تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798319017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک ایران زمین، حامی نخبگان شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: بانک ایران زمین، حامی نخبگان شد
پورسعید با اشاره به این نکته که هدف مجموعه ایران زمین ارزش آفرینی برای مشتریان است، گفت: ارائه خدمات منظم و کامل بزرگترین هدف ماست که در قالب پیام "بانک ایران زمین، بانک دیجیتال" در حال پیاده سازی است و هدف بزرگ ما ارائه خدمات با ارزش افزوده به مشتریان است.
بانک ایران زمین و موسسه توسعه فناوری نخبگان با امضاء تفاهم نامه همکاری ارائه خدمات و حمایت از نخبگان کشور را در دستور کار قرار دادند.



به گزارش عصرایران به نقل از بانک ایران زمین، عبد المجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم امضاء این تفاهم نامه که با حضور قائم مقام این بانک و جمعی از مدیران ارشد دو مجموعه روز یکشنبه دوازدهم شهریور برگزار شد، حمایت از نخبگان را افتخار مجموعه خود دانست و اظهار داشت: واقعیتی که امروز در مجموعه این بانک شکل گرفته اینست که ما با تکمیل خدمات و گروه مالی ایران زمین قصد داریم هر آنچه را که مشتریان از ما انتظار دارند به آنها ارائه کنیم.


پورسعید در ادامه با اشاره به این نکته که هدف مجموعه ایران زمین ارزش آفرینی برای مشتریان است، گفت: ارائه خدمات منظم و کامل بزرگترین هدف ماست که در قالب پیام "بانک ایران زمین، بانک دیجیتال" در حال پیاده سازی است و هدف بزرگ ما ارائه خدمات با ارزش افزوده به مشتریان است.


پورسعید با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: ما در بانک ایران زمین به عنوان آحادی از این جامعه در خدمت نخبگان هستیم. و اعتقاد داریم حمایت از این قشر می تواند هم به رشد اقتصادی و هم به توسعه و اشتغال کشور کمک کند و ضامن استمرار توسعه باشد.



بانک ایران زمین، حامی نخبگان شد



مدیرعامل بانک ایران زمین در انتهای سخنان خود با اشاره به تفاهم نامه همکاری این بانک و موسسه توسعه فناوری نخبگان گفت: ما به این تفاهم نامه بسنده نمی کنیم چون اعتقاد داریم اگر در خدمت این بخش از فرزندان کشور باشیم قطعا کمک بزرگی به توسعه اشتغال در کشور کرده ایم، ما در هر زمینه ای که نیاز باشد در کنار فرزندان ایران زمین خواهیم بود.


قائم مقام بانک ایران زمین


استراتژی ما تبدیل شدن به بانکی سرویس محور است


مجتبی شیروانی در مراسم امضاء این تفاهم نامه با تاکید بر اهمیت سرویس محور بودن بانکها گفت: استراتژی بانک ایران زمین در چارچوب برنامه افق ۱۴۰۰ تبدیل شدن به یک بانک سرویس محور در کشور است که در حقیقت به معنای پیوند خواست مشتری با خدمات بانکداری دیجیتال خواهد بود.


وی در خصوص حمایت از نخبگان کشور اظهار داشت: یکی از اولویت های بانک ایران زمین حساسیت و پرداختن به موضوعات مهم کشور است، که در شرایط امروز حمایت از نخبگان در چارچوب اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از شرکت های دانش بنیان در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است.


شیروانی گفت: طی یکماه گذشته در جلساتی که با بنیاد نخبگان داشتیم قرار شده است که بانک ایران زمین به عنوان بانک عامل نخبگان سرویس دهنده به نخبگان ایران زمین در سراسر کشور باشد تا با اقدامات خود بتوانیم قدم کوچکی برای این عزیزان برداریم.


وی افزود: این همکاری برای راه اندازی و حمایت از شرکتهای دانش بنیان و در واقع تقویت جوانان و نخبگان و جلوگیری از مهاجرت این سرمایه های عظیم کشور صورت خواهد گرفت، که هدف بانک ایران زمین در همین راستا تعریف شده است.


قائم مقام بانک ایران زمین اولین گام این تفاهم نامه را صدور نخبه کارت برای نخبگان ایران زمین عنوان و اظهار داشت: نخبه کارت یک کارت چند منظوره است که برای نخبگان ایران زمین تدارک دیده شده که انشاء الله بزودی رونمایی خواهد شد. و امیدواریم این گام اول باشد که با توسعه آن در زمینه های مختلف بانک ایران زمین بتواند با خدمت رسانی به نخبگان کشور گامی مهم در جهت حمایت از این سرمایه‌ها بردارد.


در ادامه دکتر مهراب روح بخش رئیس و عضو هیئت اجرایی موسسه توسعه فناوری نخبگان در معرفی این موسسه عنوان کرد: این موسسه از سال ۱۳۸۱، با هدف کمک به سرمایه‌گذاری ایده‌های نخبگان آغاز به کار کرد.


در حقیقت در این مجموعه یک سرمایه گذاری از نوع ریسک پذیر شکل گرفت که همان فرایندی را که بانکها برای پرداخت تسهیلات تعریف می کردند را برای نخبگان انجام می داد با این تفاوت که این موسسه به جای گرفتن وثیقه وارد مشارکت با نخبگان می شود.


وی افزود: مدتی بود که دوستان در مورد این موضوع فکر می کردند که چگونه می توانیم خدمات ویژه ای را در راستای حمایت از نخبگان به این عزیزان بدهیم. این بحث به این جمع بندی رسید که تسهیلات مورد نظر این عزیزان را تحت عنوان "نخبه کارت" به آنها ارائه کنیم.


از این پس با همراهی بانک ایران زمین بسیاری از خدماتی که قرار است به نخبگان داده شود از طریق این کارت و از بستر بانک ایران زمین به عنوان بانک عامل ارائه خواهد شد.


در پایان این مراسم که روز گذشته در ساختمان مرکزی بانک ایران زمین برگزار شد؛ تفاهم نامه همکاری بین این بانک و موسسه توسعه فناوری نخبگان به امضاء رسید و طرفین بر گسترش بیش از پیش همکاری ها تاکید کردند.


تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - 04 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن