تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله خونین داماد به پدرزن در جنوب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



حمله خونین داماد به پدرزن در جنوب تهران
روز نو :  مرد افغان زمانیکه متوجه اعتیاد تازه دامادش می شود خواستار جدایی آنها قبل از مراسم عروسی شده که در این مرحله تازه داماد جوان در مقابل خانه شان پدرزنش را هدف ضربات چاقو قرار می دهد. ساعت 22 شامگاه یکشنبه 12 شهریور ماه امسال ماموران کلانتری 116 مولوی در جریان درگیری خونین دو مرد در خیابان تختی قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای پایان دادن به درگیری پای در محل گذاشتند.
ماموران با حضور در محل با مرد 42 ساله ای که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و در این مرحله در تماس با امدادگران اورژانس برای انتقال مرد زخمی به بیمارستان درخواست کمک کردند.
تیم پلیسی پس از انتقال مرد 42 ساله که از ناحیه سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود تحقیقات خود را برای بررسی علت این سناریوی خونین اغاز کردند.
ماموران در کاوش های پلیسی پی بردند دچندی قبل پسر جوانی به نام عبدالرحمن که اهل افغانستان است به خواستگاری دختر جوان رفته و به دختر جوان که از همشهری هایش بود عقد می کند.
پدر نوعروس در زمان عقد و نامزدی دخترش متوجه اعتیاد عبدالرحمن می شود و با اطلاع از این ماجرا تصمیم به جدایی آنها می گیرد که همین امر باعث شروع اختلافات پدر زن با تازه داماد می شود.
شب حادثه Incident Incident مرد افغان به جلوی در خانه دامادش رفته و بر سر اینکه عبدالرحمن و دخترش باید از هم جدا شوند شروع به صحبت می کند که همین موضوع باعث درگیری بین پدرزن و تازه داماد می شود و جوان 22 ساله از شدت عصبانیت به داخل خانه رفته و با برداشتن چاقو پدرزنش را هدف ضربات چاقو قرار داده و پا به فرار Escape Escape می گذارد.
بنا به این گزارش، وضعیت مرد زخمی در بیمارستان وخیم گزارش شده و تجسس ها برای دستگیری تازه داماد در دستور کار ماموران پلیس Police Police قرار دارد.


ركنا




تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن