تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798288492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چربی‌سوزی شکم با این روش‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: چربی‌سوزی شکم با این روش‌ها
روش های مختلفی برای لاغری و آب کردن شکم وجود دارد که بهترین روش استفاده از مواد غذایی و مواد طبیعی است که نه تنها عوارض جانبی ندارد بلکه باعث می شود چربی شکم تدریجی و به مرور از بین برود.
آفتاب‌‌نیوز : در این دنیا هیچ ماده غذایی جادویی وجود ندارد که بتواند تمامی چربی‌های شکمی شما را به‌آسانی آب کند. برای اینکه چربی شکمی کمتری داشته باشید باید شکر کمتری مصرف کنید، مواد غذایی ناسالم را حذف کنید، خوب بخوابید، سطح استرس خود را کنترل کنید و از تمرینات ورزشی صحیحی بهره‌مند شوید. بعد از اینکه تمامی موارد را انجام دادید باید به‌دنبال روشی باشید که این چربی دیگر بازنگردد. در این مقاله قصد داریم موادی را معرفی کنیم که بر اساس مطالعات انجام شده بهترین مواد برای سوزاندن و کاهش چربی هستند و می‌توانند به شما کمک کنند چربی بیشتری در شکم ذخیره نکنید.
 
آبلیمو
شاید شما هم از دیگران شنیده‌اید که مصرف آب گرم با لیمو به هنگام بیدار شدن از خواب، می‌تواند سیستم گوارش بدن را حمایت کند. استفاده از آبلیمو قبل و در هنگام وعده‌های غذایی نیز می‌تواند مفید باشد. پلی‌فنولی که در لیمو وجود دارد افزایش وزن را سرکوب می‌کند و از تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید کمی آبلیموی تازه را به آب اضافه کنید یا آن را روی سالاد و ماهی خود بریزید. 
 
دارچین
دارچین می‌تواند سطح گلوکز خون را کاهش دهد، زیرا خالی شدن معده را کند می‌کند و احساس سیری سریع‌تر حاصل می‌شود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که دارچین تعادل گلوکز را در افراد مبتلا به دیابت نوع دو بهبود می‌بخشد. به همین خاطر این ماده بهترین گزینه برای مبارزه با دیابت محسوب می‌شود. ۱,۵ قاشق چایخوری از دارچین می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. فقط مطمئن شوید که دارچین تازه است؛ زیرا بر اثر گذشت زمان، پلی‌فنول و مواد فعال موجود در آن از بین می‌رود.
 
فلفل قرمز
فلفل قرمز به شما کمک می‌کند کالری بیشتری بسوزانید و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش وزن محسوب می‌شود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که کپسایسین می‌تواند سرعت متابولیسم بدن را افزایش دهد و باعث سوزاندن چربی بیشتری در بدن شود.
 
زردچوبه
التهاب معمولاً در هر بیماری دیده می‌شود. شما می‌توانید از خاصیت ضدالتهابی زردچوبه به نفع خود استفاده کنید. مطالعات انجام‌شده نشان می‌دهد که ماده فعال موجود در زردچوبه به نام کورکومین می‌تواند چاقی را کاهش دهد و به درمان بیماری‌های مختلف کمک کند. اگر به‌طور مرتب از زردچوبه استفاده نمی‌کنید و می‌خواهید از مزایای ضدالتهابی آن بهره‌مند شوید، می‌توانید از مکمل‌های موجود استفاده کنید.
 
دانه کتان
دانه کتان تازه منبع بسیار عالی از آلفا لینولنیک اسید است که می‌تواند به کاهش التهاب و تعادل هورمون‌های بدن کمک کند. مطالعات انجام‌شده نشان می‌دهد که دانه کتان می‌تواند باعث کاهش وزن شود و التهاب را کاهش دهد. همیشه از دانه کتان ارگانیک استفاده کنید.


منبع: آینا






۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن