تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816089068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله وحشیانه به خانم منشی و رییس یک لانه فساد در خیابان کارون تهران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



حمله وحشیانه به خانم منشی و رییس یک لانه فساد در خیابان کارون تهران
روز نو : این درحالی بود که زن زخمی به زودی به هوش آمد و ادعا کرد حافظه‌اش از کار افتاده و چیزی را به خاطر ندارد. در ادامه تحقیقات زمانی که حال این زن بهتر شد او مرد همسایه را به عنوان متهم اصلی پرونده معرفی کرد. مرد همسایه با ادعای این زن بازداشت و منکر این سوءقصد و جنایت Crime شد. ماموران صحت گفته‌های مرد همسایه را تائید کردند و او نیز به زودی از اتهام خود تبرئه و آزاد شد.
در انتها تحقیقات تکمیل شد و ردپای یک مرد افغان در این ماجرا به دست آمد. این مرد تحت تعقیب پلیس Police قرار گرفت و بعد از هشت ماه متواری بودن، ظهر پنجشنبه گذشته همراه دوستش در یک ساختمان در حال احداث در منطقه سعادت‌آباد دستگیر شد.
یکی از متهمین با اعتراف به قتل Murder صاحب مرکز فساد گفت: در تهران کار می‌کردم. آنجا با مردی آشنا شدم که می‌گفت زن و مردی در یک دفتر کاریابی فعالیت دارند و آنها مردان را اغفال می‌کنند و در زمینه رمالی هم فعالیت دارند. آن قدر دوستم اصرار کرد که با او یک بار به این دفتر رفتم. وقتی متوجه فعالیت این زن و مرد شدم، آنجا را ترک کردم و بابت کار آنها ناراحت بودم. تصمیم گرفتم هردوی آنها را بکشم. بعد تصمیمم عوض شد و خواستم که آنها را تنبیه کنم که از این به بعد مردان را اغفال نکنند. می خواستم با فساد آنها مبارزه کنم. در کرج چکشی را از یک سمساری به مبلغ 50 هزارتومان خریدم و داخل کوله‌پشتی‌ام جاسازی کردم. بعد با دوستم به دفتر کاریابی رفتیم. دوستم پیش صاحب دفتر کاریابی در اتاق نشیمن ماند و من وارد اتاقی شدم که زن منشی در آنجا بود .صدای موزیک گوشی ام را زیاد کردم تا مردی که بیرون بود صدایی نشنود و چکش را از کوله بیرون آورده و به سوی آن زن حمله کردم. زمانی که صاحب شرکت آمد او را نیز با همان چکش به قتل رساندم. خواستم پول‌ها را بردارم که خونی بود و در نتیجه گوشی‌شان را بابت طلبم برداشتم و در آخر دستگیر شدم. حتی از صحنه قبل و بعد از جنایت با گوشی خودم فیلمبرداری کردم تا اگر دستگیر شدم با نشان دادن این فیلم بتوانم علت قتل را نشان دهم و بعد از آن به گمان این که منشی زن هم کشته شده است، سراسیمه به سمت دوستم آمدم و دو نفری فرار Escape کردیم. چند روز بعد از این جنایت به صورت غیرقانونی از ایران خارج شده و به کابل بازگشتم. حتی پنج ماه پیش با زنی در آنجا ازدواج کردم. در همین گیرودار گوشی‌ام سوخت و فیلم صحنه قبل و بعد از جنایت از بین رفت اما این را اعتراف می کنم که دوستم در این جنایت نقشی نداشت.
در انتها با صدور کیفرخواست این پرونده، متهمان در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شدند و در جلسه ای به ریاست قاضی عبداللهی و مستشار قاضی کیخا جلسه محاکمه شان برگزار شد.
اولیای دم در ابتدای جلسه درخواست قصاص برای قاتل The Murderer کردند و در ادامه متهمان هرکدام در جایگاه قرار گرفتند و به صورت جداگانه از خود دفاع کردند.
در انتها قضات وارد شور شدند تا برای متهمین تصمیم گیری کنند.




تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن