تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816977935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسی که در مقابل ولی فقیه باشد مخالف اهل بیت است / بدحجابی را از هیات های عزاداری دور کنید


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


صدیقی، امام جمعه موقت تهران:
کسی که در مقابل ولی فقیه باشد مخالف اهل بیت است / بدحجابی را از هیات های عزاداری دور کنید
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه کسی که در مقابل ولی فقیه باشد مخالف اهل بیت است، گفت:‌ انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست و به برکت خون این عزیزان بود که حاکمیت خدا و پرچم ولایت فقیه در این کشور به اهتراز درآمد.
روز نو : امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه کسی که در مقابل ولی فقیه باشد مخالف اهل بیت است، گفت:‌ انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست و به برکت خون این عزیزان بود که حاکمیت خدا و پرچم ولایت فقیه در این کشور به اهتراز درآمد.


به گزارش  روز نو ، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی عصر دیروز در گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی شهرستان ری که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به در پیش بودن ماه محرم اظهار داشت: مردم با عشق و علاقه و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت در ماه محرم شادی‌های خود را کنار می‌گذارند و به عزاداری می‌پردازند.


وی با بیان اینکه جنب و جوش عاشقانه مردم در ماه محرم قابل تقدیر است بیان کرد: تبیین نهضت و سیره امام حسین(ع) اهمیت زیادی دارد، چراکه امام حسین(ع) برای مبارزه با فساد و اصلاح جامعه قیام کرد، نخستین قدم این امام بزرگوار در جهت مبارزه با ظلم در جامعه و مبارزه با فساد اخلاقی و اعتقادی بود.


امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بود تصریح کرد: امروز نیز باید این ویژگی را در جنبه‌های مختلف رعایت کنیم و امر به معروف و نهی از منکر را در زمینه‌هایی همچون انتقاد به مسئولان، سیاست‌بازی، پارتی‌بازی و فساد گرفته تا افشاگری در زمینه انگ زدن به انقلابی‌ها دنبال کنیم.


صدیقی با بیان لزوم مراقبت از پرچم امام حسین(ع) عنوان کرد: باید مراقب باشیم تا کشور سیدالشهدا(ع) حسینی بماند، در حال حاضر بسیاری از کشورها برای برپایی عزای امام حسین(ع) امنیت ندارند، اما امنیت در کشور ما به برکت خون شهدا مثال‌زدنی است، پس قدر این انقلاب را بدانیم.


وی ضمن اشاره به اینکه کسی که در مقابل ولی فقیه باشد مخالف اهل بیت است تأکید کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست و به برکت خون این عزیزان بود که حاکمیت خدا و پرچم ولایت فقیه در این کشور به اهتراز درآمد؛ امام آمد و این پرچم را بلند کرد، شما هیئت‌ها در کنار ولی فقیه پرچم این انقلاب را به دست امام زمان بدهید.


عضو شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران با اشاره به لزوم رقابت سالم و پیش‌برنده تصریح کرد: هیئت‌ها سعی داشته باشند که رونق بیشتری به مراسم بدهند؛ البته هیئات نباید علیه هیئت‌ها یا مداحی علیه مداحی باشد، مشوق یکدیگر باشید و با همدیگر مشاوره داشته باشید.


صدیقی در پایان ضمن بیان اینکه اگر اخلاص در عزاداری نباشد، پیش امام حسین(ع) جایگاهی ندارید خاطرنشان کرد: برای امام حسین(ع) بدون هیچ توقعی کار کنید؛ گناه و بدحجابی را از هیئات دور کنید، مبادا شرایطی فراهم کنید که برخی اختلاط‌ها ایجاد شود


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن