تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818217504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیلرسون: هرگز به استعفا فکر نکرده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تیلرسون: هرگز به استعفا فکر نکرده‌ام


در حالی که پیش‌تر برخی منابع از احتمال استعفای رییس دستگاه دیپلماسی آمریکا خبر داده بودند، رکس تیلرسون در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که هرگز به استعفا فکر نکرده است.


به گزارش ایسنا، روسیا الیوم گزارش داد، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: این ملاحظه هرگز در فکر من نبوده است که از سمت خود کناره‌گیری کنم.


وی افزود: تعهد من در قبال توفیق رییس‌جمهوری آمریکا به اندازه روزی که پیشنهاد او را برای تصدی سمت وزیر امور خارجه پذیرفتم، مستحکم است.


بر اساس گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، تیلرسون در پاسخ به پرسشی درباره گزارش‌های منتشر شده مبنی بر این که پیش از این ترامپ را فردی «احمق» قلمداد کرده بود، گفت:‌ من به چنین مسائلی سخیفی نخواهم پرداخت.


رییس دستگاه دیپلماسی آمریکا همچنین اعلام کرد که تا زمانی که عملکرد وی مفید باشد، در سمت خود به کارش ادامه خواهد داد.


وی افزود:‌ معاون ترامپ هرگز سعی نکرد که مرا برای ماندن در سمت وزارت امور خارجه متقاعد کند زیرا اساسا من به ترک این سمت فکر نکردم.


وزیر خارجه آمریکا در بخش دیگری از این کنفرانس مطبوعاتی تصریح کرد: ما در نشست سران ریاض، ائتلافی را برای مبارزه با تروریسم ایجاد کردیم.


تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - 04 October 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن