تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818265544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالی: ایده عدم ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در انتخابات98 باید جمعی تصمیم‌گیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



کمالی: ایده عدم ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در انتخابات98 باید جمعی تصمیم‌گیری شود
رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاح طلبان می گوید هنوز تصمیمی برای ائتلاف یا عدم ائتلاف با سایر جناح ها اتخاذ نشده است.
روز نو : رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاح طلبان می گوید هنوز تصمیمی برای ائتلاف یا عدم ائتلاف با سایر جناح ها اتخاذ نشده است.


به گزارش روز نو : حسین کمالی،دبیرکل حزب اسلامی کار درباره پیش بینی محمدرضا عارف که از عدم ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدالگرایان در انتخابات سال 98 گفته بود، به خبرآنلاین گفت: در عالم سیاست همه چیز امکان پذیر است اما این مسائل باید در گفت و گوهای جمعی مطرح و تصمیم گیری شود. 


کمالی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید درباره ائتلاف یا عدم ائتلاف با اعتدال‌گرایان تصمیم‌گیری کنند می‌گوید: هنوز در این خصوص تصمیمی گیری نشده است و هر تصمیم سیاسی را باید در زمان خودش گرفت. اینکه الان بخواهیم بگوییم در دو سال آینده چه تصمیمی خواهیم گرفت اظهار نظر سنجیده ای نیست.


او با بیان اینکه موقعیت دو سال آینده اصلاح طلبان هم به عملکرد آنها بستگی دارد اضافه می کند: باید ببینیم در آن زمان جامعه از عملکرد دولت، فراکسیون امید مجلس، شورای شهر و شهرداری رضایت دارد یا خیر.


کمالی می گوید: در سال 94 اصلا ائتلافی صورت نگرفت.


او در پاسخ به اینکه نام تعدادی از اصولگرایان در لیست امید قرار گرفت می گوید: فقط یکی دو نفر از اصولگرایان معتدل توسط حزب اعتدال و توسعه به لیست امید اضافه شدند که این معنای ائتلاف نمی دهد.


او در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان برای حضور در ارکان قدرت به اعتدال‌گرایان احتیاج دارند می گوید: هیچ کسی از دیگران بی نیاز نیست. اما اینکه ما در دو سال آینده چه موقعیتی خواهیم داشت را باید در آن زمان بررسی کرد. در عالم سیاست هر تصمیم سیاسی ممکن است اما این تصمیم در زمان خودش معنی پیدا می کند.


منبع: خبرانلاین


تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن