجزا است.   • موتور استپِر (Stepper)، عامل حرکت سیستم هد پرینتر و کارتریج های مربوط به آن است. البته، برخی از انواع آن مجهز به موتور خاصی است که هنگامی که پرینتر غیر فعال باشد، از حرکت تصادفی هد پرینتر جلوگیری می کند.  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  • دستگاه تغذیه کاغذ که خود آن شامل: سینی مخزن کاغذ، که در اغلب انواع پرینترهای جوهر افشان برای تامین کاغذ مورد نیاز وجود دارد، اما در برخی از انواع دیگر بجای آن کاغذ در فیدر (feeder) قرار داده می شود.   غلتک ها، که با استفاده از مجموعه ای از آنها، کاغذ به داخل پرینتر کشیده می شود.   موتور استپر، که عامل حرکت غلتک ها است. • تسمه، که هد را به استپِر متصل می کند. • میله تثبیت کننده، برای اطمینان از استحکام و ثبات کافی در زمان حرکت مورد استفاده قرار می گیرد. • منبع تامین برق، معمولا اکثر پرینترها از یک منبع برق اختصاصی برخوردار هستند. • مدار کنترلی، که وظیفه کنترل تمامی عناصر مکانیکی پرینتر را به عهده دارد. • ورودی و خروجی های رابط (interface port)، این رابط ها عامل ارتباط دستگاه پرینتر با کامپیوتر هستند. البته در مدل های جدید تر از رابط یو اس بی (USB) یا رابط سریال و SCSI نیز می توان استفاده کرد.  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  نحوه عملکرد پرینتر پس از این که گزینه چاپ در نرم افزار متصل به پرینتر فعال می شود، اطلاعات به دستگاه منتقل می شود. سپس، درایور اطلاعات را به شکل قابل خوانش برای دستگاه، ترجمه می کند. در ادمه، اطلاعات نهایی در اختیار پرینتر قرار می گیرد و در بافر ذخیره می شود. (البته میزان حافظه در انواع مختلف، متفاوت است و از 512 کیلو بایت آغاز و تا 16 مگا بایت را نیز پوشش می دهد. معمولا اگر دستگاه مدتی  بدون استفاده بماند، بطور اتوماتیک اقدام به پاکسازی هد می کند).    پس از این مراحل، با فعال شدن  موتور استپر توسط مدار کنترل کننده، غلتک ها فعال می شوند و کار تغذیه کاغذ را انجام می دهندد. در هر مرحله از عملکرد استپر، جوهر از افشانک ها به روی کاغذ منتقل می ‌شود. در طی این مرحله کاغذ کم کم به سمت جلو کشیده می شود و این مراحل تا اتمام فرآیند چاپ ادامه می ‌یابد.  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  ویژگی های پرینترهای جوهر افشان (معایب و مزایا) این نوع از پرینترها بسیار ارزان هستند. بنابراین، بسیاری از برندها اقدام به تولید این نوع پرینتر کرده اند. اما قیمت کارتریج مخصوص آنها از قیمت خود پرینتر گرانتر است. علاوه بر این، پرینتر جوهر افشان نیاز به تامین و تهیه سخت افزار و عناصر ارتباطی دارد و امکان تهیه کاتریج از برند های مختلف برای یک دستگاه پرینتر وجود ندارد و هر پرینتر فقط با کارتریج برند خود، کار می کند   نکته قابل توجه دیگر این است که کیفیت کاغذ مورد استفاده در نتیجه کار بسیار تاثیرگذار است. بنابراین، برای دستیابی به یک کار با کیفیت کاغذ باید شفاف و بدون خش باشد. بطور مختصر می توان معایب و مزایای آن را بدین ترتیب بیان کرد:  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  معایب پرینترهای جوهر افشان - سینی تامین کاغذ آن بسیار کوچک است. - هزینه چاپ آن برای هر صفحه، از پرینترهای لیزری بیش تر است. - کیفیت کاغذ بسیار تعیین کننده است. - تماس رطوبت با جوهر سطح کاغذ آن را خراب می کند.  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  مزیت پرینترهای جوهر افشان - برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند. - کیفیت عکس آنها بسیار خوب است. - از انواع لیزری ارزان قیمت تر هستند.  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  مزیت پرینترهای لیزری: اما مزایای پرینترهای لیزری این است که: • سرعت و عملکرد این نوع پرینترها بسیار بیش تر از انواع جوهر افشان است، و در مدت زمان مشابه پرینت بیش تری انجام می دهند. • دقت بیش تر، این نوع پرینتر از دقت پرینت بالاتری برخوردار است. • قیمت مناسب تر، البته قیمت پرینترهای لیزری از انواع جوهرافشان بیش تر است، اما به علت گران نبودن پودر مصرفی آن و پایین بودن هزینه نگهداری، مقرون به صرفه تر هستند. به اچ پی گالری اعتماد کنید  به ما اعتماد کنید و با خرید از اچ پی گالری از خدمات مشتریان برخوردار شوید. با انجام هر خرید، ابتدا یک شماره اشتراک به شما تعلق می گیرد که با استفاده از آن می توانید از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید. همچنین، در صورت خرید بیشتر از 3500،000 ريال ( سیصد و پنجاه هزار تومان) از ارسال رایگان نیز بهره مند خواهید شد.  
انواع پرینتر,انواع پرینتر و کارتریج,کارتریج
  خرید آسان در سایت اچ پی گالری  • در سایت اچ پی گالری می توانید برای خریدهای بعدیِ آسان تر، آدرس و اطلاعات خود را در پروفایل تان ذخیره کنید.  • شما می توانید فهرست محصولات مورد علاقه خود را در سایت دخیره نمایید و همچنین می توانید سفارشات قبلی خود را مشاهده نموده و از وضعیت آنها مطلع شوید. • سایت اچ پی گالری به شما این امکان را می دهد که محصولاتی که موجود نیستند را مشخص کنید تا در صورت موجود شدن به شما اطلاع داده شود. • با ثبت نام در فروشگاه اچ پی گالری ( به آدرس اینترنتی www.HP-GALLERY.COM)، می توانید از تخفیف ها و امتیازات مخصوص اعضا نیز استفاده کنید.   






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن